V
vierailija
Vieras
Mut miksi niitä paino ja terveysjuttuja täällä kirjoittelet? Eikö ole muuta sopivampaa palstaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No miks en, oon kirjoitellut paljon muutakin elämääni liittyvää, niin täällä tekee muutkin, ei esim. kullan hinta taida liittyä mitenkään K ja B tai sen pierukakkakirjoittajan jutut. Jodeliin kyllä kirjoittelen kanssa, mutta en niin pitkiä juttuja, niille tää anonyymipaikka on ihan tarpeeksi hyvä, toki jodelkin on anonyymi, mutta eri luonteinen. Euroviisuaiheesta sit vauvalle välillä, discordeissa ongelmaksi nousisi nimimerkit, en tykkäis henkilöitä sellaisen alle. Jäis vähäiseksi se kirjoittelu.Mut miksi niitä paino ja terveysjuttuja täällä kirjoittelet? Eikö ole muuta sopivampaa palstaa?
Kai mä trollina itse tiedän paremmin, et mitä täällä olen väittänyt.Ei hänellä ole, ihan selkeä asia se että, lehteen viety juttu tän paikan kirjoittajan tekosia.
Höpön löpöä, nyttenkin voit sepitellä ihan omiasi että.Kai mä trollina itse tiedän paremmin, et mitä täällä olen väittänyt.![]()
Vaikka sinä olisitkin trollannut, joku muu täältä on aivan hyvin voinut sen tehdä. Sitä paitsi tämä viesti voi olla just sitä trollausta. Juoruilu ja stalkkaus alkoi täällä ja siirtyi Jodeliin. Siellä ei ollut kaikkia tietoja, joita oli jutussa. Täältä se siis käytännössä lähti ja todennäköisesti vinkki on myös täältä laitettu. Samat juoruämmät ne Jodelissakin länkytti.Kai mä trollina itse tiedän paremmin, et mitä täällä olen väittänyt.![]()
Miks sä kirjoittelet täällä mitä muut kirjoittelee. Tän ketjun jutuista 3/4 on valitusta siitä mitä muut kirjoittelee. Jos oot huomannu, täällä voi kirjoitella ihan mistä tajansa, vaiķka Fazerin sinisestäMut miksi niitä paino ja terveysjuttuja täällä kirjoittelet? Eikö ole muuta sopivampaa palstaa?
Miks sä kirjoittelet, mitä muut täällä kirjoittelee. Mä kirjoitan pieruista ja tulen aina kirjoittamaan, halusit tai et, heh heh.Miks sä kirjoittelet täällä mitä muut kirjoittelee. Tän ketjun jutuista 3/4 on valitusta siitä mitä muut kirjoittelee. Jos oot huomannu, täällä voi kirjoitella ihan mistä tajansa, vaiķka Fazerin sinisestä