V
vierailija
Vieras
Se, jonka ""keskustelut" painontarkkailija tappaa on varmasti se "kaikki täällä on vain trolleja + yksi tossarimummo" -tyyppi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se, jonka ""keskustelut" painontarkkailija tappaa on varmasti se "kaikki täällä on vain trolleja + yksi tossarimummo" -tyyppi
No minä en taas kyllä usko, että joku toinen tossari ärsyyntyisi noista jutuistani, eivät ole ”pikkusieluisia” ihmisiä noin yleisesti ottaenkaan.Se, jonka ""keskustelut" painontarkkailija tappaa on varmasti se "kaikki täällä on vain trolleja + yksi tossarimummo" -tyyppi
Kekätossari on autisti.No minä en taas kyllä usko, että joku toinen tossari ärsyyntyisi noista jutuistani, eivät ole ”pikkusieluisia” ihmisiä noin yleisesti ottaenkaan.
Meet huutamaan Tornion rajalle "asyl, asyl"Onko kellään kokemusta saako Ruotsin kansalaisuuden helposti? Haluan muuttaa Ruotsiin ja alkaa ruotsalaiseksi. Paljon parempi maa kuin Suomi ja mukavampaa väkeä.
En ole, ja minä tän mihin vastasit kirjoitinkin.Kekätossari on autisti.
Olet etkä kestä asiallista kritiikkiä.En ole, ja minä tän mihin vastasit kirjoitinkin.
Mihin liittyen? Eikä noi teiän joidenkin lässytykset minun kirjoittamisiin vaikuta millään tapaa että.Olet etkä kestä asiallista kritiikkiä.
Ketään ei kiinnosta.Heh heh, jonkun typerän K fanin avautuminen taasen, Häärijää haukut varmaan samoin nimityksin, en ole tietenkään ihme fantasioita, ihan normaali ihminen ja en mitenkään liikaa, toiset on kertoneet ikänsä, asuinpaikkansa, hiusten värinsä, lähipiirinsä. Oot vain kateellinen minun tossarishippaukseen eläytymisestä ja taannoisesta onnenkantamoisestani varmaan.
No ei herättäisi noin paljon tunteita muuten, juttuja kun voi ohittaakin.Ketään ei kiinnosta.
Johon sinä et autistina kykene.No ei herättäisi noin paljon tunteita muuten, juttuja kun voi ohittaakin.
No ei herättäisi noin paljon tunteita muuten, juttuja kun voi ohittaakin.
Surullista, ettei sinulla ole mitään muuta paikka avautua muiden avautumisistaSurullista, että sinulla ei ole mitään muuta paikkaa tai ystäviä, joille avautua elämästäsi.
Surullista, että sinulla ei ole mitään muuta paikkaa tai ystäviä, joille avautua elämästäsi.
Kärtsää tuskin kiinnostaa, et tykkäätkö sä hänen parrasta vai et. Itseasiassa ei meitäkään kiinnosta.Oon kyllästyny tuohon Käärijän Iänikuiseen, enemmän tai vähemmän turaan pukinpartaan. Pidentää päätä ja vanhentaa. Ois paljon söpömpi ilman
Alaparrasta?Minä tykkään parrasta kunhan on siistitty.
Jukka ja Satsi ounou, Jukka on vittu 5-kymppinen kodinrikkoja pettäjäaviomies YÄK saatana.Kärtsää tuskin kiinnostaa, et tykkäätkö sä hänen parrasta vai et. Itseasiassa ei meitäkään kiinnosta.
AI Häärujä ja Bojan?Kärppänen maailman valloitusmatkallaan taas. Onneks on jäänyt taakse keltapukuinen utelias Vili ja mummon pitsipöytäliinaan kiedottu höpöhöpöslovakki.
Sä se rakastat tuota meidän - sanaa.Kärtsää tuskin kiinnostaa, et tykkäätkö sä hänen parrasta vai et. Itseasiassa ei meitäkään kiinnosta.
Kivahan niitä on just lukea ja jakaa. Toisin kuin näitä pieru haisee -juttuja. Niiden kirjoittaja on säälittävä yksilö.Surullista, että sinulla ei ole mitään muuta paikkaa tai ystäviä, joille avautua elämästäsi.