V
vierailija
Vieras
Oliko aivot mukana?Löysin metsästä pään. Onko se jonkun teistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oliko aivot mukana?Löysin metsästä pään. Onko se jonkun teistä?
No hyvää se tekee sinullekin olla kärryillä ajankohtaisista asioista mistä keskustellaan että.Onko sulla vaikeuksia ymmärtää asioita. Jos kerron ettei minua kiinnosta Lindat tai Elisat, niin se tarkoittaa sitä, ettei kiinnosta onko kyse kriitiikistä, positiivisesta palautteesta vai neutraali mielipide. Ei kiinnosta mikään heihin liittyvä.
Älä saivartele, Lindan turkiskuvaa kritisoitiin tällä kertaa. Ja olihan tossa, että en erityisesti pidä Peten lauluäänestä, sellaista pihinäähän se.No missä se kritiikki oli, mitä piti sietää häntä kohtaan? Jos ei ole mitään erityistä sanottavaa, niin älä sitten väitä ensin muuta.
Kahden bimbon riitelyt ei ole ajankohtainen asia, eikä millään tavoin tärkeä. Seuraan vain miehiä, heillä on sentään asiaa.No hyvää se tekee sinullekin olla kärryillä ajankohtaisista asioista mistä keskustellaan että.
Eli et kykene vastaamaan?Voi hyvä luoja![]()
No ei kiinnosta mikään akkojen nokittelu siitä, et onko feikkiturkis in vai out. Mulla ois nahkaisa makkara omasta takaa ja se ei taatusri ole soijaa.Älä saivartele, Lindan turkiskuvaa kritisoitiin tällä kertaa. Ja olihan tossa, että en erityisesti pidä Peten lauluäänestä, sellaista pihinäähän se.
Muistan että PMMP lopetti niittylavalla kun JO aloitti teltassa. Sieltä sitten alkoi valua ihmisiä telttaan.Molemmat esiintyivät su p*skaan aikaan. JO:n kohdalla ei ollut paljon kilpailijoita. Arppa on indie, Stormzyllä on faneja Suomessa, mutta ei mikään laaja ilmiö täällä. Toki näiden festareiden yleisömäärät sunnuntaisin on eri leveleissä, joten ei voi verrata.
Molemmissa tapauksissa kirjain K on lyhennys jostakin sanasta, eli K-kaupan yhteydessä kirjain K on lyhennys sanasta Kesko.Kysyin lyhennetystä muodosta, pöntelö. Eli K-fani ja K-kauppa voi täysin rinnastaa sinun mielestäsi.
Kuule kun ei kiinnosta yhtäänMuistan että PMMP lopetti niittylavalla kun JO aloitti teltassa. Sieltä sitten alkoi valua ihmisiä telttaan.
Käärijä hoiti hyvin oman keikansa vaikka olikin viimeisiä esiintyjiä. Teltta oli täynnä jos kuviin on uskominen.
Mihinköhän kohtaan Käärijä on tänä vuonna Ruisrockissa pistetty esiintymään ja pääseekö esiintymään jälleen niittylavalle. JVG aika varmasti lopettaa lauantaina ja Kuumaa sekä Nylon Beat esiintyvät niittylavalla varmasti. Käärijä kyllä mahtuisi vielä niitylle mutta joutuisi jälleen aloittajan rooliin. Muitakin esiintyjiä varmasti kiinnostaisi niittylava kun Maija Vilkkumaa tai Behm. Jos Pete Parkkonen voittaa viisut niin hänet pistetään aika varmasti niittylavalle. 6 esiintyjää on lauantaina yleensä ollut niityllä.
Niin ja K-fanin K sanasta Käärijä, hölmö.Molemmissa tapauksissa kirjain K on lyhennys jostakin sanasta, eli K-kaupan yhteydessä kirjain K on lyhennys sanasta Kesko.
Ruisrockin vika paikka 00.15-1.30 on todella huono. En halua Käärijää tuohon paikkaan. Silloin ihmiset on kännissä ja väsyneitä. JVG vie parhaiman paikan jos lauantaille ei tule mitään isompaa artistia.Muistan että PMMP lopetti niittylavalla kun JO aloitti teltassa. Sieltä sitten alkoi valua ihmisiä telttaan.
Käärijä hoiti hyvin oman keikansa vaikka olikin viimeisiä esiintyjiä. Teltta oli täynnä jos kuviin on uskominen.
Mihinköhän kohtaan Käärijä on tänä vuonna Ruisrockissa pistetty esiintymään ja pääseekö esiintymään jälleen niittylavalle. JVG aika varmasti lopettaa lauantaina ja Kuumaa sekä Nylon Beat esiintyvät niittylavalla varmasti. Käärijä kyllä mahtuisi vielä niitylle mutta joutuisi jälleen aloittajan rooliin. Muitakin esiintyjiä varmasti kiinnostaisi niittylava kun Maija Vilkkumaa tai Behm. Jos Pete Parkkonen voittaa viisut niin hänet pistetään aika varmasti niittylavalle. 6 esiintyjää on lauantaina yleensä ollut niityllä.
Averagekidluke oli aloittajana niittylavalla viime vuoden Ruisrockissa.Muistan että PMMP lopetti niittylavalla kun JO aloitti teltassa. Sieltä sitten alkoi valua ihmisiä telttaan.
Kyllä. Piste.Kysyin lyhennetystä muodosta, pöntelö. Eli K-fani ja K-kauppa voi täysin rinnastaa sinun mielestäsi.
Mutta, jos sanonkin K:n fani nii sit on oikein ilman väliviivaa.Kyllä. Piste.
Hienoa, oletpa taitava!Mutta, jos sanonkin K:n fani nii sit on oikein ilman väliviivaa.
Kiitos, koitan käyttää jatkossa oikein teiän viisastelijoiden iloksi.Hienoa, oletpa taitava!![]()
Kiitos, koitan käyttää jatkossa oikein teiän viisastelijoiden iloksi.
Hiljaa matkija, pönttö.En tiedä kenen kirjoittama toi, minun kekätossarin ei ainakaan että, mutta eipä täältä pöntelö ketjut niin vain poistu.
No minä oon öljystä kirjoittanut kekätossari, en minä tiedä sinusta mitään. Eikä kiinnosta.Hiljaa matkija, pönttö.
Heh heh koitat olla ovela että.No minä oon öljystä kirjoittanut kekätossari, en minä tiedä sinusta mitään. Eikä kiinnosta.
En ollenkaan, hyvin muistan omat kirjoitukseni täällä. Toistelet hiukan liikaa noita samoja sanoja ollaksesi hyvä matkija.Heh heh koitat olla ovela että.
Viides kuva uusimmassa julkaisuusaMikä hiton olutlasi?