K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dz pukeutuu eri tavalla ollessaan perheensä ja ystäviensä kanssa, 23-vuotiaana tyttönä huppareissa, farkuissa ja verryttelyasuissa. Hän on hyvin erilainen kuin miltä hän näyttää televisiossa.
Mulle tulee tietyllä tavalla Behm mieleen, hänkin on hyvin erinäköinen esiintyjäroolin ulkopuolella. Uskon että Dz on ihan hauska ja aika rempseäkin tyyppi, en usko että Bojan hänen kanssaan muuten olisi yhdessä, en näe häntä jonkun tiukkapipoisen emännän kanssa.

X:llä on ihmisiä, jotka ovat JO:n faneja ja yllättyneitä, koska B on Wienissä, eivätkä he tiedä miksi hän on siellä. Joten kaikki eivät tiedä Dz:n konsertista. Jos fanit eivät tiedä, luulen, että Balkanin lehdistökään ei tiedä.

X:llä on ihmisiä, jotka ovat JO:n faneja ja yllättyneitä, koska B on Wienissä, eivätkä he tiedä miksi hän on siellä. Joten kaikki eivät tiedä Dz:n konsertista. Jos fanit eivät tiedä, luulen, että Balkanin lehdistökään ei tiedä.
No ei todellakaan kaikki tiedä, täällä on ihan vääristynyt käsitys asioista, kun kytätään Dzejlan naapureidenkin kissojenkin somet ja tiedetään jokainen liikahdus.

Mulle tulee tietyllä tavalla Behm mieleen, hänkin on hyvin erinäköinen esiintyjäroolin ulkopuolella. Uskon että Dz on ihan hauska ja aika rempseäkin tyyppi, en usko että Bojan hänen kanssaan muuten olisi yhdessä, en näe häntä jonkun tiukkapipoisen emännän kanssa.
Kommenteissa kyllä kerrotaan, että on ylimielinen sekä hysteerinen kontrollifriikki.

Oho, kylläpä kullan hinta syöksyy! Miksiköhän? Toisaalta eilenhän sanoin, että kananmunat on paras sijoituskohde!
Voi olla että on jouduttu myymään likvidinä eli helposti rahaksi muunnettavana sitä kun osakesalkkujen margin callit iskee.
Kullan hinnan nostoajurit eivät ole minnekään kadonneet.
Itseä ottaa vähän päähän ettei ole vielä isommin lisää sijoitettavaa. Toki sitä ei nyt tiedä kauanko tämä alennusmyynti jatkuu.

Yhteistyössä