V
vierailija
Vieras
En ole pappa, eikä taida olla alkava kausi nytten.Kansanopistosta voisi löytyä pappajumppaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole pappa, eikä taida olla alkava kausi nytten.Kansanopistosta voisi löytyä pappajumppaa.
Edelleen en ole mies, enkä lihava myöskään, törppönä kateellisena K fanina poistatat järkevätkin viestit, mietin vaan oisko jollain tohon tilanteeseen jotain vinkkiä, ruoan määrää en ainakaan paljoa voi nykyisestä pudottaa enää. Kehon koostumuksen muokkaus? Ei vain hirveästi innostais mikään kuntosali.
Minä olen pappa ja toisen papan seura kiinnostaisi. Voidaan mennä yhdessä pappajumppaan.En ole pappa, eikä taida olla alkava kausi nytten.
Erityisesti ihmetyttää, että varsinkaan ilkeitä solvauksia täältä ei saa pois. Erikoista moderointia.Miksi Sambian historia -pläjäykset on poistettu, mutta jonkun ruokavaliopohdinnat ovat täällä edelleen? Sivusta ihmettelen.
Oisko ne sambiat olleet spämmiä?Miksi Sambian historia -pläjäykset on poistettu, mutta jonkun ruokavaliopohdinnat ovat täällä edelleen? Sivusta ihmettelen.
No enhän ole, kritiikki on täällä täysin sallittua ja positiivisia viestejä kirjoittelen myöskin. Et nyt vaikka noista A.W. liittyvistä tiedä mikä viesti on minun.Näin sivusta kommentoin, että sisäinen rumuus yleensä heijastuu myös ulkoisena rumuutena. Olet harvinaisen ilkeä ja toksinen persoona ja en halua edes tietää minkälainen sika siellä oikeasti on.
Historia kiinnostaa enemmän kuin jonkun yksittäisen henkilön ruokavalio.Miksi Sambian historia -pläjäykset on poistettu, mutta jonkun ruokavaliopohdinnat ovat täällä edelleen? Sivusta ihmettelen.
Mikä täällä ei ole spämmiä?Oisko ne sambiat olleet spämmiä?
Ehkä, mutta minä en ainakaan poistellut ku noista oli niin helppo hyppiä yli, kakkapieru kirjoittelua sen sijaan olen.Oisko ne sambiat olleet spämmiä?
Aidot kirjoitukset.Mikä täällä ei ole spämmiä?
En ole mies, ikävä tuottaa pettymystä.Minä olen pappa ja toisen papan seura kiinnostaisi. Voidaan mennä yhdessä pappajumppaan.
Ne on luontainen osa ihmisen elimistön toimintaaEhkä, mutta minä en ainakaan poistellut ku noista oli niin helppo hyppiä yli, kakkapieru kirjoittelua sen sijaan olen.
Kyllä minä toisen papan tunnistan. Tee itsellesi profiili tänne, niin sovitaan treffit. Olen Timppa.En ole mies, ikävä tuottaa pettymystä.
Voit perustaa ihan oman ketjun aiheelle.Ne on luontainen osa ihmisen elimistön toimintaa
Ihmisen alapään toiminta on aitoa. Ei siinä ole mitään hävettävää.Aidot kirjoitukset.
Tämä yksi yhteiskunnan elätti spämmää ainakin säälittävää elämäänsä joka päivä.Mikä täällä ei ole spämmiä?
En minä ole niitä kirjoitellut. Kerroin vain et ne ovat luontainen osa ihmisen elimistön toimintaa.Voit perustaa ihan oman ketjun aiheelle.
Saapas, oon poistellut teiän Häärijän haukkumisia esimerkiksi.Erityisesti ihmetyttää, että varsinkaan ilkeitä solvauksia täältä ei saa pois. Erikoista moderointia.
Ja? Ihan kuin kekä tahansa normaali ei tietäis asiaa muutenkin.En minä ole niitä kirjoitellut. Kerroin vain et ne ovat luontainen osa ihmisen elimistön toimintaa.
Eihän täällä koskaan ole sellaisia ollut. Häärijä x Bojan paritus on aitoaSaapas, oon poistellut teiän Häärijän haukkumisia esimerkiksi.
Niin no silloin niitä ei tarvitse poistaa, koska ovat luonnollinen ja aito asia että.Ja? Ihan kuin kekä tahansa normaali ei tietäis asiaa muutenkin.
Paitsi Aidon kirjoitukset.Aidot kirjoitukset.