K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moni ulkomaalainen harmitteli että tieto keikasta tuli näin myöhään. Moni on jo ostaneet lennot ja hotellin.

En itsekkään pääse keikalle kun yöpymiset ja junaliput on jo hankittu Eurodiscoa varten.
Siihen voi toki luottaa että joku aina kuvaa JO keikoilla.
Mä näin jokusen tviitin (vai tumpun, en muista) jossa sanottiin että lennot vaihtui saman tien :D Toivottavasti saa sit liputkin.

Apua, mä päädyin sit sinne twitteriin myös lukemaan niitä kakkusiivun juttuja ja on sillä kyllä pokkaa! Moni asia on varmasti tosiaan ihan oikein, mutta kun se sit kuitenkin välillä isottelee jollekin psykiatrille niin uskottavuus vähän kärsii. Ja aina se mainostaa kuinka "I've written several scientific books about this", vaikka suurin osa kirjoista taitaa olla ihan romaaneja eikä suinkaan yhteen ja samaan aiheeseen pureutuvia tieteellisiä julkaisuja.

Apua, mä päädyin sit sinne twitteriin myös lukemaan niitä kakkusiivun juttuja ja on sillä kyllä pokkaa! Moni asia on varmasti tosiaan ihan oikein, mutta kun se sit kuitenkin välillä isottelee jollekin psykiatrille niin uskottavuus vähän kärsii. Ja aina se mainostaa kuinka "I've written several scientific books about this", vaikka suurin osa kirjoista taitaa olla ihan romaaneja eikä suinkaan yhteen ja samaan aiheeseen pureutuvia tieteellisiä julkaisuja.
Miten voitte jumittaa johonkin naisihmiseen niin totaalisesti? Siksi kun se kirjoitti niin ihquja ja symppiksiä bojere anaalitarinoita, mitä ette itse olisi osanneet? Mut oisko jo aika vaihtaa levyä?

On hän tietokirjojakin kirjoittanut, mutta poimii vain itselleen sopivat lähteet ja jättää huomiotta sellaiset jotka eivät tue näkemyksiään. Ja välillä hän käyttää perusteluna ”suurta määrä dataa” itsestään ja ystävästään jolla on samoja ongelmia. Kattava otanta kyllä🤣

On hän tietokirjojakin kirjoittanut, mutta poimii vain itselleen sopivat lähteet ja jättää huomiotta sellaiset jotka eivät tue näkemyksiään. Ja välillä hän käyttää perusteluna ”suurta määrä dataa” itsestään ja ystävästään jolla on samoja ongelmia. Kattava otanta kyllä🤣
Sille on syynsä, että ne traumakirjat on julkaistu omakustanteina.

On siis toki kirjoittanut, lähinnä huomioin sen että oli vaiva mikä hyvänsä ni se kertoo kirjoittaneensa useita kirjoja juuri siitä. Se tosin itse käyttää yleensä termiä scientific book, mikä on tieteellinen eikä tietokirja, ja se on mun mielestä vähän harhaanjohtavaa, kun sillä nimenomaan ei ole sitä tieteellistä koulutusta, ilmeisesti miltään alalta.

Yhteistyössä