V
vierailija
Vieras
Jere on Benjaminin Tommy, pölkky.No hän nyt ei ole rakas yhtään kelleen, Jerestä puhuttiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jere on Benjaminin Tommy, pölkky.No hän nyt ei ole rakas yhtään kelleen, Jerestä puhuttiin.
Korjasi sen käyttämääsi väärään kirjoitusasuun.No eihän ollut. Jokuhan sen kirjoituksen jo korjasi että.
Tääkin kertoo et ei ole minä, tyhmä feikkaaja.Tietenkin, pölkky.
Sinunlaistesi saastaiset trollit täällä kiusaavat ihmisiä ja vähättelevät toisten tunteita. Etkö ymmärrä kuinka kipeä asia tämä joulupukittomuus on minulle.On olemassa, pölkky.
No K-fani ei taatusti ole oikein, pässi.Korjasi sen käyttämääsi väärään kirjoitusasuun.
Käypäs kertaamassa kielioppisäännöt ja yhdysviivan käyttö.No K-fani ei taatusti ole oikein, pässi.
Painu kuuseen täältä levittämästä misinformaatiota.Sinunlaistesi saastaiset trollit täällä kiusaavat ihmisiä ja vähättelevät toisten tunteita. Etkö ymmärrä kuinka kipeä asia tämä joulupukittomuus on minulle.
Juuri olin siellä. Kai saan edes syödä ja saunoa ennen kuin menen uudestaan metsään. Kaadoin hirven käsivoimillani ja nyt laitan sen uuniin paistumaan pottujem kanssa. T. Suuri K fani ReijoTyperä K-fani, mene metsään.
Tajuatko kuinka loukkaavaa ja kipeää se tekee tajuta ettei joulupukkia ole olemassa. Sinä käännät veistä haavassa.Painu kuuseen täältä levittämästä misinformaatiota.
Ei tartte tossa kohtaa, kiitettävällä äidinkielellä sen tietää muutoinkin, että ei kuulu.Käypäs kertaamassa kielioppisäännöt ja yhdysviivan käyttö.
Niin no, hienostunut ihminen kirjoittaa pölkky sanan ranskalaisittain polky. On rahvaanomaista käyttää sanaa pölkky että niin. T. ReijoEi tartte tossa kohtaa, kiitettävällä äidinkielellä sen tietää muutoinkin, että ei kuulu.
Mitä kirjoitit äidinkielestä?Ei tartte tossa kohtaa, kiitettävällä äidinkielellä sen tietää muutoinkin, että ei kuulu.
Minä kirjoitin rakkaudenkielestä Laudaturin. T. Reijo
Toikin sitten matkijalta, ei minulta kekätossarilta huom.Todella loukkaavaa tällainen. Tein tästä ilmoituksen tasa-arvovaltuutetulle.
Uuh, opetatko minullekin? T. PenttiMinä kirjoitin rakkaudenkielestä Laudaturin. T. Reijo
Ei kukaan kysynyt sinulta mitään, että niin pöhelö.Minä kirjoitin rakkaudenkielestä Laudaturin. T. Reijo
No meni vähän alakantimmin kirjoitukset kuin mitä numerotodistuksessa on.Minä kirjoitin rakkaudenkielestä Laudaturin. T. Reijo
Olet tainnut saada sen jälkeen aivoinfarktin.
Ois kannattanut kerrata yhdisviivan käyttö.No meni vähän alakantimmin kirjoitukset kuin mitä numerotodistuksessa on.
En ole.Olet tainnut saada sen jälkeen aivoinfarktin.
Opettele kirjoittamaan.Ois kannattanut kerrata yhdisviivan käyttö.
Uuh, opetatko minullekin? T. Pentti