K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voihan siitä päätellä jotain myös millaiset välit on kyseessä. Sä haluat lahjakkaasti unohtaa pikkuveljen ja Ronyn tästä kuviosta kokonaan. Kukaan ei lähde kutulomalle kaveri ja pikkuveli mukana.
Ei tässä kukaan ole mistään kutulomasta puhunut, paitsi sinä itse. Ystäviä ovat ainakin, kun kerran viettivät aika paljon aikaa yhdessä ja myös asuivat samassa paikassa. Eikä sitä varmaankaan ole mikään pikkuveljen mukanaolo estänyt.

Ei tässä kukaan ole mistään kutulomasta puhunut, paitsi sinä itse. Ystäviä ovat ainakin, kun kerran viettivät aika paljon aikaa yhdessä ja myös asuivat samassa paikassa. Eikä sitä varmaankaan ole mikään pikkuveljen mukanaolo estänyt.
Vai ei ole 🙄 Kyllä täällä on yritetty faktana väittää, että kyse on nimenomaan uudesta suhteesta. Jos on noin huono muisti, kannattaa taas palata lukemaan vanhoja viestejä.

SItäpä ei tiedä olivatko vai eivät olleet samassa huoneessa. Yhdessä kuvassa osa kieltäytyi näkemästä samanlaista lattiaa..(ennen illallista -kuva)
Huoh. Samassa hotellissa lattiat ovat kyllä samanlaiset huoneesta toiseen. Sinä taas kieltäydyit tajuamasta, että huonejärjestys oli ihan selvästi eri. Tuossa vaiheessa muuten oli Ronykin mukana. Sen Kärtsän stoorin oli kuvannut aivan varmasti pikkuveli. Sen huomasi kuvaustyylistä.

Rukoillessani oma ri pulipas ka roiskui suuhuni polttavien pie rujen rutistessa samalla kovalla äänellä.

Ap

Minulla on avanne ja pussi aina täyttyy kaasusta. Se pullistuu ja lopulta räjähtää kovaa paukahtaen niin että ulosteet roiskuvat laajalle alueelle ja aivan hirveä löyhkä leijuu ympäristössä. En ymmärrä mikä on vialla. Syön ainostaan hernekeittoa ja ruisleipää.

Kasarilla kun olin pikkupoika, niin pihan isommat tytöt piereskelivät mun naamaan ja suuhun. Siis päivittäin. Ehkä siitä johtuen nautin ko. Touhusta nyt aikuisena vaimoni tekemänä.
Ahaa, siks susta tuli se suolikaasumies joka haluaa ryömiä naisten peräsuolistoon ja kieriä pskassa

Voisitko piereskellä naamaani ja suuhuni?
Voin toki. Ensin leggingsit jalassa pieren sun naamaan ja sit peppu paljaana pieren suoraan suuhusi polttavia pieruja, jotka kurahtelee ja rutisee suuhusi kovalla paineella ja pitkäkestoisesti.

Pierujen haistelu ja maistelu

Pissan juominen

Ulosteiden syöminen

Syljen nieleminen

Nämä kaikki suoraan naisten tarjoilemana😋

Vai ei ole 🙄 Kyllä täällä on yritetty faktana väittää, että kyse on nimenomaan uudesta suhteesta. Jos on noin huono muisti, kannattaa taas palata lukemaan vanhoja viestejä.
Ei yhteisen loman silti tarvitse mikään kutuloma olla. Ihan riittää, että haluaa työntäyteisen jakson jälkeen viettää vapaa-aikaansa lämpimässä paikassa yhdessä hyvien ystävien ja läheisten seurassa. Eli kyseessä loma, eikä varsinaisesti mikään kutuloma.

Näin on. K kyllä tietää rajansa, ja missä porukassa palautuu parhaiten vuoden rasituksista. Siihen porukkaan ei tällä kertaa kuulunut hra Sloveeni, muuten kuin loppuloman virallisina aktiviteettipäivinä.
Et sinäkään Kärtsän päässä asu, joten lopeta tää jankkaus.. He ovat ihan oikeastikin ystäviä se on sunkin nyt paras hyväksyä. Shipparit saavat siltikin painua suohon.

Yhteistyössä