V
vierailija
Vieras
Niin minä kekätossari kyllä, nämä pentittelijät ja pentin esittäjät (matkijat) taasen ei, minä olen nainen ihan.Tarkoitat varmaan tätä kekätossari Penttiä? Hän on ihan aito ihminen kyllä niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin minä kekätossari kyllä, nämä pentittelijät ja pentin esittäjät (matkijat) taasen ei, minä olen nainen ihan.Tarkoitat varmaan tätä kekätossari Penttiä? Hän on ihan aito ihminen kyllä niin.
Eihän toi Joksujen järjestämä oo.Siis miksi Joksut on /ois järjestämässä 20.6. vielä jatkot lippuineen Cvetlicarnassa??? Tuosta koko tapahtumasta on kyllä kovaa vauhtia tulossa todella epämiellyttävä.
Liian pitkä tilaisuus, uupumisuhka
Säille altis (kuumuus / sade)
K&B-kontsa ei keskiössä
Just mahis nähdä päätähdet ennen tuota Suomessa
Mielipiteesi reksteröity. Minä ja monet muutkin on kyllä eri mieltä.Kuuntelen just Arttu Wiskaria vieraana Sijoituskästissä, ja ehti tulla hänen jutuistaan mieleen, että joskus ehkä Käärijäkin on täällä. Niin heti seuraavaksi tuli mieleen, että eiiih, en kestä sitä sen puhetapaa, kun koko ajan on fiilis, että se niin esittää koko ajan ja on tosi epäluonteva! Ei pysty kuuntelemaan olematta koko ajan ihan hiton vaivaantunut.
Wiskaria kun kuuntelee, niin on koko ajan ihan sellainen oma itsensä ja luonteva. Mukava kuunnella.
Siis miksi Joksut on /ois järjestämässä 20.6. vielä jatkot lippuineen Cvetlicarnassa??? Tuosta koko tapahtumasta on kyllä kovaa vauhtia tulossa todella epämiellyttävä.
Liian pitkä tilaisuus, uupumisuhka
Säille altis (kuumuus / sade)
K&B-kontsa ei keskiössä
Just mahis nähdä päätähdet ennen tuota Suomessa
Trollollolloooo.Varmaan siksi Käärijä on epäluonteva haastiksissa, kun esiintyjähahmonsakin on roolia.
Wiskari on ihan sama oma itsensä lavallakin.
Samaa mieltä, Vain Elämässä kans ajoittain aika epäluonteva, aitoutta olisi kaivannut.Kuuntelen just Arttu Wiskaria vieraana Sijoituskästissä, ja ehti tulla hänen jutuistaan mieleen, että joskus ehkä Käärijäkin on täällä. Niin heti seuraavaksi tuli mieleen, että eiiih, en kestä sitä sen puhetapaa, kun koko ajan on fiilis, että se niin esittää koko ajan ja on tosi epäluonteva! Ei pysty kuuntelemaan olematta koko ajan ihan hiton vaivaantunut.
Wiskaria kun kuuntelee, niin on koko ajan ihan sellainen oma itsensä ja luonteva. Mukava kuunnella.
Tykkäätte epäluontevista känisijöistä, juu, tiedetään.Mielipiteesi reksteröity. Minä ja monet muutkin on kyllä eri mieltä.
Kylläpä nyt pohdituttaa. Suosittelen, ettet jatka, sun aivot ylikuumenee. Käry käy jo nyt. Piuhat on jo puoliksi palaneet.Niin, voi olla. Ja siis on minusta ymmärrettävää, jos kokee liian vaikeana jakaa oikeaa minäänsä edes haastatteluissa yleisölle. Oon sit vaan vähän sitä mieltä, että ”älä mene niihin”. Ja ehkä hän ei menekään, tuohan oli oma pohdintani, (että menisi esim sijoituskästiin).
Kenen on? Ite kuulin nyt ekan kerran.Eihän toi Joksujen järjestämä oo.
Sinusta puhuttiin.Niin minä kekätossari kyllä, nämä pentittelijät ja pentin esittäjät (matkijat) taasen ei, minä olen nainen ihan.
Samaa mieltä, Vain Elämässä kans ajoittain aika epäluonteva, aitoutta olisi kaivannut.
Näytäpä joku sellainen viesti.Itsellesi puhujalle tiedoksi. Some oli VEn aikaan nimenomaan täynnä kiitosta siitä, miten aito ja avoin Kärtsä oli. Ei nyt auta vaikka kuinka monta viestiä siinä eri rooleissa kirjoittelisit.
Tosin välillä tää kompostikin on ollut aikamoinen vajaamielislaitos.Pentti kaatui tuolillaan. Pitääkö soittaa hoitajat? Pilleet loppuu sitten.
Eihän puhuttu, vaja kki. Kelaa vaikka viesteissä taaksepäin, jos et muuten ymmärrä.Puhuttiin.
Eikö sillä ollut se uusi haiseva sohva? Miksi se tuolilla istuu?Pentti kaatui tuolillaan. Pitääkö soittaa hoitajat? Pilleet loppuu sitten.
Ei ole puhuttu, ei toi aiempi nytten sössöttäjä mikä lie carl johan hahmokaan ollut minä.Sinusta puhuttiin.
Yrität esittää jotain ruotsalaista, vaikka olet täysjuntti suomipentti.Ei ole puhuttu, ei toi aiempi nytten sössöttäjä mikä lie carl johan hahmokaan ollut minä.
En ole puhunut itselleni, vajaa.Itsellesi puhujalle tiedoksi. Some oli VEn aikaan nimenomaan täynnä kiitosta siitä, miten aito ja avoin Kärtsä oli. Ei nyt auta vaikka kuinka monta viestiä siinä eri rooleissa kirjoittelisit.
En ole mies ollensakaan, eikä olleet minun, en ole pahemmin kirjoitellutkaan tänään, niin paljon kaikkea menoa ollut.Yrität esittää jotain ruotsalaista, vaikka olet täysjuntti suomipentti.
Hoitaja on matkalla, iltalääkkeet on sinulle tulossa.En ole puhunut itselleni, vajaa.
Minulla on uusi sohva, tuskin näillä teidän hahmoilla että.Eikö sillä ollut se uusi haiseva sohva? Miksi se tuolilla istuu?
Voi voi, K-fani ei kestä eri mielipiteitä taaskaan.Hoitaja on matkalla, iltalääkkeet on sinulle tulossa.