K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei täällä mistään tml-biisistä ole jankattu ennen kuin tulit taas jankkaamaan. Huono biisi ilmeisesti, kun ei kiinnosta julkaista. Nyt on pari biisiä tulossa ja Taiwanissakin tehtiin jotain, joten jono on pitkä.
Tiedätkö, mua ärsyttää, että täällä jatkuvasti muka tunnistetaan porukkaa. Kommentoin tänne hyvin satunnaisesti. Luin kaikki päivän kommentit läpi. Sivuja kertynyt tänäänkin päälle 20. Mikään ihme, jos 10 sivua taakse päin olikin keskustelua TML? Joka tapauksessa julkaisemattomuus ei kerro biisistä mitään. Täällä taitaa moni olettaa, että tekivät alusta loppuun valmiiksi kerralla Sloikuissa ja siinä se.

Ei täällä mistään tml-biisistä ole jankattu ennen kuin tulit taas jankkaamaan. Huono biisi ilmeisesti, kun ei kiinnosta julkaista. Nyt on pari biisiä tulossa ja Taiwanissakin tehtiin jotain, joten jono on pitkä.
Tiedätkö, mua ärsyttää, että täällä jatkuvasti muka tunnistetaan porukkaa. Kommentoin tänne hyvin satunnaisesti. Luin kaikki päivän kommentit läpi. Sivuja kertynyt tänäänkin päälle 20. Mikään ihme, jos 10 sivua taakse päin olikin keskustelua TML? Joka tapauksessa julkaisemattomuus ei kerro biisistä mitään. Täällä taitaa moni olettaa, että tekivät alusta loppuun valmiiksi kerralla Sloikuissa ja siinä se.

Tauskin seuraavat keikat:

PE 27.3. HEIKINBAARI - TOIJALA
LA 28.3. PEHKUBAARI - TAHKO
LA 28.3. SEURAHUONE PUB SÖRNÄINEN - HELSINKI
TO 2.4. LISSUN BAR - ALAVIESKA
PE 3.4. RAVINTOLA VALDEMARI - ROVANIEMI
LA 4.4. PÄRJÄ SKI BISTRO - ISO-SYÖTE
TO 30.4. VAAKAHUONE - TURKU

Neljä Euroviisufania lähetti ne, ja jotkut ihmiset todella uskoivatkin siihen (koska he HALUAVAT uskoa siihen). B ja J sanoivat, että hauskanpito lähetyksen kanssa oli mahtavaa, koska se helpotti Euroviisujen tulosten aiheuttamaa paineita (toinen suosikkina olemisesta ja toinen finaaliin pääsystä). B sanoi haastattelussa: ihmiset eivät osaa erottaa todellisuutta viihteestä.
Tähän alle Lipsin sanat ❤️

En tiedä ei kiinnosta. Mene muualle, jos olet noin herkkänahkainen.

En ees seuraa Kärtsää, olen täällä JO:n takia. Haluan kuitenkin pysyä ajan hermoilla ja siksi seuraan somen eri alustoja ja luen niitä monelta kantilta mm. politiikka, musiikki, tapahtumat. Sinun on sitten turha tulla tuomaan tänne mitään tietoa, jos et ole ees perillä kyseisistä asioista.
Somesta luet politiikkaa 🤣 Eli et tule tietämään siitä yhtään mitään 😁

Somesta luet politiikkaa 🤣 Eli et tule tietämään siitä yhtään mitään 😁
En ole kyseinen kommentoija, mut itsekin seuraan poliitikkojen ja poliittisten puolueiden some alustoja. Muuten esim. Tiktok on todella tärkeä kanava poliitikoille kampanjoida itseään ja sitä kautta tavoitetaan äänestäjiä, varsinkin nuoria. Kuinka pihalla oikein olet nyky-yhteiskunnasta, kun et ees näin yksinkertaista asiaa tiedä.

En ole kyseinen kommentoija, mut itsekin seuraan poliitikkojen ja poliittisten puolueiden some alustoja. Muuten esim. Tiktok on todella tärkeä kanava poliitikoille kampanjoida itseään ja sitä kautta tavoitetaan äänestäjiä, varsinkin nuoria. Kuinka pihalla oikein olet nyky-yhteiskunnasta, kun et ees näin yksinkertaista asiaa tiedä.
Olin just kommentoimassa samaa mutta turha yrittää valistaa ihmistä, jolle ainoa tiedon lähde on todennäköisesti sanomalehti ja telkusta tulevat uutiset. Somesta hän ei näytä ymmärtävän mitään.

Yhteistyössä