V
vierailija
Vieras
Reaalimaailmassa toisin kuin sinä.Ei juma. Missä todellisuudessa sä elät?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Reaalimaailmassa toisin kuin sinä.Ei juma. Missä todellisuudessa sä elät?![]()
Saisko saman suomeksi kiitos.Ei ole lopahtanut, vain tehnyt UUTTA musaa, ääliö, kun se vanhakin noin hyvin kantaa.
Basshunterin ura on lopahtanut ja jäänyt junnanaan vuoteen 2006. Hän tarvii nostetta uralleen, paitsi jos se riittää hänelle, et ne pari vanhaa biisiä on ne, mitkä bisnestä pyörittää.
Tuu mun luo biisi tulee kertomaan näistä kaikista. Bojan laulaa tuu mun luo kakkaNiin hänen ei tarvii, toisin ku tämän kakka, palli, munasolu solkkaajan.
Valitettavasti vaan tässäkin on, Basshunter kantaa biisiä.tämä. Palstamammoilla menee tunteisiin aina, jos Kärtsä ei olekaan se heikoin lenkki.
Tää Tuu mun luo on kyllä pakko olla mestariteos kun vuosi sitten jo biisin teko aloitettuTuu mun luo biisi tulee kertomaan näistä kaikista. Bojan laulaa tuu mun luo kakka
Ei muuten pidä paikkaansa. Laulaa vain sen kertsin. Biisin idea löytyy Kärtsän osuudesta.Valitettavasti vaan tässäkin on, Basshunter kantaa biisiä.
Tarkoitat varmaan autotunea, joka on Basshunterin tavaramerkki.Miten Basshubter kantaa kun kaikki hänen kohdat on naustaäänet
Ei minulle ainakaan löydy, koita sietää eri mielipiteitä. Eipä sillä et sit toista kertaa Spotifystä kuuntelisin edes.Ei muuten pidä paikkaansa. Laulaa vain sen kertsin. Biisin idea löytyy Kärtsän osuudesta.
Ajattele et tätä timanttia on hiottu jo yli vuoden. Mahtaa olla melkonen karaatti.Tää Tuu mun luo on kyllä pakko olla mestariteos kun vuosi sitten jo biisin teko aloitettu![]()
K:ltahan sitä autotunea kovastikin puuttuu, pakko pitää ihan laulutaidonkin takia.Tarkoitat varmaan autotunea, joka on Basshunterin tavaramerkki.
Sun ongelma on se että luulet mielipiteesi olevan joku yleinen fakta. Yleensä se on just päinvastoin.Ei minulle ainakaan löydy, koita sietää eri mielipiteitä. Eipä sillä et sit toista kertaa Spotifystä kuuntelisin edes.
Räppäreiltä löytyy sitä autotunea ja collabeja. K ei oo poikkeusK:ltahan sitä autotunea kovastikin puuttuu, pakko pitää ihan laulutaidonkin takia.
Tuota ööh. Voit vaikka ihan googlata. Basshunterin juttu on alusta asti ollut vahva autotune. Kärtsän osuudessa ei sitä käytetä.K:ltahan sitä autotunea kovastikin puuttuu, pakko pitää ihan laulutaidonkin takia.
Tämä kertaaJotenkin surullista. Tämän ketjun Bojan&JO fanit voisivat keskittyä siihen, et Joksuilta on tulossa kohta pari uutta biisi, podcast jne. Sen sijaan he mielummin haukkuvat Kärtsää.
Höpsistä, onhan tuolla jodelissakin näkynyt eri mielipiteitä, mutta yleensä ne vaiennetaan (tuntien K-fanit)Sun ongelma on se että luulet mielipiteesi olevan joku yleinen fakta. Yleensä se on just päinvastoin.![]()
Puhdas haukkuminen ei ole mielipide tai ketjuun liittymättömien asioiden tuominen keskusteluun.Höpsistä, onhan tuolla jodelissakin näkynyt eri mielipiteitä, mutta yleensä ne vaiennetaan (tuntien K-fanit)
Mielipide ei tarkoita sitä et voit haukkua muita pöljilsi, va jakeiksi jne.Höpsistä, onhan tuolla jodelissakin näkynyt eri mielipiteitä, mutta yleensä ne vaiennetaan (tuntien K-fanit)
Mikset keskity positiiviseen esim. siihen että kertooko Bojan uudet biisit rakkaudesta Jereen? Ai niin mutta kun Käärijän haukkuminen on niin paljon kivempaaHöpsistä, onhan tuolla jodelissakin näkynyt eri mielipiteitä, mutta yleensä ne vaiennetaan (tuntien K-fanit)
Puhuin yleisesti, en vain tästä biisistä, no Ruotsissa osataan vain paremmin, sen näkee taas tässä (kuten myös euroviisubiiseissä)Tuota ööh. Voit vaikka ihan googlata. Basshunterin juttu on alusta asti ollut vahva autotune. Kärtsän osuudessa ei sitä käytetä.
Tästä olen täysin eri mieltä. Ruotsin euroviisu biisit on maailman tylsimpiä. Saman kaavan mukaan tehtyjä, Kaj oli virkistävä poikkeus. En ole K fani, joten turha lähteä taas haukkumaan mua sellaiseksi. Blind Channel on mun suosikki suomen edustajista.Puhuin yleisesti, en vain tästä biisistä, no Ruotsissa osataan vain paremmin, sen näkee taas tässä (kuten myös euroviisubiiseissä)
Ruotsin biisit sopii heille, jotka valitsevat kaupasta aina perunamuusin ja lihapullat. Tuttua ja turvallista, kun ei uskalleta kokeilla muuta.Puhuin yleisesti, en vain tästä biisistä, no Ruotsissa osataan vain paremmin, sen näkee taas tässä (kuten myös euroviisubiiseissä)
Tämä on ihan yleisen keskustelun ketju myöskin tätä nykyä, ei pelkästään sinun K palvomiseen tarkoitettu, eikös niille pitänyt olla omat suljetut paikkansa vai oliko perätöntä lällättelyä sit sekin, kritiikki myös ei ole haukkumista, taitaa olla ihan eri henkilöt, ku tuo jatkuvasti näitä ns. ei ketjuun kuuluvia ihmisiä tänne.Puhdas haukkuminen ei ole mielipide tai ketjuun liittymättömien asioiden tuominen keskusteluun.