V
vierailija
Vieras
Noniin. Lopeta jo trolli.On lähimpiä ystäviä, joiden kanssa paludutaan ja lataudutaan, ja sitten on niitä, joiden kanssa kaikki on vähän kuin leikkiä ja showta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noniin. Lopeta jo trolli.On lähimpiä ystäviä, joiden kanssa paludutaan ja lataudutaan, ja sitten on niitä, joiden kanssa kaikki on vähän kuin leikkiä ja showta
Noniin. Lopeta jo trolli.
Kunnon projisoinnit sieltä sitten. Kukas tässä just äsken kertoi, kenen kanssa ollaan läheisiä ja voidaan rentoutua.Sinä vaikutat jankkauksellasi trollilta. Sä et tiedä yhtään mitään näiden elämästä ja ystävyyksistä. Some on juuri sitä, mitä tyhmille halutaan näyttää, ei kerro mitään todellisuudesta. Ja silti jankkaat täällä kuka on hyvä ystävä ja kuka ei, kun paraskin parasosiaalinen mamma.
Se en itse asiassa ollut minä. Sinä jankkaat vaan parasosiaalisesti täällä aikuisen miehen yhstävyyksistä ja suhteista ja luulet harhaisesti tietäväsi kaiken. En edes usko, että olet trolli vaan todella parsosiaalinen mamma.Kunnon projisoinnit sieltä sitten. Kukas tässä just äsken kertoi, kenen kanssa ollaan läheisiä ja voidaan rentoutua.Kukahan täällä se parasosiaalinen mamma tai jankkaava trolli onkaan.
Narsku se vaan narskuttaa. Älä trolli yritä vierittää toisten niskaan omaa paskanjauhantaasi.Se en itse asiassa ollut minä. Sinä jankkaat vaan parasosiaalisesti täällä aikuisen miehen yhstävyyksistä ja suhteista ja luulet harhaisesti tietäväsi kaiken. En edes usko, että olet trolli vaan todella parsosiaalinen mamma.
Olen eri, mutta sinulla tuntuu olevan kova tarve todistella, ettei mitään suhteita ole. On tai ei, sitä sinä et tiedä. Hyvin voi ollakin suhde ja se olisi hienoa, mutta sinun jankkauksesi, ettei mitään ole on jo vähän erikoista.Kunnon projisoinnit sieltä sitten. Kukas tässä just äsken kertoi, kenen kanssa ollaan läheisiä ja voidaan rentoutua.Kukahan täällä se parasosiaalinen mamma tai jankkaava trolli onkaan.
Ja sit lähetään henkilökohtaisuuksiin, huhhuh mikä tyyppi, toivottavasti et kuulu fanikuntaan.Narsku se vaan narskuttaa. Älä trolli yritä vierittää toisten niskaan omaa paskanjauhantaasi.
Etkä ole eri. Minä en myöskään väitä mitään. Sinä väität ja ilman faktoja. Kenenkään yksityisasiat ei muutenkaan kuulu muille, joten jospa nyt vaan sinäkin tyytyisit siihen, ettet mitään tiedä.Olen eri, mutta sinulla tuntuu olevan kova tarve todistella, ettei mitään suhteita ole. On tai ei, sitä sinä et tiedä. Hyvin voi ollakin suhde ja se olisi hienoa, mutta sinun jankkauksesi, ettei mitään ole on jo vähän erikoista.
Mites vanha nyt taas olitkaan. Nää sun jutut on jo täysin pöhelöitä. Miten anonyymipalstlla voi mennä henkilökohtaisuuksiinJa sit lähetään henkilökohtaisuuksiin, huhhuh mikä tyyppi, toivottavasti et kuulu fanikuntaan.
Ja höpöhöpö sinäkin satutäti.Jere loves Bojan and Bojan loves Jere to the moon and back![]()
Alat haukkumaan muita.Mites vanha nyt taas olitkaan. Nää sun jutut on jo täysin pöhelöitä. Miten anonyymipalstlla voi mennä henkilökohtaisuuksiin![]()
Ahaa, siks susta tuli se suolikaasumies joka haluaa ryömiä naisten peräsuolistoon ja kieriä pskassaKasarilla kun olin pikkupoika, niin pihan isommat tytöt piereskelivät mun naamaan ja suuhun. Siis päivittäin. Ehkä siitä johtuen nautin ko. Touhusta nyt aikuisena vaimoni tekemänä.
Voin toki. Ensin leggingsit jalassa pieren sun naamaan ja sit peppu paljaana pieren suoraan suuhusi polttavia pieruja, jotka kurahtelee ja rutisee suuhusi kovalla paineella ja pitkäkestoisesti.Voisitko piereskellä naamaani ja suuhuni?