K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja itse asiassa sen jälkeen niillä onkin valunut homma käsistä. Gregor oli taitava ja osasi pitää bändin ja nuorena aloittaneet pojat hanskassaan sen lisäksi, että osasi hoitaa niiden pr-kuviot. Kiitos fanaattisten fanien, että joutuivat pistämään hänet luisuun.
Ei niiden ois tarvinnut. Se oli niin typerä muuvi kuin ikinä voi olla. Jos se eturiviin ängennyt(?) mölyapinaporukka ois sillä jäänyt pois niin aina vain parempi kaikille.

No, eihän tätä pakko ole katsoa. Jos ei miellytä niin voi jättää väliin ja etsiä kypsempiä miehiä katsottavaksi. Itse tykkäsin nimenomaan siitä kasvukertomuksesta, joka tähän sisältyi. Tapasivat teininä ja suhde alkoi kehittyä pikku hiljaa, oli itsensä löytämistä ja hyväksymistä, ympäristön ja perheen paineita - ja kaikki kauniisti kuvattuna.
Mun mielestä oli ihan todella pinnallinen kuvaus jos sen tuosta sarjasta löysi.
Eri asia toki, jos kehitit kaiken tuon päässäsi sarjan antamissa löyhissä raameissa.

Mun mielestä oli ihan todella pinnallinen kuvaus jos sen tuosta sarjasta löysi.
Eri asia toki, jos kehitit kaiken tuon päässäsi sarjan antamissa löyhissä raameissa.
Kyllä. Ei voi kuin ihmetellä, miten tolla raapaisulla vedetään oikeen "heteronaismassat" liikkeelle. Jotain kollekriivisesti köyhtynyttä tunne-elämää ilmeisesti taustalla. Tai sitten monelle sellainen ensi portti (homo)erotiikan maailmaan, muutama ihan kauniisti kuvattu muutaman minuutin kohtaus siinä oli, mutta siihen se jääkin.

Ei todellakaan mikään Brokeback mountain 2

Kyllä. Ei voi kuin ihmetellä, miten tolla raapaisulla vedetään oikeen "heteronaismassat" liikkeelle. Jotain kollekriivisesti köyhtynyttä tunne-elämää ilmeisesti taustalla. Tai sitten monelle sellainen ensi portti (homo)erotiikan maailmaan, muutama ihan kauniisti kuvattu muutaman minuutin kohtaus siinä oli, mutta siihen se jääkin.

Ei todellakaan mikään Brokeback mountain 2
Juu ei. Se oli todellakin tasoa ”kuvitettu fan fiction”.

Nukuin huonosti, tuli varmaan rehkittyä liikaakin eri suuntiin eilen, askeleita tuli niin paljon enemmän kuin yleensä, kävin vielä mökilläkin illalla. Kaikkia omituisia luitakin kolottaa, kylkiluut, lonkka ja sit ihmettelen tota rintojen alla noi jokkut luut usein, en ole ees niin laiha et pitäis, koska bmi on normaali. Onneks juhlaan meno vasta iltapäivällä, kai se pitää aamupalan jälkeen mennä takasi nukkuun.

Pierut ovat luonnollinen osa elämää, osa haisevampaa, osa lähes hajutonta. Ja vaikka lämpimät pierut tuntuvat usein pahemmilta, se johtuu fysiikan ja kemian yhteistyöstä, ei siitä että suolisto olisi jotenkin ilkeämpi silloin.

Yhteistyössä