V
vierailija
Vieras
Mihin viittaat ensimmäisellä? Minä nimiteltykään en tajua.Mikä sinua vaivaa? Jo se, että käytät noita nimityksiä, kertoo sinusta paljon. Varsinkin tuota ensimmäistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mihin viittaat ensimmäisellä? Minä nimiteltykään en tajua.Mikä sinua vaivaa? Jo se, että käytät noita nimityksiä, kertoo sinusta paljon. Varsinkin tuota ensimmäistä.
No eihän puhu, kummastakaan meistä.Tottahan hän puhuu. Hahhah ja täällä saa puhua mitä haluaa.
Jaa mitä?Ihana Bojan kun saa TML sormukset. Jere will be so happy![]()
Ihana Bojan kun saa TML sormukset. Jere will be so happy![]()
www.instagram.com
No puhuuhan, kummastakin teistä.No eihän puhu, kummastakaan meistä.
Onhan hän onnellisen näköinen, katkera kääpä.![]()
Mervi (HetaSkye) Instagramissa : "Bojan got Tuu mun luo rings at Het Grote for him and Jere 🥹💚❤️ Thank you @euro_chrissy for doing this all 💚❤️ #bojancvjetićanin #käärijä"
64 likes, 2 comments - hetaskye April 7, 2026: "Bojan got Tuu mun luo rings at Het Grote for him and Jere 🥹💚❤️ Thank you @euro_chrissy for doing this all 💚❤️ #bojancvjetićanin #käärijä".www.instagram.com
Näyttää yhtä innostuneelta kuin Tauski saadessaan lämmenneen ykkösoluen.
Ei paikkaansa pitävästi, hölmöläinen.No puhuuhan, kummastakin teistä.
Niin oletOnhan hän onnellisen näköinen, katkera kääpä.
Puhuuhan, pönttö.Ei paikkaansa pitävästi, hölmöläinen.
Ei puhu, ja otan noi viestit kuvakaappauksena talteen että.Puhuuhan, pönttö.
Juu onnellinen niinku Bojankin, toista se on teillä ilkeämielisillä pelkän K:n faneilla.Niin olet![]()
Olet vain kateellinen kääpä.Ei puhu, ja otan noi viestit kuvakaappauksena talteen että.
Kateellinen kääpä.Juu onnellinen niinku Bojankin, toista se on teillä ilkeämielisillä pelkän K:n faneilla.
Keksipä jotain omaa, pölö.Kateellinen kääpä.
Kuuma Pano Preerialla?Kuulin et saan toisenkin roolin Hollywoodista. Elokuva on salainen, niin en voi hiiskua siitä teille. Connor Storrie pyysi mua myös treffeille.
Ihan yhtä iloiselta näyttää kuin missä tahansa fanitapaamisessa. B innostuu aina fanilahjoista.Onhan hän onnellisen näköinen, katkera kääpä.
Hiljaa, pönttö. Et määräile täällä kekään.Keksipä jotain omaa, pölö.
Ihana Bojan kun saa TML sormukset. Jere will be so happy![]()
Puhuuhan. Sinä olet kertonut säälittävästä elämästäsi niin paljon, että ihan faktoja puhuu.Ei puhu, ja otan noi viestit kuvakaappauksena talteen että.