V
vierailija
Vieras
Älä yritä.Täällä on tasan 3 K fania, jotka vetävät eri rooleja + me muut piipahtelijat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä yritä.Täällä on tasan 3 K fania, jotka vetävät eri rooleja + me muut piipahtelijat.
Sylttytehdas on K fani röllien luola. Teillä on kuitenkin joku max 5 hengen akka ryhmä jossa sovitte trollaukset tänneJuuh.... jäljet johtaa sylttytehtaalle.
Pari hölmöä on paljastanut itsensä, ei siinä tarvitse ees alakoululaisten laskea 1+1.Älä yritä.
Se M:llä alkava ainakin paljasti itsensä pari päivää sitten, kun kirjotti samat tänne ja sinne.Ketäs ne muut olikaan iloleivoksen lisäksi? Lähin sieltä pellediscordista jo puol vuotta sitten.
Aha, minä en kyllä erota näistä yhtään varsinaista shippaajan viestiä että, tästä sivusta seuraten.Juuh.... jäljet johtaa sylttytehtaalle.
Täällä on tasan 3 K fania, jotka vetävät eri rooleja + me muut piipahtelijat.
Ja se stalkkerihoitsu.Se M:llä alkava ainakin paljasti itsensä pari päivää sitten, kun kirjotti samat tänne ja sinne.
Mä en erityisesti odota TML:lää mutta en myöskään ole alunperinkään uskonut tai aatellut, että se tulee ennen Areenaa tai karnevaaleja. Eiköhän se oon niihin tarkoitettu.Bojeristi-shippaajat on kyllä niin ennalta-arvattavia. Täällä alkaa AINA haukkuminen, kun Kärtsällä tapahtuu jotain. Erityisesti silloin, kun K julkaisee uutta musaa, joka lykkää TML-biisiä tuonnemaksi ja kohti ö-mappia. Ketkäs olikaan sitä mieltä, että Kärtsän kaikki muut collabit on paskoja?
Aha, minä en kyllä erota näistä yhtään varsinaista shippaajan viestiä että, tästä sivusta seuraten.
Kukas tää on?Ja se stalkkerihoitsu.
Kuules kun ei ole yhtäkään Bojeristia joka odottaisi erityisesti TML biisiä tai jos joukkoon on pari sellaista eksynyt, niin ei ole mun ongelma.Bojeristi-shippaajat on kyllä niin ennalta-arvattavia. Täällä alkaa AINA haukkuminen, kun Kärtsällä tapahtuu jotain. Erityisesti silloin, kun K julkaisee uutta musaa, joka lykkää TML-biisiä tuonnemaksi ja kohti ö-mappia. Ketkäs olikaan sitä mieltä, että Kärtsän kaikki muut collabit on paskoja?
Sinun raivoaminen Puutarhassa oli huvittavampaa seurattavaa kuin yhdenkään Bojeristin ikinä.Se M:llä alkava ainakin paljasti itsensä pari päivää sitten, kun kirjotti samat tänne ja sinne.
Kuka sellasta paskaa edes odottaisiKuules kun ei ole yhtäkään Bojeristia joka odottaisi erityisesti TML biisiä tai jos joukkoon on pari sellaista eksynyt, niin ei ole mun ongelma.
Entä sitten? Hänen musakin on parempaa kuin KäärijänDeViton kritisointi siitä, että hänen kappaleillaan on enemmän Spotify-striimauksia ja YouTube-katselukertoja kuin K:lla
En laita nimimerkkiä, mutta stalkkaa K:ta, vaikka ei edes fanita.Kukas tää on?
Ei kukaan ole ees kuullut kyseistä biisiä. Ehkä siitä tuleekin Käärijän kuunnelluin biisi CCCn jälkeen.Kuka sellasta paskaa edes odottaisi![]()
No minä kyllä ite oon, mutta en oo osallistunut tohon, outoa nokittelua (trollausta) puolin ja toisin.Koska ei heitä ole täällä. Huvittavaa seurata vierestä, kun trollit luulevat olevansa älykkäitä ja että porukat ragee heidän kommenteilleen. Oikeasti trollit kirjoittelevat keskenään. Tyhmiä trolleja täällä.
![]()
Mä seuraan sitä ja kaikki K-fanit on siirtyneet muualle sieltä. Ei siellä ole enää kuin nämä muffinssia myötäilevät ja hiljaseks on mennyt.Sylttytehdas on K fani röllien luola. Teillä on kuitenkin joku max 5 hengen akka ryhmä jossa sovitte trollaukset tänne
Trollit on vetäneet pääsiäismunia liikaa ja nyt preikää kutittaa. Istuvat pöntöllä ja koska sinne ei tule mitään niin suoltavat sen tänneNo minä kyllä ite oon, mutta en oo osallistunut tohon, outoa nokittelua (trollausta) puolin ja toisin.
Levy-yhtiökään ei anna julkaista, niin kertoo paljon biisistä.Kuka sellasta paskaa edes odottaisi![]()
Antaisin sulle miljoonaNoh, minä en ole trolli ja pidän molemmista ja molempien musasta. Ärsyttää kaikenlainen haukkuminen täällä, mutta jo tuosta äskeisestä huomasi, että trollit yrittävät saada ihmisiä reagoimaan. Sitten alkaa tämä parjaus nimimerkkejä kohtaan. Ja hetken päästä tulee sitten muutama katkera jompaan kumpaan pettynyt innolla sohimaan. Huoh!
Ulkonäön arvostelu on perseestä ja musiikin haukkuminen ilman perusteluja ääliömäistä, kun kaikilla on se oma musiikkimakunsa. En tosin tältä palstalta odota mitään muuta.
Niin siis tätä mietin, et onks osa tosta jotain K fanitusta sitten. Noilla pahasti haukkuvilla, selkeästi suomalaisia mukana.DeViton kritisointi siitä, että hänen kappaleillaan on enemmän Spotify-striimauksia ja YouTube-katselukertoja kuin K:lla