K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Marraskuussa 24 oli iso ilmainen miitti Forumissa ja arpaonnella pääsi albumin ennakkokuunteluun. Joillakin keikoilla ja festareilla K on Suomessakin tullut moikkaamaan faneja oma-aloitteisesti montakin kertaa. Aina ei tietenkään ehdi, jos on kiire. Somessa näkyy vähän väliä kuvia, joissa on tavattu ennen keikkaa tai sen jälkeen, joten ihmettelen tätä narinaa. Ei nuo tapaamiset nyt mitään harvinaisuuksia ole, eikä artistin tehtävä ole olla jatkuvasti palveluksessa.
Kun X:ää seuraa niin tuolla Amsterdamissakin oli suomalaisia. Kuka kitisee, ettei suomalaiset pääse?🤣

Miksi sun pitäis päästä tapaamaan se? Mitä sellasta sanottavaa sulla olis sille, mitä se ei olisi kuullut jo sata kertaa?
Mä mietin tätä kans 🤔 Siis totta kai haluaisin vaikka tavatakin Jeren, vaikken isompi fani edes oo, mutta jos ois tuollainen järjestetty tilaisuus, niin a) miten aitona omana itsenään hän siellä ois ja b) mitä sanottavaa hänellä voisi just mulle olla, kun emme tunne ollenkaan, eikä tilanne ole mikään luonnollinen?
Itse jos sanoisin jotain haluaisin sen olevan keskustelua jostain ihan muusta aiheesta, kun siitä, että hän on kiinnostava artisti.

Miks discordissa ollaan innoissaan Suomen olosta muka ennakkosuosikki viisuissa? Sehän on ihan karmeaa. Ja siis ennakkosuosikiksi taas jääkin, ei ole mikään kummoinen kipale.
Niin, minulla on ainakin sellainen tunne, että pelkän viisukuplan hype, pitihän Ruotsinkin oddsien mukaan voittaa viime vuonna, mutta toisin kävi. Mitkään muut tilastotkaan ei tota sikäli tue.

Kuumimmat

Yhteistyössä