V
vierailija
Vieras
Ei ollut minun viestejä se edellinen ja itse en ole mies että.Sinä Pentti niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ollut minun viestejä se edellinen ja itse en ole mies että.Sinä Pentti niin.
En kertonut, joku trollaajamatkija se oli.Onpas. Kerroit niin.
Sen näki jo kauas, että et ollut sinä todellakaan. Typerä kiusaaja on katkera, kun menetti Bojan-ihastuksensa meitä ennen.En kertonut, joku trollaajamatkija se oli.
Typerys. Ootko vähän vajaa?Ai viikon käytetyt kalsarit ei haise?
No muuten, mutta näitä Tavastian lippuja on ostanut sankoin joukoin K-fanimammat.En tiedä sitten onko osalla Joksujen keikoilla käyvistä käynyt sitten niin, että ovat jo ostaneet lipun Areena-keikallekin ja ajattelevat heillä olevan siellä kunnon keikan. Tai ajattelevat sen lyhyemmänkin heille riittävän.
Tai uskovat kaiken shippailun, minkä haluavat nähdä, tapahtuvan jo siellä.
Joksuille riittää taatusti Tavastian 80%:nkin myynti, samoin sille keikalle meneville.
Niin? Ja mahdollisesti lopuille riittää Joksujen lämppärikeikka jne, aivan kuten kirjoitin.No muuten, mutta näitä Tavastian lippuja on ostanut sankoin joukoin K-fanimammat.
Niin? Ja mahdollisesti lopuille riittää Joksujen lämppärikeikka jne, aivan kuten kirjoitin.
Nyt on meriselityksetNiin? Ja mahdollisesti lopuille riittää Joksujen lämppärikeikka jne, aivan kuten kirjoitin.
En mä missään fanien suuruuresta faneina puhunut, vaan yleisesti, jos verrataan esim edelliskesään ja Turkuun.Nyt on meriselityksetAi suuret joksufanit menisi vaan areenakeikalle kattomaan lyhyttä lämppärikeikkaa, kun suurella idolillaan olisi keikka seuraavana päivänä, anna mun nauraa.
Kaikki eivät välttämättä tajua, että keikka on jokin erityisen lyhyt.Nyt on meriselityksetAi suuret joksufanit menisi vaan areenakeikalle kattomaan lyhyttä lämppärikeikkaa, kun suurella idolillaan olisi keikka seuraavana päivänä, anna mun nauraa.
Miten se on niin vaikea hyväksyä, että kuuntelijat ja fanit on vaan vähentynyt niin paljon? Porukka ei ole enää kiinnostunut, kun ei Joksuilta oo kauheasti uutta musiikkia tullut ja se edellinen levykin oli vähän floppi. Plus tietty muutenkin ollut melkoisen vaisua meininki SYS-tourin jälkeen.En tiedä sitten onko osalla Joksujen keikoilla käyvistä käynyt sitten niin, että ovat jo ostaneet lipun Areena-keikallekin ja ajattelevat heillä olevan siellä kunnon keikan. Tai ajattelevat sen lyhyemmänkin heille riittävän.
Tai uskovat kaiken shippailun, minkä haluavat nähdä, tapahtuvan jo siellä.
Joksuille riittää taatusti Tavastian 80%:nkin myynti, samoin sille keikalle meneville.
No moni kauempaa tuleva on maanantaina töissä ja varannut jo matkat ja majoituksen kauan sitten. Munkin kavereita jättää osa menemättä ja heitä harmittaa kun tieto keikasta tuli vasta nyt.Nyt on meriselityksetAi suuret joksufanit menisi vaan areenakeikalle kattomaan lyhyttä lämppärikeikkaa, kun suurella idolillaan olisi keikka seuraavana päivänä, anna mun nauraa.
Ei siinä ole mitään vaikeaa hyväksyä.Miten se on niin vaikea hyväksyä, että kuuntelijat ja fanit on vaan vähentynyt niin paljon? Porukka ei ole enää kiinnostunut, kun ei Joksuilta oo kauheasti uutta musiikkia tullut ja se edellinen levykin oli vähän floppi. Plus tietty muutenkin ollut melkoisen vaisua meininki SYS-tourin jälkeen.
