V
vierailija
Vieras
Ne on hassuttelua, mutta myös biisin promoa. Kyl ne on ihan sovittu juttu kummankin osapuolen kanssa.Ei todellakaan ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ne on hassuttelua, mutta myös biisin promoa. Kyl ne on ihan sovittu juttu kummankin osapuolen kanssa.Ei todellakaan ole.
Noi kyseiset TikTok videot on markkinointia ja ne on tehty ajatuksella, vaikkakin huumorilla.
Ai niin kun sulle markkinointi ja promo tarkoittaa sitä, et ulkona on pahvinen mainoskyltti.Ei todellakaan ole.
Ei ole Joostin kanssa tuleva biisi ja hän ei sitä promoa millään tapaa.Ne on hassuttelua, mutta myös biisin promoa. Kyl ne on ihan sovittu juttu kummankin osapuolen kanssa.
Hän osallistuu biisin promoamiseen tarkoitettuun videoon. Samalla fanit saa Joost ja Kärtsä kontsaa.Ei ole Joostin kanssa tuleva biisi ja hän ei sitä promoa millään tapaa.
Ihanaa kontsaa on saatu.Hän osallistuu biisin promoamiseen tarkoitettuun videoon. Samalla fanit saa Joost ja Kärtsä kontsaa.
Selitä nyt vielä lisää.Hän osallistuu biisin promoamiseen tarkoitettuun videoon. Samalla fanit saa Joost ja Kärtsä kontsaa.
Ei mun tarvitse selittää. Jopa mun 30 luvulla syntynyt isoäiti ymmärtää nykyajan promoamisesta enemmän kuin sä.Selitä nyt vielä lisää.
Osaatko käyttää ees TikTokia?Selitä nyt vielä lisää.
Kuuluuko susta prisma-anaalit 50-luvun heterosuhteeseen? Kysyn vaan.Onko Bojere shippi siksi just erityisesti mummojen mieleen, kun siinä on niin perinteinen 50 luvun heterosuhde malli?
En minä sellaista käytä, omaan vaan aivot.Osaatko käyttää ees TikTokia?
Aika laihat sellaiset näköjään.En minä sellaista käytä, omaan vaan aivot.
Pyh, itse et taida kyetä laajempaan ajatteluun.Aika laihat sellaiset näköjään.
Miksi poistit yhden aivosolun vastaukseni. Ei ne sun aivot kasva vaikka poisteletkin.En minä sellaista käytä, omaan vaan aivot.
Äh. Karkasi. Siis vastaukseni, jossa sanoin sulla olevan vain yhden aivosolun, jolla on varmaan vaikea ajatella.Miksi poistit yhden aivosolun vastaukseni. Ei ne sun aivot kasva vaikka poisteletkin.
Tiktok- markkinointi on nimenomaan tällaista. Sinä et näytä tietävän siitä mitään, joten olisi parempi vaan olla hiljaa.
Laaja ajattelu = leviää kuin Jokisen eväätPyh, itse et taida kyetä laajempaan ajatteluun.
Maatalon ukko kävi iltaisin navetassa, hiirissä en ole kuullut kenenkään juoksevan.Kuuluuko susta prisma-anaalit 50-luvun heterosuhteeseen? Kysyn vaan.
Sit et voi tietää ees mistä on kyse.En minä sellaista käytä, omaan vaan aivot.
Ooh kuinka paljon TML ja Kärtsän Sloveeni siinä herättää mielipiteitä. Ei ole turha biisi.
Voinhan, Joostin tyyli on tiedossa kyllä.Sit et voi tietää ees mistä on kyse.![]()
Ööö, miten se liittyy tyyliin.Voinhan, Joostin tyyli on tiedossa kyllä.
Plus että X:ään ja jodeliinkin laitetaan näistä.Voinhan, Joostin tyyli on tiedossa kyllä.