K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Löysin Reddit-ketjun, jonka Balkanilta kotoisin olevat ihmiset kirjoittivat Markon Thaimaan-matkasta. He tietävät, että K matkusti ystäviensä kanssa B:n, Dzin, Markon ja hänen miehensä kanssa. He luulevat B:n ja K:n olevan parisuhteessa, koska heidän mukaansa K:lla ei tiedetä olleen suhteita naisiin :ROFLMAO: :ROFLMAO: . Joku kysyy, oliko hänellä jotain Erika Vikmanin kanssa :ROFLMAO:. Redditissä ei voi oikein luottaa siihen, mitä ihmiset sanovat 😂
No kyl mä sanon silti et vähän eri juttu jos balkanilaiset kertoo Dz juoruja kuin että ne kävis läpi jonkun suomalaisen räppärin naisjuttuja 😅

En nyt ihan ymmärrä tota C:n postausta. Siis nettikiusaaminen ei missään nimessä ole mun mielestä ok, tai toisen ulkonäön arvostelu, mutta miksi pitää hakemalla hakea itsestä kirjoitettuja asioita. Sähän teet itse itsellesi hallaa sillä että haet mitä susta on kirjoitettu. Ei itsellä tulisi ainakaan mieleenkään hakea nettipalstoilta itsestä kirjoitettuja asioita. Ei mua kiinnostais mitä nettipalstojen mammat kirjottaa.
Erikseen sitten on toki kommentointi joka tulee henkilökohtaisesti esim. ig-kuviin kommentoinnin kautta.

Yhteistyössä