V
vierailija
Vieras
Kokeiltu on sitäkin joskus. Suoristi mun curly girlit, turhaa brändiarvoaKokeile Paul Mitchell Awapuhi shampoota.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokeiltu on sitäkin joskus. Suoristi mun curly girlit, turhaa brändiarvoaKokeile Paul Mitchell Awapuhi shampoota.
Onko tämä kekätossari?
Ostin kerran tota Mitchelliä ja oli jotenkin karsea kokemus.Mitchellin shampoissa on Methylisothiazolinone and Methylchloroisothiazolinone nimisiä allergeenisiä ja karsinogeenisiä lisäaineita.
EU-ssa kiellettyjä iholle ja hiuksiin jätettävässä kosmetiikassa. Kannattaa huuhdella pää huolellisesti, en kyllä käyttäisi esim lapsille
Kiro meni Jenkkeihin Chachin kanssa jo ennen Kn menoa. Postailivat studiolta, tekivät Chachille musaa. Oliver Treen K tapasi Red Rockissa.Kuten sanoin aiemmin ei se Kiro Usaan huvin vuoksi lentänyt. Eli se yhteisbiisi OliverTreen kanssa on jo hyvää vauhtia tulossa.
Jännä juttu. Mullekin sattunu ihan outoja yhteensattumuksia ihan viime päivinä, onko palsta noiduttu?Ostin kerran tota Mitchelliä ja oli jotenkin karsea kokemus.
Hassua, että joku just sattuukin haukkumaan tuon Biorionin, kun olin ihan vähällä kirjoittaa siitä kehuvan kommentin just tänne. Mut en sit vaan jaksanut![]()
Aijaa, minulle taas teki kiharoita, latvoihin, koska kai liian hoitava itselleni.Kokeiltu on sitäkin joskus. Suoristi mun curly girlit, turhaa brändiarvoa
Eli ei mikään todiste yhteisbiisistä K:n kanssa siis.Kiro meni Jenkkeihin Chachin kanssa jo ennen Kn menoa. Postailivat studiolta, tekivät Chachille musaa. Oliver Treen K tapasi Red Rockissa.
No minulla ei, puurohan on just parasta, ei oikein tunnu ees sopivan rasvaisemmat ruoat enää jostain syystä (no makkaraa en ole ostanut kuukausiin, jotain 5% kalkkunanakkeja vaan) Tosin eilen illalla tuli vatsa kipeäksi ihan Pirkan maustamattomasta jogurtista tai turposi jotenkin oudosti, en yleensä osta tota merkkiä, mutta pitäis olla laktoositonta. Hetken jo epäilin onko mökin kaivovedessä jotain, kun sieltä olin tullut. Mutta tuskin.Kuulostaa hyvältä, minulla vain puuroa ja mustikoita. Vähän olen kade.
En ole lihava, ja ihminen ihan.Onko tämä kekätossari?
Oliver vahvisti stoorillaan.Eli ei mikään todiste yhteisbiisistä K:n kanssa siis.
Ok, no ton musiikista en tykkää eli tulee varmaan semmoinen biisi, jota en kyllä kuunteliskaan tai enhän minä kuuntele K enää muutenkaan. Rekami biisin kerran.Oliver vahvisti stoorillaan.
Höpö höpö.Oliver Tree ei ole mikään meemimuusikko, vaan ihan vakavasti otettava tyyppi ja on tehnyt monenlaista musiikkia. Huumoria hänelläkin on mukana, mutta ei hän mikään pelle ole. Oikein sopiva collab Kärtsälle.
Mitä olet viimeksi kuunnellut?Ok, no ton musiikista en tykkää eli tulee varmaan semmoinen biisi, jota en kyllä kuunteliskaan tai enhän minä kuuntele K enää muutenkaan. Rekami biisin kerran.
K sit jatkaa pellelinjallansa.Höpö höpö.
Vaikka mitä, miten se tähän liittyy?Mitä olet viimeksi kuunnellut?
Mutta esim. ihan radiobiisejä, joksuja ja euroviisubiisejä (en Suomen)Vaikka mitä, miten se tähän liittyy?
Koitin nyt tota Oliver Tree uusinta kuunnella pätkän, ei jaksanut kokonaan ku karmeeta renkutusta, veikkaan et toi Basshunter ja sen taiwanilaisen kanssa tehty tulee oleen parempi omaan korvaan, onhan tolla kuuntelijoita toki.Mutta esim. ihan radiobiisejä, joksuja ja euroviisubiisejä (en Suomen)
Mihinkäs pelle raidoistaan irti pääsisi. Se tarvitsee suojakuortaanK sit jatkaa pellelinjallansa.