V
vierailija
Vieras
Miten jaksatte aina heittää tuota "vitsiä" että kekätossari on Liedosta. Onhan se moneen kertaan käynyt ilmi, mistä suunnalta on oikeasti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jaa samalla nimimerkillä muka vai mistä tiät samaksi?Niin ja komposti discordissa esittää JO fania ja shipparia.
No enpä ole sitä kertonut kyllä.Miten jaksatte aina heittää tuota "vitsiä" että kekätossari on Liedosta. Onhan se moneen kertaan käynyt ilmi, mistä suunnalta on oikeasti.
Heh heh rölli.Ei he mitään lennä vaan käyttävät usein juna, pöntyli.
Ei ole sama nimimerkki mut paljastanut itsensä.Jaa samalla nimimerkillä muka vai mistä tiät samaksi?
PanoPentti?Ei ole sama nimimerkki mut paljastanut itsensä.
No tuskin on, koska X:n mukaan shippaaja K fani asuu Oulussa (käy ilmi siitä toisesta X tilistä mikä siinä näkyy myöskin)Ei ole sama nimimerkki mut paljastanut itsensä.
Siis tämä kenen kaveri antoi Tml sormukset.No tuskin on, koska X:n mukaan shippaaja K fani asuu Oulussa (käy ilmi siitä toisesta X tilistä mikä siinä näkyy myöskin)
Käyttämäsi murresanat paljastaa. Kekä, poies, enempi, nytten, jolleka jne.No enpä ole sitä kertonut kyllä.
On se kyllä ainakin mulle selvinnyt, mutta en nyt viitsi tässä mainita, kun ei tosiaan olisi järkevää täällä kaikkea kertoa.No enpä ole sitä kertonut kyllä.
Enkä käytä mitään ihme jollekaa? Se ois sitten jollekka, oon tutkinut käyttämiäni et moni kuului useammallekin alueelle. Kui esim. usein enemmän Turun suunnalla käytetty ja itekin välillä käytän.Käyttämäsi murresanat paljastaa. Kekä, poies, enempi, nytten, jolleka jne.
Juu, no periaatteessa ois voinutkin suunnilleen selvitäkin.On se kyllä ainakin mulle selvinnyt, mutta en nyt viitsi tässä mainita, kun ei tosiaan olisi järkevää täällä kaikkea kertoa.
JO olisi voinut julkaista keikan aikaisemmin, vaikka samaan aikaan kun Käärijä julkaisi Areena keikan. Itselleni ilmoitus tuli liian myöhään.Mä en nyt ihan ymmärrä. Mitä järkeä on JO:n laittaa keikka heti seuraavalle päivälle, kun juuri on porukkaa ollut kuuntelemassa heitä edellisenä päivänä? Jos ajattelivat että saisivat uusia kuuntelijoita, niin ensin pitää olla se areenakeikka, jotta ihmiset löytävät heidät. Joo, osa faneista menee keikalle joka tapauksessa, mutta iso osa varmaan ajattelee, että tuli jo kuultua edellisenä päivänä, miksi siis turhaan mennä kuuntelemaan heti perään uudestaan. Olisivat nyt laittaneet tuon Tavastia-keikan vaikka elokuulle. Silloin olisi porukkaa pinkonut paikalle innolla.
Vähän sama ongelma on K:llakin. Ensin julistaa ison areena-keikan ja sitten ilmoittaa kiertävänsä kaikki Suomen festarit ja pari muuta paikkaa päälle. Miksi mennä kalliille areenakeikalle, jos voit nähdä hänet helpommin lähellä omaa kotipaikkaasi? Ihan on oma moka, jos areena ei myy loppuun.
Ai että, nään jo Liedon Pentin ja Röllin junailemassa peräkkäin.Heh heh rölli.
Ai Tampereen suunnalta?Miten jaksatte aina heittää tuota "vitsiä" että kekätossari on Liedosta. Onhan se moneen kertaan käynyt ilmi, mistä suunnalta on oikeasti.