V
vierailija
Vieras
Jerppu elää nyt jotain tosi hottia kautta. Niin fressi ja seksikäs kaikissa kuvissa. Ja toi uusin biisi tosi cool. Mitä vielä saadaankaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jerppu elää nyt jotain tosi hottia kautta. Niin fressi ja seksikäs kaikissa kuvissa. Ja toi uusin biisi tosi cool. Mitä vielä saadaankaan.
Jere on siellä ainakin rakkaussuhteesta Bojaniin![]()
Ei ees kunnon väkevälle sitruunalle vaan sellaiselle makean eltaantuneelle ja tunkkaiselle.Tajusin että mun miesystävän hiki löyhkää aivan sietämättömän pahalle.Yök. Vääriä geenejä, sen isällä löyhkää samalle hiihtolenkkiensä jälkeen. Vaihtoon siis.
Sama ohut känätys isommissa koristekuorissaTaas on trollit ja haukkuja triggeröityneet. Kärtsä julkaisee pian uutta musaa suomiräpin veteraanin kanssa ja esiintyy huomenna suurella ja arvostetulla eurooppalaisella festarilla. Sit kohta Jenkkeihin esiintymään. Ai että.
Se on kirjottanut susta samaa täällä. Kunnon hajupariskunta.Tajusin että mun miesystävän hiki löyhkää aivan sietämättömän pahalle.Yök. Vääriä geenejä, sen isällä löyhkää samalle hiihtolenkkiensä jälkeen. Vaihtoon siis.
Onko se Itä-Euroopasta? Minun kaveri seuresteli ennen serbialaisen kanssa ja se haisi kamalalle.Ei ees kunnon väkevälle sitruunalle vaan sellaiselle makean eltaantuneelle ja tunkkaiselle.
Sama ohut känätys isommissa koristekuorissa
Missä kaupungissaOstin Normalista d*ldon ja hyvin on toiminut jo vuoden. Näin 70-vuotiaana ja 30 vuotta ilman miehen kosketusta eläneenä voin todeta että se on myös sopivan kokoinen ahtaisiin paikkoihin. Suosittelen muillekin.
Hämeenlinnan Tiiriöstä.Missä kaupungissa
Hyi yäk. Tarjooko myös hikistä munaa lenkin jälkeen?Tajusin että mun miesystävän hiki löyhkää aivan sietämättömän pahalle.Yök. Vääriä geenejä, sen isällä löyhkää samalle hiihtolenkkiensä jälkeen. Vaihtoon siis.
Kieltämättä näyttänyt jo tovin asialliselta hottikselta, onko ikä ja aikuistuminen viimein tehnyt tehtävänsä vaiko sponssarit tai levy-yhtiö tms tehnyt paremmin omat tehtävänsä vai uusi rakkausko pistänyt Jeren kukkimaan kauniimmin.Jerppu elää nyt jotain tosi hottia kautta. Niin fressi ja seksikäs kaikissa kuvissa. Ja toi uusin biisi tosi cool. Mitä vielä saadaankaan.
Se on katsos K:lla taas uutta biisiä tulossa ja keikkaa pukkaa niin mammat nousee puskista rageemaan![]()
Uusi biisi vau, onpa ihmeellistä.Onnea Jerelle![]()