V
vierailija
Vieras
Saattaa olla, lisää vedenjuomista, tipauta Valmarinia joukkoon. (Saa apteekista)Mutta nyt huomaan myös et suuta kuivaa koko aika, joku ihme kuivumistilako minulla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saattaa olla, lisää vedenjuomista, tipauta Valmarinia joukkoon. (Saa apteekista)Mutta nyt huomaan myös et suuta kuivaa koko aika, joku ihme kuivumistilako minulla.
Join tossa äskön useamman lasin vettä, auttoi jonkun verran, ja lähin lenkille, ku pääsen mökiltä kotiin niin siellä on kyllä sit jotain elektrolyyttijauhetta, en tiedä mitä toi on.Saattaa olla, lisää vedenjuomista, tipauta Valmarinia joukkoon. (Saa apteekista)
Miehillä kasvot ahavoituu iän myötä.Join tossa äskön useamman lasin vettä, auttoi jonkun verran, ja lähin lenkille, ku pääsen mökiltä kotiin niin siellä on kyllä sit jotain elektrolyyttijauhetta, en tiedä mitä toi on.
Eri sukupuoli minulla, pidä jo vitsisi.Miehillä kasvot ahavoituu iän myötä.
Kärtsän CindyKukas siellä dz uusimassa ig-julkaisussa kommentoimassa![]()
Höpöhöpö. WannabeInflut nyt aina kommentoi paljon seurattujen tilejä, saadakseen itselleen lisää näkyvyyttä.Kärtsän Cindy![]()
Kamferttitipat on kanssa hyviä!Saattaa olla, lisää vedenjuomista, tipauta Valmarinia joukkoon. (Saa apteekista)
Ei taida olla kyllä Kärtsän, tai ainakin aika vähän ovat sitten tekemisissä olleet reissusta paluun jälkeen kaikesta päätellen. Kyllä todella ihmettelisin jos tosta joku suhde paljastuis.Kärtsän Cindy![]()
Ei se ulkoisesti auta. Mutta voi esim. liittyä testosteronitason laskuun. Kannattaa käydä tutkituttamassa.Mikähän siinä on ku ihokin on niin hiton kuiva tänä keväänä, varsinkin posket, ja oon tosiaan syöny sitä luomuvoitakin tän paikan ohjeen mukaan, et tuskin voi olla kyse liian vähästä rasvasta. Käytän kuitenkin paistoon öljyä ja leivän päälle keijua muiden päällisten lisäksi. Kai se on mentävä oikeen johkin kosteuttavaan kasvohoitoon, jos löydän vaan sopivan paikan. Iho niin herkkä, ettei oikein siedä mitään tuoksuja, alkoholia tmvst.
Ei sitä tarvitse tutkituttaa, aamustondiksen puuttuminen kertoo jo onko alhaiset tasotEi se ulkoisesti auta. Mutta voi esim. liittyä testosteronitason laskuun. Kannattaa käydä tutkituttamassa.
Niinkun ne nyt tapaamisiaan someen laittaisiEi taida olla kyllä Kärtsän, tai ainakin aika vähän ovat sitten tekemisissä olleet reissusta paluun jälkeen kaikesta päätellen. Kyllä todella ihmettelisin jos tosta joku suhde paljastuis.
Naisella, heh heh.Ei sitä tarvitse tutkituttaa, aamustondiksen puuttuminen kertoo jo onko alhaiset tasot
Mutta sekin vähenee iän myötä ihan luonnostaan.Ei sitä tarvitse tutkituttaa, aamustondiksen puuttuminen kertoo jo onko alhaiset tasot
Mikään ei tälläisiin tapaamisiin viittaa.Niinkun ne nyt tapaamisiaan someen laittaisi
Ei todellakaan. Ja nytkin ihan muissa seuroissa. Mulle sinänsä ihan sama, mutta en tohon suhteeseen usko kyllä.Mikään ei tälläisiin tapaamisiin viittaa.
Kekätossarista puhutaan, hän on mies.Naisella, heh heh.
Ainakin sinulla on jo nyt pakkomielle siihenEi todellakaan. Ja nytkin ihan muissa seuroissa. Mulle sinänsä ihan sama, mutta en tohon suhteeseen usko kyllä.
No, jos pari kommenttia lasketaan pakkomielteeksi niin sitten. En ole aiemmin kommentoinut koko asiaa. Sivusta seurannut sekoilua.Ainakin sinulla on jo nyt pakkomielle siihen![]()
No, jos pari kommenttia lasketaan pakkomielteeksi niin sitten. En ole aiemmin kommentoinut koko asiaa. Sivusta seurannut sekoilua.
Tämä.Höpöhöpö. WannabeInflut nyt aina kommentoi paljon seurattujen tilejä, saadakseen itselleen lisää näkyvyyttä.
Hauska, kun kyttäät kuitenkin tekemisiään, se on sitä pakkomiellettäNo, jos pari kommenttia lasketaan pakkomielteeksi niin sitten. En ole aiemmin kommentoinut koko asiaa. Sivusta seurannut sekoilua.
Sulla ainakin on. Jatkuvasti raportoit jotain aivan turhia juttuja tänne ikään kuin todisteina jostain.Ainakin sinulla on jo nyt pakkomielle siihen![]()
No sinulla vasta onkin, heti kärkkäänä kommentoimaan, jos yksikään nainen mainitaan K:n yhteydessä. T.sivusta seuraajaSulla ainakin on. Jatkuvasti raportoit jotain aivan turhia juttuja tänne ikään kuin todisteina jostain.
eri
Sulla ainakin on. Jatkuvasti raportoit jotain aivan turhia juttuja tänne ikään kuin todisteina jostain.
eri