Ja että ne on sitä samaa porukkaa, joka ravaa K:n keikoilla.Miten se on niin vaikea hyväksyä, että kuuntelijat ja fanit on vaan vähentynyt niin paljon? Porukka ei ole enää kiinnostunut, kun ei Joksuilta oo kauheasti uutta musiikkia tullut ja se edellinen levykin oli vähän floppi. Plus tietty muutenkin ollut melkoisen vaisua meininki SYS-tourin jälkeen.
Kai sä ymmärrät että keikoilla käy monenlaista porukkaa eikä kaikki ole mitään ”suuria faneja jotka tulevat katsomaan idoleitaan”. On myös sellaisia jotka pitävät jostain artistista mutta eivät kierrä jokaisella keikalla ja heille riittää nähdä artisti vaikka kerran vuodessa.Nyt on meriselityksetAi suuret joksufanit menisi vaan areenakeikalle kattomaan lyhyttä lämppärikeikkaa, kun suurella idolillaan olisi keikka seuraavana päivänä, anna mun nauraa.
Joksut käykin kymmenen kertaa vuodessa Suomessa.Kai sä ymmärrät että keikoilla käy monenlaista porukkaa eikä kaikki ole mitään ”suuria faneja jotka tulevat katsomaan idoleitaan”. On myös sellaisia jotka pitävät jostain artistista mutta eivät kierrä jokaisella keikalla ja heille riittää nähdä artisti vaikka kerran vuodessa.
Itsekin ehkä miettisin menemistä, jos työni ei olisi niin joustavaa vuorojen osalta, tai mulla ei ois lomaa just tuon jälkeen (oma ennakointini kyllä Areena-keikan takia. Jää aikaa tutkia Bojere-matskua jos sitä saadaanMiten se on niin vaikea hyväksyä, että kuuntelijat ja fanit on vaan vähentynyt niin paljon? Porukka ei ole enää kiinnostunut, kun ei Joksuilta oo kauheasti uutta musiikkia tullut ja se edellinen levykin oli vähän floppi. Plus tietty muutenkin ollut melkoisen vaisua meininki SYS-tourin jälkeen.
Niin, eli näkevät jo Joksut siellä.Ja että ne on sitä samaa porukkaa, joka ravaa K:n keikoilla.
Jep. Tää on todella harvinaista ainakin itselleni saada oma ulkomainen suosikkiartisti keikalle tänne a) vuosittain b) useamman kerran vuodessa c) tuplakeikkaa heittämäänKai sä ymmärrät että keikoilla käy monenlaista porukkaa eikä kaikki ole mitään ”suuria faneja jotka tulevat katsomaan idoleitaan”. On myös sellaisia jotka pitävät jostain artistista mutta eivät kierrä jokaisella keikalla ja heille riittää nähdä artisti vaikka kerran vuodessa.
Ne on menossa Tavastiallekin.Niin, eli näkevät jo Joksut siellä.
Ehkä he eivät sitten varsinaisesti joksujen faneja edes ole, jos jättävät bändin omalle keikalle menemättä puolen tunnin lämppärikeikan takia, varsinkin mikäli pääkaupunkiseudulla asuvat. Ei se Tavastian keikka sentään mitään omaisuuksia maksa, verrattuna vaikka Sloveniaan matkustamiseen heidän takia.Niin? Ja mahdollisesti lopuille riittää Joksujen lämppärikeikka jne, aivan kuten kirjoitin.
Ovat nyt tehneet 10 keikkaa 3 vuoden sisään. Se on paljon eikä ihmisiä yleensä kiinnosta mennä katsomaan samaa esiintyjää kahtena päivänä peräkkäin pl. HC-fanit.Joksut käykin kymmenen kertaa vuodessa Suomessa.
Kyllä on selitykset kohdillaanOvat nyt tehneet 10 keikkaa 3 vuoden sisään. Se on paljon eikä ihmisiä yleensä kiinnosta mennä katsomaan samaa esiintyjää kahtena päivänä peräkkäin pl. HC-fanit.