V
vierailija
Vieras
Sun pääpersoona siis.Etkö tiedä kuka oot pippapää, ei minulla ole mitään ylimääräisiä persoonia että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sun pääpersoona siis.Etkö tiedä kuka oot pippapää, ei minulla ole mitään ylimääräisiä persoonia että.
Olen jumalan poika.En oo ettinytkään mitään uutta työtä, ja nythän ei rahan puolesta edes tarvitsekaan. Harhaisena luulet olevas jokin auktoriteetti täällä.
Ihan omana itsenäni olen aina, keskity sinä kiusaaja vaan keskenäsi näiden eri hahmojesi hallussapitoon.Sun pääpersoona siis.
Miehelle liian alhainen.Varasin verikokeen huomiselle, toivottavasti ne rautaarvot ois paremmat nytten, viimeksi hb vaan 109 ja ferriini 13. Sekä se outo tulehdusarvojuttu.
En ole sellainen. Miehillä kai harvemmin hb pääsee laskeen alhaiseksi.Miehelle liian alhainen.
Sinun ruokavaliosi on sellainen, etten ihmettelisi.En ole sellainen. Miehillä kai harvemmin hb pääsee laskeen alhaiseksi.
Ai miten niin? Mutta nainen tosiaan oon, ja syön lihaa, kanaa, kasviksia, ruisleipää, kaurapuuroa jne. ihan suht monipuolisesti kyllä.Sinun ruokavaliosi on sellainen, etten ihmettelisi.
Kunnon homomies olet.Ai miten niin? Mutta nainen tosiaan oon, ja syön lihaa, kanaa, kasviksia, ruisleipää, kaurapuuroa jne. ihan suht monipuolisesti kyllä.