V
vierailija
Vieras
Ja nää ”servaukset” täällä. Nukahdan pystyyn näiden takia.Joku K-fani luuli kuuntelevansa Raveyardissa Käärijän biisiä![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja nää ”servaukset” täällä. Nukahdan pystyyn näiden takia.Joku K-fani luuli kuuntelevansa Raveyardissa Käärijän biisiä![]()
Itse taas hihittelin tuollekin, vaikka omani olikin.Ja nää ”servaukset” täällä. Nukahdan pystyyn näiden takia.
Jeesus tulee, oletko valmis?Itse taas hihittelin tuollekin, vaikka omani olikin.
Mitähän nyt selität. Tottakai Ruoskassa on Kn sanoitukset, kun se alunperinkin oli Kn biisi.Täh, sehän on yhteisbiisi siinä missä muutkin. Oletko yhtään perehtynyt musiikkiin? Ja onhan siinä Käärijän sanoitukset toisin kuin esim. Ruoskassa, mutta sekin on yhteisbiisi.
Ok. Jätä huomiotta aiempi vastaus.*Erikalla Ruoskassa
Ei niille kukaan muu naurakaan.Itse taas hihittelin tuollekin, vaikka omani olikin.
Häh, ei täällä ole mitään sellaista aikaa ollutkaan että.Täällä on niin luokattoman huonoja ja kuivia trolleja tällä hetkellä, että 100% varmuudella yksikään heistä ei taatusti ole Kärtsän fani. Nimimerkit ei kuulu tänne, mutta kaipaan niitä aikoja, kun K fanit teki jälkeä tästä ketjusta.
Käykö kateeksi?Ei niille kukaan muu naurakaan.
RIP komposti 9.9.2024Häh, ei täällä ole mitään sellaista aikaa ollutkaan että.
Niin sinua näyttää kiinnostavan että.Ihan kuin kaikkia kiinnostaisi autistisen tarkasti noi jaottelut![]()
Näet omiasi nyt.Niin sinua näyttää kiinnostavan että.
Sehän näillä K faneilla aika usein paistaa.Käykö kateeksi?
Jeesus näkee kaiken.Näet omiasi nyt.
Kyllä. Joksut voittaa yhdessä Erikoisjoukot ja K fanit itkevät itsensä uneen.Sehän näillä K faneilla aika usein paistaa.
Kutsuukohan Trump Joksut tänä vuonna valkoiseen taloon suuresta menstyksestä.Kyllä. Joksut voittaa yhdessä Erikoisjoukot ja K fanit itkevät itsensä uneen.
Ei. TML sormus vei sen ja juuttui poikatunneliin.Vieläkö Bojanilla on poikuus tallessa?
Varmasti ja stadionkonsertti Washingtonissa, jollei kaadu viisumeihin taas.Kutsuukohan Trump Joksut tänä vuonna valkoiseen taloon suuresta menstyksestä.
Voi tietysti olla, ettei jatkuvalla kiertueella olevalla bändillä riitä siihen aika. Ja podcastikin vielä.Varmasti ja stadionkonsertti Washingtonissa, jollei kaadu viisumeihin taas.
Itse asiassa Jere itse sai suurta apua siitä tiedosta, että hänen ihailemallaan jääkiekkoilijalla oli sama sairaus. Juuri sen takia hän kertoo tästä julkisuudessa.
Ammattimaista apua tarvitaan toki, mutta aina sitä ei osaa itse hakea, kun keskitytään fyysiseen sairauteen. Tästäkin puhuttiin podcastissa.
Keskustelupalstoilla on joskus helpompi puhua anonyyminä sairaudestaan tai ongelmistaan, ennen kuin rohkaistuu hakemaan apua. Kun mieheni joutui onnettomuuteen ja oli sairaalassa, selasin vauva-palstaa ja selvisin sen avulla tunnista toiseen, kunnes mitään ei ollut enää tehtävissä. Vasta sitten alkoi tulla sitä muuta apua.