V
vierailija
Vieras
En mäkään nähnyt siinä kuivakkaassa tarinassa yhtikäs mitään.Samaa peetä kumpikin. Taidat olla ainoa BoJere mamma joka ei HR nähtävästi fanita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mäkään nähnyt siinä kuivakkaassa tarinassa yhtikäs mitään.Samaa peetä kumpikin. Taidat olla ainoa BoJere mamma joka ei HR nähtävästi fanita.
Siinä sentään jotain aitoa, samaa nään K:ssa ja lätkänpellaajissa, hotEn mäkään nähnyt siinä kuivakkaassa tarinassa yhtikäs mitään.
Hell YeahSiinä sentään jotain aitoa, samaa nään K:ssa ja lätkänpellaajissa, hot![]()
Ei ole ainoa, ite en edes ole katsonut edes kuin pätkittäin vielä mitä tullut eri paikoissa vastaan, mutta nytten ku on rahaa taidan ton hbo:n ottaa.Samaa peetä kumpikin. Taidat olla ainoa BoJere mamma joka ei HR nähtävästi fanita.
Ei minulla näy mitään tollaista, mutta on osittain vielä pankkitiliasioidenkin järjestely kesken niin sijoitusasioihin en ole pahemmin perehtynyt, muutakuin et en ottanut oman pankin kautta.Aah, Voima gold mainostaa täällä, ainaskin mulle!
Vink vink myös sinulle, pelivoittaja
Nyt pääsis mukaan vähän alennuksella.
Sanoisin että varat joille ei ole käyttöä vuosiin kannattaa ehdottomasti laittaa kultaan näinä aikoina, inflaatio tulee syömään tilivaroja plus jos tulee pankkijärjestelmän järjestelmäkriisi, niin voi olla, että talletussuoja ei päde! Siis edes 100 000€Ei minulla näy mitään tollaista, mutta on osittain vielä pankkitiliasioidenkin järjestely kesken niin sijoitusasioihin en ole pahemmin perehtynyt, muutakuin et en ottanut oman pankin kautta.
On se varmaan semmosta söpöå pupellusta, mutta 0% kuumuuttaBojere best![]()
Bojere on kahden hetero(?)miehen välinen aito ystävyyssuhde, tämän he ovat kumpikin monta kertaa tuoneet ilmi. Muun asiaan liittyvän ovat fanit sitten kehitelleet, toki heidän ystävällisellä avullaan.HR on naisille suunnattu menestynyt tv-sarja. BoJere taas on kahden heteromiehen vetämä kotikutoinen mummojen viihdys show. Samaa peetä kumpikin, toinen vaan menestyneempi maailmalla ja toinen pienen piirin juttu.
Minä hankkisin varastoon kananmunia.Sanoisin että varat joille ei ole käyttöä vuosiin kannattaa ehdottomasti laittaa kultaan näinä aikoina, inflaatio tulee syömään tilivaroja plus jos tulee pankkijärjestelmän järjestelmäkriisi, niin voi olla, että talletussuoja ei päde! Siis edes 100 000€on asti. Ei missään ole niitä kaikkia varoja kaikille, jos syntyy useita satoja pankkeja kerralla kaatava systeemikriisi.
Ja siis tämä ei ollut hirveän kaukana finanssikriisissä. Uusi kriisi vaatii jo paljon enemmän pelastusrahaa, jota ei välttämättä ole mahdollista painaa. Näin on minulle kerrottu.Sanoisin että varat joille ei ole käyttöä vuosiin kannattaa ehdottomasti laittaa kultaan näinä aikoina, inflaatio tulee syömään tilivaroja plus jos tulee pankkijärjestelmän järjestelmäkriisi, niin voi olla, että talletussuoja ei päde! Siis edes 100 000€on asti. Ei missään ole niitä kaikkia varoja kaikille, jos syntyy useita satoja pankkeja kerralla kaatava systeemikriisi.
+ something moreBojere on kahden hetero(?)miehen välinen aito ystävyyssuhde, tämän he ovat kumpikin monta kertaa tuoneet ilmi. Muun asiaan liittyvän ovat fanit sitten kehitelleet, toki heidän ystävällisellä avullaan.
Se on sinun mielipiteesi vain.On se varmaan semmosta söpöå pupellusta, mutta 0% kuumuutta
Toi osuus on just sitä teatteria. Ystävyyttä en epäile ollenkaan.+ something more
Täytyy perehtyä, mutta auton aion tässä ainakin vaihtaa sit kuitenkin ja oon kattonut noita ulosottomyynnin taloja myöskin jostain syystä, vaikka mitään sikäli pakottavaa tarvetta uudelle paikalle ei ookaan, kun on toi mökki (sais vaan olla paremmalla sijainnilla, mutta olkoon) eli pitää siis jättää varoja tilille myöskin, matkasuunnitelmiakin on.Ja siis tämä ei ollut hirveän kaukana finanssikriisissä. Uusi kriisi vaatii jo paljon enemmän pelastusrahaa, jota ei välttämättä ole mahdollista painaa. Näin on minulle kerrottu.
Älä nyt ainakaan ota vastaan sijoitusvinkkejä kaksplussan muoreilta.Ei minulla näy mitään tollaista, mutta on osittain vielä pankkitiliasioidenkin järjestely kesken niin sijoitusasioihin en ole pahemmin perehtynyt, muutakuin et en ottanut oman pankin kautta.
Kaupan ala on selittänyt tåyttä soopaa kananmunapuladta. MTK vastine oli, että syy kananmunapulaan on se, että kauppaketjut maksavat tuottajille polkuhintoja ja munia myydään kannattavampaan hintaan ulkomaille, etenkin Ruotsiin.Minä hankkisin varastoon kananmunia.
Oon minä niillekin avoin, täytyy kuitenkin yrittää pitää omat aivot käytössä.Älä nyt ainakaan ota vastaan sijoitusvinkkejä kaksplussan muoreilta.
No, kerron vain mikä on oman, varallisuuden kanssa koko ikäni tekemisissä olleen kokemukseni perusteella juuri nyt yksi fiksuimmista sijoituksista.Älä nyt ainakaan ota vastaan sijoitusvinkkejä kaksplussan muoreilta.
Koitapa arvata. Siksi, että suurin osa suomalaisista artisteista, jotka on tehneet kv-keikkaa ja menestyneet isommin, ovat enkunkielisiä: The Rasmus, HIM ja Nightwish jne. Totta kai on jotain kansanmusiikkityyppejä ja jotain Maustetytöt-tyyppistä porukkaa, mutta he esiintyvät aika pienille mariginaaliyleisöille. Hienoa sekin on, mutta ei vähennä yhtään Kärtsän saavutusten arvoa.Miksi se suomen kieli on tässä erityistä? Musiikillahan hän tuonne meni, niin kuin jokainen artisti.