Olen se, joka kirjoitti, ettei ymmärrä Dzejlan suosiota. En tuominnut häntä pelkästään live-esiintymisen perusteella vaan biisit ovat tosi ponnettomia. Lauluääni on livenä kireä eikä näytä ottavan yleisöön muuta kontaktia kuin vaimeaa hymyilyä. On tosi paljon esiintyessään "omassa sfäärissä". Ja mielelläni kuulisin niiltä, jotka häntä fanittavat ja joita täälläkin tuntuu olevan, mikä tekee hänestä niin upean esiintyjän. Kaunis hän on ja laulaakin hän osaa, vaikkei ääni minua miellytäkään. Nuoko siis ovat syy hänen suosioonsa, jota en ymmärrä? En varsinaisesti yritä haukkua Dzejlaa vaan ymmärtää, mikä hänessä vetoaa.
En ole nähnyt JO:ta livenä enkä aiokaan. Pidän joistakin heidän biiseistään, en kaikista. Euroviisu-biisinsä oli kiva ja olin rankannut sen omassa listassani viidenneksi. Livestriimauksia katsoin kesällä ja syksyllä 2023 ja keväällä 2024, ja olin vaikuttunut siitä yleisöön otetusta kontaktista, yleisön joukossa laulamisesta ja yleisön huomioimisesta. Kaikki keikalla käyneet kehuivat bändin livetaitoja. Hyvillä perusteluilla minua voi yrittää käännyttää heidän live-esiintymistään vastaan mutta ei riitä pelkkä toteamus. Jokainen voi katsoa live-esiintymisiä youtubesta tai tiktokista ja nähdä, että yleisöön on erittäin aktiivinen ote.