K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en ees ole mikään shippaajaa kummempi fani, mutta koin et oli vähä pakko kuunnella täällä väänneltyjen juttujen takia. Pidin kyllä taukoja kuuntelun välillä, ei tota muutoin ois jaksanu keskittyä minä.
Mitäs juttuja täällä nyt olisi siitä väännelty? Taisit kuunnella ihan vaan siksi, kun kiinnostaa, mutta et pysty sitä myöntämään.
En tajua, mitä tylsää on siinä, että kuuntelee Mieli ry:n lanseeraamaa kampanjaa. Tärkeä aihe, tärkeää tietoa. Jos ei mielenterveys kiinnosta, miksi ihmeessä aloitit edes kuuntelemaan. On jotenkin keskenkasvuista ja vähän narsististakin valittaa, ettei hyväntekeväisyyskampanjan aihe kiinnosta ja ei jaksa keskittyä mielenterveydestä kertovaan haastatteluun.

Odotinkin oikein tätä kommenttia 😄😄 Mun on edelleen ja etenkin edelleen, nähneenä mihin suuntaan Kärtsän musan tekeminen on mennyt, todella vaikea uskoa, että kovinkaan moni korkeakoulutettu ois innoissaan Kärtsän musiikista.
🙋‍♀️Täällä yksi. En toki ihan kaikesta musasta ole innoissani mutta useammasta biisistä kyllä. Lemppareita on Autiomaa, Ruoska, Sex=money ja Vain elämäästä Unihiekkaa. Aivan mahtavia sanoituksia!
Ja siis filosofian maisteri olen.

Odotinkin oikein tätä kommenttia 😄😄 Mun on edelleen ja etenkin edelleen, nähneenä mihin suuntaan Kärtsän musan tekeminen on mennyt, todella vaikea uskoa, että kovinkaan moni korkeakoulutettu ois innoissaan Kärtsän musiikista.
Voisit yllättyä, jos vaan avaisit silmäsi ja menisit rohkeasti Kärtsän keikalle katsomaan.
Sivuhuomautuksena, ajattelitko käydä kaikki eiliset kommentit läpi ja vastailla niihin päivän myöhässä?

En tiedä mikä tämä palsta hammaslääkäri läppä on, mut se yksi julkisuudesta tuttu miespuolinen hammaslääkäri on kova Käärijä fani. Lähinnä on julkisuudessa miehensä ammatin takia.

Taitaapa Kärtsällä olla aika kiirettä kaikkien musajuttujen kanssa. Hän nyt kuitenkin on levyttävä ja esiintyvä artisti. Pian tulee biisejä ja albumi, pari isoa ulkomaankeikkaa ennen Areenaa, sitten tiukka festarikesä ja syksyllä Euroopan-kiertue. Podcasteja tekee joka toinen suomalainen julkkis ja Kärtsää on aika varmasti pyydetty moneen mukaan haastateltavaksi. Luojan kiitos ei tarvii alkaa niitä itse väkertämään.
Ois kiva kyllä kuunnella 30h hänen podcastiaan, mut, no, ei sit.

Mitäs juttuja täällä nyt olisi siitä väännelty? Taisit kuunnella ihan vaan siksi, kun kiinnostaa, mutta et pysty sitä myöntämään.
En tajua, mitä tylsää on siinä, että kuuntelee Mieli ry:n lanseeraamaa kampanjaa. Tärkeä aihe, tärkeää tietoa. Jos ei mielenterveys kiinnosta, miksi ihmeessä aloitit edes kuuntelemaan. On jotenkin keskenkasvuista ja vähän narsististakin valittaa, ettei hyväntekeväisyyskampanjan aihe kiinnosta ja ei jaksa keskittyä mielenterveydestä kertovaan haastatteluun.
Se oli kyl tosi kliseistä ”mielenterveydestä” lässytystä, hei c’moon…

Voisit yllättyä, jos vaan avaisit silmäsi ja menisit rohkeasti Kärtsän keikalle katsomaan.
Sivuhuomautuksena, ajattelitko käydä kaikki eiliset kommentit läpi ja vastailla niihin päivän myöhässä?
En ole toi kenelle vastasit mutta yksi vähän antifani kumminkin. Ja olen ollut useamman kerran Kärtsän keikalla ja siellä sitä vasta vahvistuukin tunne, että ei hitto, ei oo ihan järkevien ihmisten menoa. Useampi kerta piti käydä, koska yritin saada kiinni siitä hypestä. Juu ei, rumaa kielenkäyttöä, typeriä juttuja, selkään taputusten hakua. Ja mä jopa tykkään muutamasta biisistä kuunneltuna, esim. Ruoska, Autiomaa ja Kot Kot (jep). Mut ne keikat, ei.

En ole toi kenelle vastasit mutta yksi vähän antifani kumminkin. Ja olen ollut useamman kerran Kärtsän keikalla ja siellä sitä vasta vahvistuukin tunne, että ei hitto, ei oo ihan järkevien ihmisten menoa. Useampi kerta piti käydä, koska yritin saada kiinni siitä hypestä. Juu ei, rumaa kielenkäyttöä, typeriä juttuja, selkään taputusten hakua. Ja mä jopa tykkään muutamasta biisistä kuunneltuna, esim. Ruoska, Autiomaa ja Kot Kot (jep). Mut ne keikat, ei.
Ja silti seuraat ja roikut täällä päivästä toiseen😂

Yhteistyössä