V
vierailija
Vieras
Uuh, opetatko minullekin? T. Pentti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uuh, opetatko minullekin? T. Pentti
K fanien roolileikitUuh, opetatko minullekin? T. Pentti
Kekätossari olen ja omana itsenäni, pönttö.K fanien roolileikit![]()
Et ole vajakki, minä olen.Kekätossari olen ja omana itsenäni, pönttö.
Tuo ei sitten ollut minun kirjoittamani.Niin oletkin, minä katsos olen nainen.
Juu, voit olla ihan vapaasti tämä feikkaaja pentti.Tuo ei sitten ollut minun kirjoittamani.
K-fani on oikein. Uskomatonta, että joku täällä toistuvasti mainostaa hyviä äidinkielen saavutuksiaan koulussa ja kirjoittaa silti väärin. Voisi luulla trolliksi, mutta omana itsenään hän kuulemma täällä rehvastelee virheellisillä oletuksillaan.No K-fani ei taatusti ole oikein, pässi.
Höpön löpöä, en minä ainakaan ala kirjoittaa sitä noin, näyttääkin hassulta että. K-Rauta kirjoitetaan se on liikkeen tuoteryhmä, fanin kohdalla asia on eri.K-fani on oikein. Uskomatonta, että joku täällä toistuvasti mainostaa hyviä äidinkielen saavutuksiaan koulussa ja kirjoittaa silti väärin. Voisi luulla trolliksi, mutta omana itsenään hän kuulemma täällä rehvastelee virheellisillä oletuksillaan.
No googlasin ton nyt, että Käärijä-fani tosiaan kirjoitetaan yhdysviivalla, mutta onko se sit sama asia lyhennetyn muodon kanssa?Höpön löpöä, en minä ainakaan ala kirjoittaa sitä noin, näyttääkin hassulta että. K-Rauta kirjoitetaan se on liikkeen tuoteryhmä, fanin kohdalla asia on eri.
Mutta voinhan minä sit alkaa käyttää tota pitkää muotoa oikeaoppisesti väliviivalla, jos se sinun mieltä niin kovin ylentää.No googlasin ton nyt, että Käärijä-fani tosiaan kirjoitetaan yhdysviivalla, mutta onko se sit sama asia lyhennetyn muodon kanssa?
Pää kiinni, trolli.Aion tänään käskyttää miestä sängyssä ja huudan hänelle hiljaa, pönttö. Pitääkö se pilkkukin lausua ääneen? Hiljaa pilkku pönttö vai?
Vie hlvettiin Lindat ja Elisat täältä. Täällä puhutaan miehistä.Noloa toi Lindan turkiskohun itkeminen, nyt pitäis muka Elisa Aaltolan pyytää hältä anteeksi.
Minun pää on kiinni vartalossaan. Sinulla taitaa olla irtonainen pää.Pää kiinni, trolli.
Miten voit olla noin kujalla?Mutta voinhan minä sit alkaa käyttää tota pitkää muotoa oikeaoppisesti väliviivalla, jos se sinun mieltä niin kovin ylentää.
Sitäpaitsi, se ennole edes minä kekä eniten on mainostanut, vaan noi L:n kirjoittaneet että.Mutta voinhan minä sit alkaa käyttää tota pitkää muotoa oikeaoppisesti väliviivalla, jos se sinun mieltä niin kovin ylentää.
En ole, tyhmä Käärijä-fani.Miten voit olla noin kujalla?
Koita nyt sietää hiukan normaalia kritiikkiä Lindaa ja Peteä kohtaan myöskin.Vie hlvettiin Lindat ja Elisat täältä. Täällä puhutaan miehistä.
Mua ei kiinnosta naiset että niin. Oliko sulla jotakin sanottavaa Petestä?Koita nyt sietää hiukan normaalia kritiikkiä Lindaa ja Peteä kohtaan myöskin.
No ei oikeastaan, ei herätä minussa mitään ja lauluäänikään ei vetoa itseeni erityisemmin.Mua ei kiinnosta naiset että niin. Oliko sulla jotakin sanottavaa Petestä?
No googlasin ton nyt, että Käärijä-fani tosiaan kirjoitetaan yhdysviivalla, mutta onko se sit sama asia lyhennetyn muodon kanssa?
Kysyin lyhennetystä muodosta, pöntelö. Eli K-fani ja K-kauppa voi täysin rinnastaa sinun mielestäsi.No herttinen aika sentään. Kun erisnimi ( Käärijä) yhdistetään yleisnimeen (fani), totta kai siihen tulee yhdysviiva. Vertaa Pekka-setä.
Juuri osoitit olevasi, tyhmäkin vielä.En ole, tyhmä Käärijä-fani.