V
vierailija
Vieras
Häneen kohdistuvat siis.Höpö höpö, minä poistin ficcikirjailijan solvaamiset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häneen kohdistuvat siis.Höpö höpö, minä poistin ficcikirjailijan solvaamiset.
Mitenkähän paskapalliviina sanotaan Taiwaniksi. Se Käärijän menestysresepti.Oho, tuleekohan biisiä, Aasian valloitus alkaa.
C sanoi vielä ennen joulua olevansa sinkku ja nyt ei asiaa kommentoi. Aika selkeä keissi mun mielestä. KC.
Näin on. Jotenkin tosi noloa vinkua jotain biisiä, kun muuten haukkuu artistin. No eipä siellä ole kuin ne pari, jotka hänen kanssaan siellä edes keskustelee. Samat, jotka täällä käy kanssa haukkumassa.Jep ihan selkeä tapaus. Onhan se huomattu jo aiemminkin, mutta nyt paljasti itsensä.
Sama ois vänkyä Tauskilta Bouski -rakkausbiisiäNäin on. Jotenkin tosi noloa vinkua jotain biisiä, kun muuten haukkuu artistin. No eipä siellä ole kuin ne pari, jotka hänen kanssaan siellä edes keskustelee. Samat, jotka täällä käy kanssa haukkumassa.
Se on se ainoa oikea collab, kaikki muut on rahastusta ja tekopyhää pelleilyä!Sama ois vänkyä Tauskilta Bouski -rakkausbiisiä![]()
Töksäyttelee myös tökerösti muista ryhmäläisistä viisuaiheisessa ketjussaNäin on. Jotenkin tosi noloa vinkua jotain biisiä, kun muuten haukkuu artistin. No eipä siellä ole kuin ne pari, jotka hänen kanssaan siellä edes keskustelee. Samat, jotka täällä käy kanssa haukkumassa.
K:n postaus ystävänpäivänä, missä ruusun terälehdistä tehty sydänkuvio sängyllä, oli kyllä tosi söpö. Sekä samana päivänä C:n illalliskuvapostaus, missä vihreä sydän.C sanoi vielä ennen joulua olevansa sinkku ja nyt ei asiaa kommentoi. Aika selkeä keissi mun mielestä. KC.
K:n postaus ystävänpäivänä, missä ruusun terälehdistä tehty sydänkuvio sängyllä, oli kyllä tosi söpö. Sekä samana päivänä C:n illalliskuvapostaus, missä vihreä sydän.
Lopettakaa jo tääkin väsynyt sönkkäys. Yhtä typerää kuin Bojere-pakotus. Minkä helvetin takia Kärtsä jakaisi kaikkien seuraajiensa nähtäväksi muka jollekin tarkoitettua rakkaudentunnustusta. Ei juma teidän tyhmyyttä. Ihan yhtä pösilöitä kuin shippaajat.K:n postaus ystävänpäivänä, missä ruusun terälehdistä tehty sydänkuvio sängyllä, oli kyllä tosi söpö. Sekä samana päivänä C:n illalliskuvapostaus, missä vihreä sydän.