V
vierailija
Vieras
Ainakin Jeesus kertoi kirjoittavansa. On varmaan se Nenerchy x Bojan shippaaja.No kyllähän sen näkee, ketkä täällä kirjottaa kekätossarin lisäksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainakin Jeesus kertoi kirjoittavansa. On varmaan se Nenerchy x Bojan shippaaja.No kyllähän sen näkee, ketkä täällä kirjottaa kekätossarin lisäksi.
Missä se ura on?10 vuotta tulee heillä täyteen bändinä tänä vuonna.
Eikö se eräs itkenyt discordissa sitä, että K tekee muita collabeja ja omia biisejä eikä sitä tml-biisiä hänelle![]()
Ai kenellä?Itse asiassa Jere itse sai suurta apua siitä tiedosta, että hänen ihailemallaan jääkiekkoilijalla oli sama sairaus. Juuri sen takia hän kertoo tästä julkisuudessa.
Ammattimaista apua tarvitaan toki, mutta aina sitä ei osaa itse hakea, kun keskitytään fyysiseen sairauteen. Tästäkin puhuttiin podcastissa.
Keskustelupalstoilla on joskus helpompi puhua anonyyminä sairaudestaan tai ongelmistaan, ennen kuin rohkaistuu hakemaan apua. Kun mieheni joutui onnettomuuteen ja oli sairaalassa, selasin vauva-palstaa ja selvisin sen avulla tunnista toiseen, kunnes mitään ei ollut enää tehtävissä. Vasta sitten alkoi tulla sitä muuta apua.
No eipä taida olla, vaikka itse sellainen oisitkin. Jotkut muut kykenevät omana itsenään oloon.Miksi jankkaat ilmiselvän trollin kanssa?
Lainaas nyt sitten näytiksi niitä JM:n viestejä!No kyllähän sen näkee, ketkä täällä kirjottaa kekätossarin lisäksi.
Luulisi heidän ymmärtävän sen, ettei TML biisi valmistu Joksujen tiiviin kiertue-elämän takiaplus aikatauluvaatimukset.
Erika laulaa siinä. Ei ole tehnyt sanoitusta eikä muutakaan.Yhteisbiisi on, typerä vähättelijä että.
K:n biisi, johon pyydettiin Erika mukaan laulamaan kertsi. Näin ne yhteisbiisit yleensä menee.Yhteisbiisi on, typerä vähättelijä että.
Ei ollut vaatimuksiaplus aikatauluvaatimukset.
Mistä minä voisin tietää mitkä kommentit täällä on Jeesuksen. Kerroin vain epäilykseni siitä että hän on tämä NenerchyLainaas nyt sitten näytiksi niitä JM:n viestejä!![]()
Ei tuollaista sanota vain sen toisen artistin biisiksi, haloo.Erika laulaa siinä. Ei ole tehnyt sanoitusta eikä muutakaan.
Öh.... tuota....Ei ollut vaatimuksia![]()
Olet selvästi katsonut ja kuunnellut aivan liian monta K:n haastattelua ja luultavasti vielä useamman moneen kertaan. Tällaisille, jotka ei ole jokaista haastattelua kuullut, oli tuo podcast ihan mielenkiintoinen.
No kun kirjoitit näin: ”No kyllähän sen näkee, ketkä täällä kirjottaa kekätossarin lisäksi.”Mistä minä voisin tietää mitkä kommentit täällä on Jeesuksen. Kerroin vain epäilykseni siitä että hän on tämä NenerchyBojan shippaaja.
Ei tietenkään, mutta Kärtsän biisi se on kuitenkin enemmän ja Erika on lähinnä fiitti eli vierailija. Biisi on kuitenkin merkitty yhteisbiisiksi. Molemmat samalla levy-yhtiöllä, joten liittyi varmaan siihen, miten näkyy molempien artistiprofiilissa striimausalustoilla jne.Ei tuollaista sanota vain sen toisen artistin biisiksi, haloo.
Enkä kirjoittanut. Vastasin viestiin, jossa pyydetttin näyttämään JMn viestit. En minä tiedä tämän Jeesuksen sukunimeä. M kirjaimella se nähtävästi alkaa niin että.No kun kirjoitit näin: ”No kyllähän sen näkee, ketkä täällä kirjottaa kekätossarin lisäksi.”
Jos Kärtsä on tehnyt fiitin muille, hän on kyllä kirjoittanut omat lyriikat ja ollut tiiminsä kanssa studiossa sovittamassa omaa osuuttan biisiin. Ruoskassa Erika taisi tulla vain laulamaan kertsit.K:n biisi, johon pyydettiin Erika mukaan laulamaan kertsi. Näin ne yhteisbiisit yleensä menee.
Erika siinä laulaa ja Käärijä lähinnä ulisee.Ei tietenkään, mutta Kärtsän biisi se on kuitenkin enemmän ja Erika on lähinnä fiitti eli vierailija. Biisi on kuitenkin merkitty yhteisbiisiksi. Molemmat samalla levy-yhtiöllä, joten liittyi varmaan siihen, miten näkyy molempien artistiprofiilissa striimausalustoilla jne.
Minä menisin, ja lääkärin kohdalla myöskin, mielummin siis.Itse en menisi miehelle.
Siis puhutko JM:stä Jeesuksena? Sukunimi ei ala M:llä.Enkä kirjoittanut. Vastasin viestiin, jossa pyydetttin näyttämään JMn viestit. En minä tiedä tämän Jeesuksen sukunimeä. M kirjaimella se nähtävästi alkaa niin että.
Höpö höpöJos Kärtsä on tehnyt fiitin muille, hän on kyllä kirjoittanut omat lyriikat ja ollut tiiminsä kanssa studiossa sovittamassa omaa osuuttan biisiin. Ruoskassa Erika taisi tulla vain laulamaan kertsit.
Lyhyt oppimäärä:Ei tuollaista sanota vain sen toisen artistin biisiksi, haloo.