K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistapa sinä arvon haukkuja, että kukaan julkista työtä tekevä hahmo ei tee työtään siksi, että haluavat olla sun ja kaltaistesi maalitauluja. He ovat ihmisiä siinä kuin muutkin. Sun oksentamat solvauksesi kertovat lähinnä sinusta itsestäsi.
eri
Onks ne TÄÄLLÄ etsimällä etsimässä mielipiteitä itsestään? Taidat nyt luulla liikoja tästä palstasta

Muistapa sinä arvon haukkuja, että kukaan julkista työtä tekevä hahmo ei tee työtään siksi, että haluavat olla sun ja kaltaistesi maalitauluja. He ovat ihmisiä siinä kuin muutkin. Sun oksentamat solvauksesi kertovat lähinnä sinusta itsestäsi.
eri
Niin ja jos "solvaukset" eivät ole millään lailla totta, niin nehän voi ohittaa hymähtäen. Jos taas on totta, niin se on voi voi, elämä on.

Postauksessa odottelee jo ensi vuoden lomaa Samuilla Jerpan kanssa. ”See you next year”
Mun ajatukset siitä miksi uskon että nämä suhdeväitteet on totta:

- kuvista tykkäilyt (loppuneet nyt täysin molemminpuolin Seiska jutun jälkeen, voi toki olla vain sattumaakin, tykkäilee varmasti myös muiden kuvista).
- jos suhdehuhut ei pidä paikkaansa, miksi ei kommentoida Seiskalle lyhyesti, että väitteet eivät pidä paikkaansa, eikö hiljaisuus ole myöntymisen merkki.🤔
- C ei enää kommentoi parisuhdestatustaan ja ennen joulua ollut ihastunut (ainakin yhdessä julkaisussa näin on merkannut, missä täpännyt mitä viime vuonna kokenut)
- hänen bestiksensä kommentoinut yhteen Thaikku päivitykseen, että "PIAN 😏😏😏" juuri ennen kuin K on lähtenyt kohti Thaikkuja.
- seuraavat toistensa lähimpiä ystäviä.
- NM oletettu muutto pois.

Tässä nyt muutamia. Mutta mulle on ihan sama kenen kanssa K seurustelee. Rakkaus on ihana juttu! Ihana vain jos löytää rinnallensa jonkun.❤️ Hän ansaitsee kaiken sen!❤️

Just siksi ois hyvä jos ketju lähtisi poistoon. Ei ole enää tervettä haukkua päivät pitkät. Haukkumista puolustellaan aina "koska minä voin" ja "eihän kukaan kohde tätä lue" mutta ei se niin mene että mitä vaan saa suoltaa.

Just siksi ois hyvä jos ketju lähtisi poistoon. Ei ole enää tervettä haukkua päivät pitkät. Haukkumista puolustellaan aina "koska minä voin" ja "eihän kukaan kohde tätä lue" mutta ei se niin mene että mitä vaan saa suoltaa.
Ei suolletakaan mitä vaan. Oot vaan tullu vähän herkkikseksi niillä alustoillasi, missä lukukokemuksen ja seuran saa muokata mieleisekseen.. tervetuloa todellisuuteen

Mun ajatukset siitä miksi uskon että nämä suhdeväitteet on totta:

- kuvista tykkäilyt (loppuneet nyt täysin molemminpuolin Seiska jutun jälkeen, voi toki olla vain sattumaakin, tykkäilee varmasti myös muiden kuvista).
- jos suhdehuhut ei pidä paikkaansa, miksi ei kommentoida Seiskalle lyhyesti, että väitteet eivät pidä paikkaansa, eikö hiljaisuus ole myöntymisen merkki.🤔
- C ei enää kommentoi parisuhdestatustaan ja ennen joulua ollut ihastunut (ainakin yhdessä julkaisussa näin on merkannut, missä täpännyt mitä viime vuonna kokenut)
- hänen bestiksensä kommentoinut yhteen Thaikku päivitykseen, että "PIAN 😏😏😏" juuri ennen kuin K on lähtenyt kohti Thaikkuja.
- seuraavat toistensa lähimpiä ystäviä.
- NM oletettu muutto pois.

Tässä nyt muutamia. Mutta mulle on ihan sama kenen kanssa K seurustelee. Rakkaus on ihana juttu! Ihana vain jos löytää rinnallensa jonkun.❤️ Hän ansaitsee kaiken sen!❤️
Kyllä nyt on taas niin typerät perustelut, ettei rajaa. C ei ole tainnut missään vaiheessa tykkäillä Kn kuvista ja K viimeksi joulukuussa. Kärtsä kommentoi Seiskan juttua stoorissa aika sarkastisesti. Jos olisi oikeasti suhde, olisiko tehnyt niin? Tuskin. Eipä taida nyt nämä seuraamisetkaan ihan mennä kuten sanoit. Kn exää seurasi paljon useampi Kärtsän läheisistä. Nuo jotka nyt seuraavat, olivat kaikki Tiksin vipissä, jolloin tutustuivat porukalla. Jospa nyt antaisit asian olla, kun mitään faktaa ei ole. K ei ansaitse turhaa spekulointia.

Yhteistyössä