K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mä en kestä tota Sampparia, se kommentoi ihan kaikkeen ku ois kaikkien julkmoiden paras kaveri. Noloa. Ymmärtäs jos teinityttö toimis noin, mut et yli 40v. perheenäiti.
No eihän kommentoi. Jos esim. K:n Taiwan-postausta tarkoitat. Sen sijaan pidän vähän säälittävänä sen kehumista, että Kärtsää jotenkin erityisesti hehkutettaisiin kyseisessä postauksessa, mitä itse katsoin niin kommentteja oli vähemmän kuin lomapostauksessa ja niistä ani harva näytti taiwanilais- tai edes aasialaisfanien tuotoksilta.

Sanoinko, että Seiska on täällä ollut lukemassa? Täällä kirjoitellut stalkkaaja kehui vinkanneensa Seiskaan ja saaneensa vihjepalkkion ja rehvasteli asialla moneen kertaan. Seiskassa oli just niitä tällä stalkattuja juttuja, joten asia on ihan selvä. Täältä ne jutut sitten vietiin Jodeliinkin , mutta nimenomaan ne yksityiskohdat oli täällä.
Tuskin sai vihjepalkkiota. Sellainen luvataan kyllä mutta ei anneta.

Hyvin mielenterveysongelmaisen ja syömishäiriöisen kuvan saanut. Heiltä puuttuu sairaudentunto. T.eri
Hohhoijaa, en ihan ymmärrä miten voisi saada lähinnä viitaten joku mielenterveys, ihan normi omana itsenä kirjoitettuja sepustuksia ne pidemmätkin jutut olleet, ja mitään kovin vakavaa syömishäiriötäkään tuskin on, koska en ole edes alipainoinen, tietty aika paljon katson mitä syön, enkä esim. herkkuja kuin erikoistilanteissa. Nyt tänään esim. sellainen päivä on ja ristiäisissä mitkä nyt maaliskuussa oli ihan niitä tarjottavia söin. Sitä paitsi nyt ei ole pariin viikkoon paino ees pudonnut, tossa samassa se pysyy, vaikka mielestäni muutosta on silmin katsottuna tullut, kylkiluut alkanut tuntuu ja kädet on laihat ei tarttisi niistä lähteä enää yhtään. Oon vain miettinyt ennemmin jos syömäni ruokamäärä ei ookaan tarpeeksi, kun en mitään laske ja punnaa, lautasmallin mukaan pääruoat toki.

Hohhoijaa, en ihan ymmärrä miten voisi saada lähinnä viitaten joku mielenterveys, ihan normi omana itsenä kirjoitettuja sepustuksia ne pidemmätkin jutut olleet, ja mitään kovin vakavaa syömishäiriötäkään tuskin on, koska en ole edes alipainoinen, tietty aika paljon katson mitä syön, enkä esim. herkkuja kuin erikoistilanteissa. Nyt tänään esim. sellainen päivä on ja ristiäisissä mitkä nyt maaliskuussa oli ihan niitä tarjottavia söin. Sitä paitsi nyt ei ole pariin viikkoon paino ees pudonnut, tossa samassa se pysyy, vaikka mielestäni muutosta on silmin katsottuna tullut, kylkiluut alkanut tuntuu ja kädet on laihat ei tarttisi niistä lähteä enää yhtään. Oon vain miettinyt ennemmin jos syömäni ruokamäärä ei ookaan tarpeeksi, kun en mitään laske ja punnaa, lautasmallin mukaan pääruoat toki.
🙄

Minun mielestä se tarina meni niin, että juoruilija odotti saavansa, en muista että ois jälkeenpäin kertonut miten siinä sit kävi, veikkaan et palkkioita maksetaan lähinnä valokuvallisista jutuista.
Kyllä niitä maksetaan ilmankin kuvia, MUTTA se clue on siinä, että Seiska hangoittelee kaikin keinoin maksamista vastaan ja tekee siitä mahdollisimman työkästä ja vaikeaa vinkanneelle.

Sanoinko, että Seiska on täällä ollut lukemassa? Täällä kirjoitellut stalkkaaja kehui vinkanneensa Seiskaan ja saaneensa vihjepalkkion ja rehvasteli asialla moneen kertaan. Seiskassa oli just niitä tällä stalkattuja juttuja, joten asia on ihan selvä. Täältä ne jutut sitten vietiin Jodeliinkin , mutta nimenomaan ne yksityiskohdat oli täällä.
Sun kriittinen arviointikyky on pahasti pielessä. Koita jo ymmärtää, et trollit väittää täällä mitä tahansa, jotta saavat ihmiset provosoitumaan.

Jotenkin surullista tämä mitä kirjoitat tänne. Oletko autisti?

Yhteistyössä