V
vierailija
Vieras
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paskalla kävin just ja iso jööti tuli. Nyt lähen ettimään munaa. Lähde säkin, munaa on maailma täynnä.Trollit on vetäneet pääsiäismunia liikaa ja nyt preikää kutittaa. Istuvat pöntöllä ja koska sinne ei tule mitään niin suoltavat sen tänne
Eikö K fanit perustaneet oman palvelimen discordiin? Ehkä keskustelevat siellä. 70% BK discordin K faneista on mun laskelman mukaan shippareita ja loput on Bojere heittereitä tai shipparin ja heitterin välimaastoa. En usko et mikään auvoinen paikka on sekään K Discord. Varmaan joku stalkerikin pesiytynyt sinne.Mä seuraan sitä ja kaikki K-fanit on siirtyneet muualle sieltä. Ei siellä ole enää kuin nämä muffinssia myötäilevät ja hiljaseks on mennyt.
Olen piparin perään. Ei munia mun kotiin.Paskalla kävin just ja iso jööti tuli. Nyt lähen ettimään munaa. Lähde säkin, munaa on maailma täynnä.
Kateelliset K fanit hyökkäävät Deviton kimppuunNiin siis tätä mietin, et onks osa tosta jotain K fanitusta sitten. Noilla pahasti haukkuvilla, selkeästi suomalaisia mukana.
Kannattaa kokeilla, voit yllättyä. Muna on terveellisempää kuin pipari.Olen piparin perään. Ei munia mun kotiin.
Joo eiköhän ne ole siirtyneet sinne keskustelemaan. Näin sen linkin, mutta olisi vissiin pitänyt olla jollain tavalla aiemmin kirjoittanut, että pääsi mukaan. Hyvä heille, toi shippidiscord on aika toksinen paikka.Eikö K fanit perustaneet oman palvelimen discordiin? Ehkä keskustelevat siellä. 70% BK discordin K faneista on mun laskelman mukaan shippareita ja loput on Bojere heittereitä tai shipparin ja heitterin välimaastoa. En usko et mikään auvoinen paikka on sekään K Discord. Varmaan joku stalkerikin pesiytynyt sinne.
DeViton kritisointi siitä, että hänen kappaleillaan on enemmän Spotify-striimauksia ja YouTube-katselukertoja kuin K:lla
Sulla kyllä mielikuvitus toimii. Siitä pisteet.Kateelliset K fanit hyökkäävät Deviton kimppuun
Eihän siellä kirjoitakaan enää kuin pari hassua ja samat jutut heti täälläJoo eiköhän ne ole siirtyneet sinne keskustelemaan. Näin sen linkin, mutta olisi vissiin pitänyt olla jollain tavalla aiemmin kirjoittanut, että pääsi mukaan. Hyvä heille, toi shippidiscord on aika toksinen paikka.
Ai k/b discordissa?Eihän siellä kirjoitakaan enää kuin pari hassua ja samat jutut heti täällä![]()
Kerran kokeilin nuorena ja totesin et ei oo mun juttu. Ymmärrät varmaan et suuntautumista ei voi vaihtaa tuosta vaan.Kannattaa kokeilla, voit yllättyä. Muna on terveellisempää kuin pipari.
Ei se piparikaan täysin vegaania ole.Kerran kokeilin nuorena ja totesin et ei oo mun juttu. Ymmärrät varmaan et suuntautumista ei voi vaihtaa tuosta vaan.
Jos lasket YouTube musicin striimit on deviton uusi levy striimannut enemmän kuin Kn ottaen huomioon että se on julkaisu vuosi Kn levyä myöhemmin.Koita nyt saada edes faktat oikein. Ei kyllä ole lähelläkään, että Devitolla olisi enemmän striimauksia kuin Kärtsällä, varsinkaan uudemmalla tuotannolla. Kärtsän fanit tuskin ovat pilvin pimein Karnevaaleille on menossa, joten miten heitä kiinnostaa kritisoida jotain artistia, joka siellä esiintyy. Päinvastoin todennäköisesti Devito kiinnostaisi enemmän Kn faneja kuin Joksut.
No voi että. Suomessa ja muuallakin Euroopassa Spotifyn yms striimit ovat kyllä merkittävämpiä. YouTubesta ei tuu kuin pieni osa.Jos lasket YouTube musicin striimit on deviton uusi levy striimannut enemmän kuin Kn ottaen huomioon että se on julkaisu vuosi Kn levyä myöhemmin.
Osa huom. heistä, taitaa olla enemmistö näitä nuoria faneja X:ssä, jotka muutenkin keuhkoaa kaikesta mahdollisesta.Kuinka sietämättömiä JO:n fanit ovatkaan protestoidessaan Deviton valintaa Karneval-konserttiin.
Jos lasket YouTube musicin striimit on deviton uusi levy striimannut enemmän kuin Kn ottaen huomioon että se on julkaisu vuosi Kn levyä myöhemmin.
Vaikka näin niin kaikkien suoratoistopalvelujen yhteenlasketut on se mikä merkkaa.No voi että. Suomessa ja muuallakin Euroopassa Spotifyn yms striimit ovat kyllä merkittävämpiä. YouTubesta ei tuu kuin pieni osa.
Plus muutenkin, mitä ihmettä nyt taas pitää vertailla kahta artistia, joiden urat ja yleisöt on todennäköisesti ihan erilaiset.No voi että. Suomessa ja muuallakin Euroopassa Spotifyn yms striimit ovat kyllä merkittävämpiä. YouTubesta ei tuu kuin pieni osa.
Ja.... meinaatko, että Devito on kuunnellumpi? Voi olla tai voi olla olematta, mitä väliä. Pikkasen kyllä veikkaan, et vaaka asettuu Kärtsän puolelle, varsinkin kun alkaa taas pian julkaista omaa uutta musaa.Vaikka näin niin kaikkien suoratoistopalvelujen yhteenlasketut on se mikä merkkaa.
Yhteenlaskettuna Devitolla on enemmän kuuntelijoita kuin K:lla. Ja eikö tässä ollut puhetta karnevaaliyleisöstä, Balkanilla Devito on varmasti tunnetumpi kuin K.Vaikka näin niin kaikkien suoratoistopalvelujen yhteenlasketut on se mikä merkkaa.