V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin juuri, että niin.Bojanin tyttiksestä puhui.
K on todella pistäny megabeibevaihteen päälle. Kohta sen pitää esiintyä silmälapuissa, ettei näe tynnyrirouva- nenärengastyttöpoika -eturiviäänK:n uusimmissa ketä seuraa on on muun muassa se Nenerchy, sit joku Lil Sis Nora ja uusimpana tollainen tosi kaunis vaikuttaja Sara Carrier, minkähän maalainen toi on.
Mikä ihmeen megabeibevaihde, näyttävät lähinnä animegootti hahmoilta. Se Nene Joostin sisko.K on todella pistäny megabeibevaihteen päälle. Kohta sen pitää esiintyä silmälapuissa, ettei näe tynnyrirouva- nenärengastyttöpoika -eturiviään
Joostilla myös.K on todella pistäny megabeibevaihteen päälle. Kohta sen pitää esiintyä silmälapuissa, ettei näe tynnyrirouva- nenärengastyttöpoika -eturiviään
Ei niin. Ne ovat minulta eli kekä tossarilta.Nää ei sit ole minulta, opin jo käyttään sitä väliviivaa tossa.
Ethän oppinu.Nää ei sit ole minulta, opin jo käyttään sitä väliviivaa tossa.
No eihän ole, kun minä olen hän että, lisäksi en toistelisi samaa pöljää tai pönttöä joka viestissä eli huono matkija lisäksi olet. Toi on minun viesti vain toi eka puuttuminen tyyristyllerö huuteluun (missä on käytetty väliviivaa K-fani)Ei niin. Ne ovat minulta eli kekä tossarilta.
Ehän ole, öljystä kirjoittanut ja veikkausvoiton saanut kekätossari ihan.Sinä olet se matkija.
Sohvalla istun.Näin juuri. Sohvakin juoksi naapuriin karkuun.
No ei ole kovin iso peffa, mutta juu ei mikään jättisuuri sohva, 185 cm tais olla tämän leveys.Ostithan tarpeeksi ison, että hehtaariperseesi mahtuu?
Eli käsinojat ottaa perseesi sivuihin kiinni. Typerä ostos.No ei ole kovin iso peffa, mutta juu ei mikään jättisuuri sohva, 185 cm tais olla tämän leveys.
Hohhoijaa, kolmen hengen sohva on ihan, saattaa mahtua jopa neljä. En ole ylipainoinen sitäpaitsi.Eli käsinojat ottaa perseesi sivuihin kiinni. Typerä ostos.
Sara C. on.Mikä ihmeen megabeibevaihde, näyttävät lähinnä animegootti hahmoilta. Se Nene Joostin sisko.
Ei ole mikään megabeibe. Tarkistuta näkösi tai pääsi. Kaunis uranainen toki.Sara C. on.