K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ok, pitää sit kokeilla varmaan, jännä vaan kun lisäks syön kuutta seitsemää eri vitamiinia sisältäen rauta et ois päässyt köyhtymään jotenkin.
Ja ehkä varaan lääkärille ainakin sen soittoajan, pitäis kysyä siitä yhestä verikoearvosta, plus huolettaa ajoittainen hengenahdistus mitä minulla on, siitepölyistä ehkä, mutta kuitenkin. Kerran oli ihan talvipakkasellakin tälläinen ns. kohtaus.

On taas tälläinen kynsien lohkeilukatkeilujakso menossa, en vaan ymmärrä et miksi, kun syön tosi terveellisesti kyllä, oon vielä lisännyt esim. lohen ja pensasmustikoiden syönti, salaatteja. Tosin on kyllä vatsassakin ollut jotain outoa, pinkeytynyt ihan random ruoista mistä ei ennen esim. paistettu kananmuna. Luin tuolta yheltä palstalta et liian rajoittunut ruokavalio vois muka aiheuttaa, mutta vaikea uskoa sellaisesta olevan kyse.
Terveellinen ruoka on tietenkin hyvä asia, mutta mun heikot kynteni vahvistuvat ja kasvavat vain kalkkitabletteja tai raakaa porkkanaa syömällä. Porkkana on tosi tehokas vahvistaja, jos ei halua kalkkia syödä. Kypsän porkkanan tehosta ei mulla ole tietoa.

Terveellinen ruoka on tietenkin hyvä asia, mutta mun heikot kynteni vahvistuvat ja kasvavat vain kalkkitabletteja tai raakaa porkkanaa syömällä. Porkkana on tosi tehokas vahvistaja, jos ei halua kalkkia syödä. Kypsän porkkanan tehosta ei mulla ole tietoa.
Kalkkitabletteja ei enää nykyään suositella syötäväksi ravintolisänä. Joidenkin tutkimusten mukaan lisää sydäntapahtumien riskiä

Kerro auttoiko. Pitää itsekin käydä ostoksilla, söin joskus 10v sitten ja auttoi kyllä, mutta en oikein jaksa syödä kauaa mitään pillereitä
Kerron juu, en vaan tiedä aloitanko vielä tänään, jos tilaan tuolta nettikaupasta ku näyttää asiakasalepäivät olevan, lääkärin soittoajan sain nyt varattua ensi viikolle Mehiläisestä alehintaan tuolta yhen vanhan sähköpostin kautta, täytyy puhua tosta hengenahdistuksesta silloin myöskin.

Yhteistyössä