V
vierailija
Vieras
Ei poni shipannut pöljä, taidat olla aiheen ulkopuolinen trolli itse.Sinä ja poni voisitte hankkia jo elämän vai ootteko kenties sama henkilö. Köyhän miehen trollausta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei poni shipannut pöljä, taidat olla aiheen ulkopuolinen trolli itse.Sinä ja poni voisitte hankkia jo elämän vai ootteko kenties sama henkilö. Köyhän miehen trollausta.
Höpö höpö, ei liity siihen mitään, jonkun ns. hiihtolomalaisen harrastus.Jos pierujutut kiinnostaa, niin kannattaa laittaa palstalle jotain bojere-juttua. Heti hyökkää takavasemmalta pieru-asiantuntija, joka peittää kaikki bojere-viestit noilla tietoiskuillaan.
Olen seurannut. Mutta siis jotain mitä ne tekis ite. Keikkoja, keikkajulkistuksia, uutta musiikkia?Etkö oo seurannut? Etsivät lämppääjää Karnevaaleille.
Minulla on jäänyt vähälle, siis mitä ihmeen erillistä lämppäriä, siellä on jo K?Olen seurannut. Mutta siis jotain mitä ne tekis ite. Keikkoja, keikkajulkistuksia, uutta musiikkia?
Ai mikä "tää"? Keneen viittaat?Tää on varmaa se yks ketjuun suuttunut tyyppi tai sit jonkun K fanin touhuja, luulee näin suljetuttavansa ketjun.
No ei täällä voi nimimerkeistä ja nimistä puhua että.Ai mikä "tää"? Keneen viittaat?
Ai Discordin?No ei täällä voi nimimerkeistä ja nimistä puhua että.
Niin, mutta toisaalta niitä riehujia tän lopettamisesta ollut muitakin, et vaikea sanoa.Ai Discordin?
"Ihastumisia"Jep ja ei se Gregor niitä Jeren ihastumisia käsikirjoittanut!![]()
Liiketoimi ja vaihtokauppa ennen kaikkea. Kärtsä pystyy käyttämään enemmän rahaa omaan shownsa ja Joksut saa vetonaulan Karnevaaleille. Älä viitsi sössöttää aikuisesta miehestä tollaista paskaa.K varmaan halunnut Bojanin mukaan Areenakeikalle, ettei alkais liikaa jänskättääTs. et kun alkaa, niin oma rakas on tulemassa
![]()
Esitti ja jännitti VE:ssä alkuun myöskin, joten ihan relevantti kommentti kyllä.Liiketoimi ja vaihtokauppa ennen kaikkea. Kärtsä pystyy käyttämään enemmän rahaa omaan shownsa ja Joksut saa vetonaulan Karnevaaleille. Älä viitsi sössöttää aikuisesta miehestä tollaista paskaa.
Niin ja jotkut jaksot, tuli osasta pienet myötähäpeät.Esitti ja jännitti VE:ssä alkuun myöskin, joten ihan relevantti kommentti kyllä.
Ei ole lämppäri, torvi. K siis. Eikä ole koskaan tuossa proggiksessa ollutkaan.Minulla on jäänyt vähälle, siis mitä ihmeen erillistä lämppäriä, siellä on jo K?
Enää Boitsua harmittaa, että joutuvat K:n kanssa esiintymään lavalla pääosin eri aikaanMinulla on jäänyt vähälle, siis mitä ihmeen erillistä lämppäriä, siellä on jo K?
Äläpäs pasunoi. Aivan validi kysymys, johon voisi vastata korrektistikin.Ei ole lämppäri, torvi. K siis. Eikä ole koskaan tuossa proggiksessa ollutkaan.
Haloo nyt. Kärtsä on esiintynyt viisulavoilla miljoonayleisölle kolmesti, jättiyleisöille festareilla ihan vaikka missä. Eiköhän pärjää ilman tukihenkilöä.Esitti ja jännitti VE:ssä alkuun myöskin, joten ihan relevantti kommentti kyllä.
Mulla tulee myötähäpeä tän palstan typeristä analyyseistä.Niin ja jotkut jaksot, tuli osasta pienet myötähäpeät.
Olen myötähäpeilyn ekspertti, joten voin varmuudella sanoa, että myötähäpeää potevat ovat estoisia, varautuneita ja konservatiivisia ihmisiä, joiden mielestä asioiden pitää mennä tietyllä tavalla tai muuten se on aivan kamalaa. Myötähäpeä on maailman turhin tunne, kun siinä tavallaan hävetään omien estojen mukaisia asioita ja omaa itseään eikä sitä toista ihmistä.