V
vierailija
Vieras
En kävelly, matkaa olis ollut yli 4 km, kerroin miten tää meni jo päivällä, toi ”haukuttu” tossari siis olen.Jaksoiko se Pentikille kävelijä muuten kävellä sinne asti, miten tarinassa kävi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En kävelly, matkaa olis ollut yli 4 km, kerroin miten tää meni jo päivällä, toi ”haukuttu” tossari siis olen.Jaksoiko se Pentikille kävelijä muuten kävellä sinne asti, miten tarinassa kävi!
Olet kuitenkin asiasta tietoinen eli sinulla on jonkinasteista tuntoa jäljellä. Fine.Autisteilla voi sairaudentunto puuttua kokonaan. Ajatusmaailma ei riitä siihen.
Toukokuussa Veikkaus Arenalla.Milloin Joksuilla alkaa tapahtua jotain![]()
Jep ja ei se Gregor niitä Jeren ihastumisia käsikirjoittanut!Mielenkiintoista olisi tietää, kumpi löysi kumman, ja miten se tapahtui. Ne oli ne Madridin prepartyt, joista on niitä teini-Bojan kiherryskuvia, mutta hänhän taisi seurata Kärtsää IG:ssä jo ennen sitä.
Eli sanoit väärin slovakiksi rakkaudellisessa räntissä? Se ei mikään haukkumasana ollut, kun tuli käyttöön, vaan rakastettu lempinimi, lähinnä turhautuessamme shipissä johonkinHaha! Mä oon keksiny sen koko termin, ja ei se kyllä mikään kehumasanakaan oleJoten sikäli väärin menee
![]()
Ei niiden ois tarvinnut. Se oli niin typerä muuvi kuin ikinä voi olla. Jos se eturiviin ängennyt(?) mölyapinaporukka ois sillä jäänyt pois niin aina vain parempi kaikille.Ja itse asiassa sen jälkeen niillä onkin valunut homma käsistä. Gregor oli taitava ja osasi pitää bändin ja nuorena aloittaneet pojat hanskassaan sen lisäksi, että osasi hoitaa niiden pr-kuviot. Kiitos fanaattisten fanien, että joutuivat pistämään hänet luisuun.
Mun mielestä oli ihan todella pinnallinen kuvaus jos sen tuosta sarjasta löysi.No, eihän tätä pakko ole katsoa. Jos ei miellytä niin voi jättää väliin ja etsiä kypsempiä miehiä katsottavaksi. Itse tykkäsin nimenomaan siitä kasvukertomuksesta, joka tähän sisältyi. Tapasivat teininä ja suhde alkoi kehittyä pikku hiljaa, oli itsensä löytämistä ja hyväksymistä, ympäristön ja perheen paineita - ja kaikki kauniisti kuvattuna.
Bojan ei oo nollannut sometilejään.Ei se mikään Boikkeli ole.
Etkö oo seurannut? Etsivät lämppääjää Karnevaaleille.Milloin Joksuilla alkaa tapahtua jotain![]()
Kyllä. Ei voi kuin ihmetellä, miten tolla raapaisulla vedetään oikeen "heteronaismassat" liikkeelle. Jotain kollekriivisesti köyhtynyttä tunne-elämää ilmeisesti taustalla. Tai sitten monelle sellainen ensi portti (homo)erotiikan maailmaan, muutama ihan kauniisti kuvattu muutaman minuutin kohtaus siinä oli, mutta siihen se jääkin.Mun mielestä oli ihan todella pinnallinen kuvaus jos sen tuosta sarjasta löysi.
Eri asia toki, jos kehitit kaiken tuon päässäsi sarjan antamissa löyhissä raameissa.
Ponin juttuja se oli. Riittävällä toistolla jäi käyttöön alkuihmetyksen jälkeenEli sanoit väärin slovakiksi rakkaudellisessa räntissä? Se ei mikään haukkumasana ollut, kun tuli käyttöön, vaan rakastettu lempinimi, lähinnä turhautuessamme shipissä johonkin![]()
Juu ei. Se oli todellakin tasoa ”kuvitettu fan fiction”.Kyllä. Ei voi kuin ihmetellä, miten tolla raapaisulla vedetään oikeen "heteronaismassat" liikkeelle. Jotain kollekriivisesti köyhtynyttä tunne-elämää ilmeisesti taustalla. Tai sitten monelle sellainen ensi portti (homo)erotiikan maailmaan, muutama ihan kauniisti kuvattu muutaman minuutin kohtaus siinä oli, mutta siihen se jääkin.
Ei todellakaan mikään Brokeback mountain 2
Ehkä kannattaisi. Loppuisi seuraajien kyttäys ja niistä juoruilu.Bojan ei oo nollannut sometilejään.
Eihän ees päivitä niitäBojan ei oo nollannut sometilejään.
Ja? Ei kuulu tähän ketjuun millään tapaa, kiusaaja.![]()
Helena Koivu: Hurjat ulosottovelat!
Yli 46 000 euron summaa perii eräs asianajotoimisto.www.seiska.fi
Hirveät ulosottovelat ja tulot nolla.