V
vierailija
Vieras
Ymmärsit kuitenkin, halooo nyttenSe on tottakai ei tottaksi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärsit kuitenkin, halooo nyttenSe on tottakai ei tottaksi
Älä Pentti ragee.Ymmärsit kuitenkin, halooo nytten
En ole Pentti, olen Carl-JohanÄlä Pentti ragee.
Hirveää suomenkielen r*iskausta tuollainen sana.Älä Pentti ragee.
Hääjutut oli myös typeriä ja samoin Lasse & Olavi.
Tykkään oikeista miehistä, en hiiristäSinun aviomiehesi ei kyllä kiinnosta minua tippaakaan. Pidä hiiresi kun sellaisen olet valinnut.
Ei se meidän muiden vika ole että olet ottanut hiiren itsellesi.Tykkään oikeista miehistä, en hiiristä![]()
Muuten noi aurinkolasit ei pue sua yhtäänTykkään oikeista miehistä, en hiiristä![]()
Tietenkin on maistanut.Tuskin on ees maistanut Riesenii, ei muuten sanois noin.
Olet Pentti etkä muuksi muutu.En ole Pentti, olen Carl-Johan
Varmaan oksensi sen jälkeen. Eiköhän ollut tarkoitus laulaa Rieslingistä mut tuli kirjoitusvirheTietenkin on maistanut.
Carl-Johan olen. En todellakaan ota käyttööni mitään suomalaisia juntti nimiä.Olet Pentti etkä muuksi muutu.
Juntti-Pentti.Carl-Johan olen. En todellakaan ota käyttööni mitään suomalaisia juntti nimiä.
Olen hienoa suomenruotsalaista sukua. Jos äitini olisi ollut mies, niin minäkin olisin aatelinen. Arvo periytyi isältä pojalle.Juntti-Pentti.
Äitisi olikin mies.Olen hienoa suomenruotsalaista sukua. Jos äitini olisi ollut mies, niin minäkin olisin aatelinen. Arvo periytyi isältä pojalle.
Kuka nyt ylipäätään lähtee mollaamaan julkisuuteen eksiään, ei tuu mieleen kuin joku Panu Rajala, kun oli mustis exän nuoremmasta uudestaHän taitaa olla myös niin hyvän kotikasvatuksen saanut, kiltti ja sielultaan sivistynyt, ettei lähde julkisuudessa repimään entisiä suhteitaan ja mollaamaan exiään. Siinä mielessä herrasmies.
Toki voi oksettaa, jos tunkee Riesen-patukan kokonaisena suuhun. En usko, että niin on tapahtunut.Varmaan oksensi sen jälkeen. Eiköhän ollut tarkoitus laulaa Rieslingistä mut tuli kirjoitusvirhe
Itsehän joku edellinen vastaaja julisti että kb ovat heteroita.Kai tiedät, et ei ole fresh arvuutella kenenkään suuntautumista ja varsinkaan alkaa luomaan skenaarioita. Senkus shippaat niin kauan kun et yritä ulottaa tuota satua todelliseen elämään.
Minä tarjoan koko porukalle Riesenit.Kaikki saavat koko seuraavan viikon Coop -edamia.
Terveisin
Anders
Niuvan psykiatri
Jep, etenkin nämä hahmokirjoittelijat, joilla ei ole ikinä mitään asiaa.Se on kyllä hirveä paikka. Ei siellä terveet ihmiset viihdy. Tosin välillä tää kompostikin on ollut aikamoinen vajaamielislaitos.
Ei mainittu TML siinä.Onhan. Kärtsän stoorissa.
Vieläkö on tarjolla iltakaffeeta?Minä tarjoan koko porukalle Riesenit.
Terveisin
Anneli
Niuvan psykopaatti