V
vierailija
Vieras
Hän onkin Pentti Liedosta.Kekätossari on muuten junttimamman huipentuma. Huono itsetunto, laihduttaa koko ajan, joka kommentissa alentamassa muita, sosiaalisesti heikko jne. Junttius paistaa tänne asti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän onkin Pentti Liedosta.Kekätossari on muuten junttimamman huipentuma. Huono itsetunto, laihduttaa koko ajan, joka kommentissa alentamassa muita, sosiaalisesti heikko jne. Junttius paistaa tänne asti.
Ja pieree aivan liikaa.Hän onkin Pentti Liedosta.
No tämä. Hyi hlvetti. Sätkivänä animehahmona pärjää ulkomailla, mutta kotimaassa kyllä tarvitsee sen oman uskonkulttinsa eturivissä, ei sitä keskenkasvuista kakkapskavittu huomionhakua kukaan normaalisti kehittynyt kestä.Koska suomalaiset ymmärtää liian hyvin sen nolot jutut keikoilla ja muutenkin tajuaa mikä itsestään epävarma nolo jätkä se on. Mä muistan kun menin euroviisuhuumassa sille Tavastian keikalle kesäkuussa, ja olin ihan hämmentynyt niistä jutuista jota siellä suustaan päästeli, jotain paskalle meno juttuja ja sellaista huomion ja selkään taputusten hakemista täynnä koko setti. Olin kyllä aidosti aika hämmentynyt, eikä oo tarvinnut toiste keikkalippuja hönen keikalleen maksaa
Junttipentti herännyt.No tämä. Hyi hlvetti. Sätkivänä animehahmona pärjää ulkomailla, mutta kotimaassa kyllä tarvitsee sen oman uskonkulttinsa eturivissä, ei sitä keskenkasvuista kakkapskavittu huomionhakua kukaan normaalisti kehittynyt kestä.
Lihava maalaisjuntti, joka kuolannut K:n perään jo kolme vuottaJunttipentti herännyt.
= yrittänyt pitää palstaa puhtaana liioista aivottomista pelkän K-n faneistaLihava maalaisjuntti, joka kuolannut K:n perään jo kolme vuotta![]()
Jep, yritti vielä esittää jotain ammattilaista ja työkseen diagnosoi ihmisiäJahas se sai muffinssikin taas kenkää. On se kumma näillä hiiri-intoilijoilla, kun alkeelliset käytöstavatkin puuttuu.
Hyi helvetti, mitä se nyt?Jep, yritti vielä esittää jotain ammattilaista ja työkseen diagnosoi ihmisiä![]()
Oli miten oli niin se paikka kyllä hiipuu omaan mahdottomuuteensa, ihan muutama tyyppi keskustelee kerran viikossa, jos k sattuu tekemään jotain mainittavaa.Jep, yritti vielä esittää jotain ammattilaista ja työkseen diagnosoi ihmisiä![]()
Sieltähän lähti jengi ihan omiin discordeihin jo aikaa sitten.Oli miten oli niin se paikka kyllä hiipuu omaan mahdottomuuteensa, ihan muutama tyyppi keskustelee kerran viikossa, jos k sattuu tekemään jotain mainittavaa.
No ei ainakaan minun kekätossarin kirjoitus ole että, vaikka aiempi animehahmojuttu itseltäni olikin.Junttipentti herännyt.
Junttikaverisi, juntteja olette molemmat.No ei ainakaan minun kekätossarin kirjoitus ole että, vaikka aiempi animehahmojuttu itseltäni olikin.