V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpö. Ei sitä tilaamaani sohvaa tarvinnut koota, koottuna se tuli.Se sohvan ostaja oon kylläkin minä, enkä koonnut sitä yksin. Taidat olla hiukan kateellinen ku matkiakin täytyy.
Arvasin ettet ymmärrä edes käyttöohjeitaSe sohvan ostaja oon kylläkin minä, enkä koonnut sitä yksin. Taidat olla hiukan kateellinen ku matkiakin täytyy.
No siis minä kekä, öljy, sohva, mikä lienee tossari, toi matkija lienee joku K faneista.Onko täällä nykyään sohva tossari?![]()
Minä kirjoitan mitä haluan, sinä et täällä määrää.Rauhoitu jo.
Miten sä nyt taas tunget häntä Kärtsän kylkeen kun siinä yhdessä stoorissa näkyvä miehen käsi ei ollut Kärtsän.
Olet K fani, hyvä tietää että.No siis minä kekä, öljy, sohva, mikä lienee tossari, toi matkija lienee joku K faneista.
Eipä muuten tullutkaan, itse hainkin/haettiin jopa ja jalat piti kiinnittää kyllä.Höpö höpö. Ei sitä tilaamaani sohvaa tarvinnut koota, koottuna se tuli.
Matkija on, lukutaidoton pässi.Olet K fani, hyvä tietää että.
Ei siinä ollut erikseen jalkoja, matkija.Eipä muuten tullutkaan, itse hainkin/haettiin jopa ja jalat piti kiinnittää kyllä.
Olet siis sellainen.Matkija on, lukutaidoton pässi.
Niin kun et ymmärtänyt ees sohvan kokoamisohjeita.Matkija on, lukutaidoton pässi.
Tää jo kertoo etten ole minä, aivoton kirjoitus.Niin kun ei siitä tarvinnut ottaa kuin muovit pois. Rahalla saa valmiiksi koottuna, köyhät ostaa Ikeasta.
Ihanhan se koottuna tossa on, kaunis harmaa rakas sohva.Niin kun et ymmärtänyt ees sohvan kokoamisohjeita.
No enhän minä tässä ketään matki että.Olet siis sellainen.
No onhan, vajakki K fani.Ei siinä ollut erikseen jalkoja, matkija.
*K-fani, unohdin viivan.No onhan, vajakki K fani.
Ei tarttenut koota yksin, sain apua.Niin kun et ymmärtänyt ees sohvan kokoamisohjeita.
Eikä olis tainnut saadakaan, toisen piti kannatella sohvaa niissä jaloissa. Erillisellä maksulla ois toki saanut jonku Maskusta (vai oliko se kuljetusliike) kokoon. Jos oisin kotiinkuljetuksen ottanut.Ei tarttenut koota yksin, sain apua.
Etkö olisi yksin selvinnyt?Ei tarttenut koota yksin, sain apua.
harmaa ei oo enää muotiaIhanhan se koottuna tossa on, kaunis harmaa rakas sohva.
Nytten kyllä matkit niin.No enhän minä tässä ketään matki että.
No en kyllä.Etkö olisi yksin selvinnyt?
Heko heko, edelleen en yhdistele noita sanoja noin, koitapa kehittyä vielä hetki apinoija.Nytten kyllä matkit niin.