V
vierailija
Vieras
Jotta silmät erottuvat kolhoisasta naamastaNo tämäpä juuri. Tarviivat pohjustulset ja varjostukset ja kilon sillmänsuurennusmaalia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotta silmät erottuvat kolhoisasta naamastaNo tämäpä juuri. Tarviivat pohjustulset ja varjostukset ja kilon sillmänsuurennusmaalia
Sinä tarvitset äidinkielen opetusta.No tämäpä juuri. Tarviivat pohjustulset ja varjostukset ja kilon sillmänsuurennusmaalia
Miksi seuraat Käärijää? En minäkään seuraa.Karimi saa Kärtsäänkin hidastuksilla puhallettua tähtipölyä, vaikka se nyt on vähä tommonen pökö tossa pänikkäasussa
Hyvä kun et seuraa, toivottavasti et sitten kommentoikaan mitään, kun et sit myöskään mitään tiedä mistään.Miksi seuraat Käärijää? En minäkään seuraa.
Loukkaat Tauskin melaaIme k yrpänaama Tauskin melaa
En seuraa Käärijää, koska hän ei kiinnosta minua. Se on fiksun ihmisen käytöstä. Sinä taas seuraat Käärijää, koska olet antifani. Niin ei käyttäydy ja toimi fiksu ihminen.Hyvä kun et seuraa, toivottavasti et sitten kommentoikaan mitään, kun et sit myöskään mitään tiedä mistään.
En tarvii. Kirjotin L:änSinä tarvitset äidinkielen opetusta.
Mikä se sellainen onEn seuraa Käärijää, koska hän ei kiinnosta minua. Se on fiksun ihmisen käytöstä. Sinä taas seuraat Käärijää, koska olet antifani. Niin ei käyttäydy ja toimi fiksu ihminen.
Sekoillaan sitten molemmat. Nimenomaan olen Kärtsän fani. Edeltävästä kirjoittajasta en tiedä.En seuraa Käärijää, koska hän ei kiinnosta minua. Se on fiksun ihmisen käytöstä. Sinä taas seuraat Käärijää, koska olet antifani. Niin ei käyttäydy ja toimi fiksu ihminen.
Sekoillaan? Miten niin sekoillaan?Sekoillaan sitten molemmat. Nimenomaan olen Kärtsän fani. Edeltävästä kirjoittajasta en tiedä.
Sekoillaan? Miten niin sekoillaan?
Voisitko olla lihavanpuoleisen rekkakuskin fart slave? Lopuksi saat lämpimät siemenet suuhusi. Nim. Vitostien seisakkeella kiirastorstaina?Tätä siis tarkoitin:
Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.
Niinpä, näitä KB kommenttejahan oli siinä slov. juorulehden artikkelin kommenteissa. Se 24ur, missä kerrottiin Bn Thaimaan lomasta. Jutussa ei sanallakaan mainittu Dzejlaa, K kyllä mainittiin, koska se juttu perustui Bn itse julkaisemiin kuviin joissa K oli 4 kuvassa, Dzejla ei yhdessäkään. Eli jos se nyt sellaisia kommentteja saa, niin nyt oli kyllä ihan oma moka.On taas saanut varmaan liikaa Ai teillä oikeasti on parisuhde Jeren kanssa?! -kommentointia.
Taikuissa vedetään ihania ladyboyta perseeseen ja imetään niiden kulleista siemenet suuhunNiinpä, näitä KB kommenttejahan oli siinä slov. juorulehden artikkelin kommenteissa. Se 24ur, missä kerrottiin Bn Thaimaan lomasta. Jutussa ei sanallakaan mainittu Dzejlaa, K kyllä mainittiin, koska se juttu perustui Bn itse julkaisemiin kuviin joissa K oli 4 kuvassa, Dzejla ei yhdessäkään. Eli jos se nyt sellaisia kommentteja saa, niin nyt oli kyllä ihan oma moka.
Mä tykkään nuolla ladyboyden peppureikiä ja ottaa niistä pieruja suuhunTaikuissa vedetään ihania ladyboyta perseeseen ja imetään niiden kulleista siemenet suuhun![]()
En tajua ihmisiä, joilla ei ysärillä (tai miksei myöhemminkin tai jo aiemminkin) ole ollut kykyä kirjoittaa äidinkielen laudaturia. Se oli niin helppoa.En tarvii. Kirjotin L:än
No sehän niiden kuvien tarkoitus olikin, ei Boitsua enää haittaa ne Kärtsä-kommentit, mutta ei halua oikean suhteensa paljastuvan, siksi julkaisi niitäkin kuvia, niin kellän ei tuu mieleen alkaa kaivelemaan, että Dz oli samaan aikaan samassa paikassaNiinpä, näitä KB kommenttejahan oli siinä slov. juorulehden artikkelin kommenteissa. Se 24ur, missä kerrottiin Bn Thaimaan lomasta. Jutussa ei sanallakaan mainittu Dzejlaa, K kyllä mainittiin, koska se juttu perustui Bn itse julkaisemiin kuviin joissa K oli 4 kuvassa, Dzejla ei yhdessäkään. Eli jos se nyt sellaisia kommentteja saa, niin nyt oli kyllä ihan oma moka.
Niin oli. Täytyy olla kyllä jonkinlainen vajakki, jos ei L:ää oo saanutEn tajua ihmisiä, joilla ei ysärillä (tai miksei myöhemminkin tai jo aiemminkin) ole ollut kykyä kirjoittaa äidinkielen laudaturia. Se oli niin helppoa.
eri
Höpö höpö.Niin oli. Täytyy olla kyllä jonkinlainen vajakki, jos ei L:ää oo saanut
Ontuva päätelmä, kun kuitenkin julkaisee kuvan Wienistä. En usko, että kuvittelee, ettei kukaan tajua, miksi hän on siellä, kun kuitenkin Serbian lehdistö on ahkerasti tästä suhteesta kirjoitellut.No sehän niiden kuvien tarkoitus olikin, ei Boitsua enää haittaa ne Kärtsä-kommentit, mutta ei halua oikean suhteensa paljastuvan, siksi julkaisi niitäkin kuvia, niin kellän ei tuu mieleen alkaa kaivelemaan, että Dz oli samaan aikaan samassa paikassa
Takoitit varmaan L:n.En tarvii. Kirjotin L:än
Opettele kirjoittamaan.Takoitit varmaan L:n.