K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei kaverit, olen alkanut tekemään biisiä kekätossarin innoittamana. Ekat sanoitukset on jo valmiina! Mitä muuta lisäisin?

Eihän ole höpö höpö lässyn lää.
Eihän ole höpön löpön pippapää.
Possumainen possumainen possumainen possumainen.

Eihän ole seli seli lässyti lää.
Eihän ole heko heko läskipää.
Va jakki va jakki va jakki va jakki va jakki.

Eihän ole vajaaälyinen pippapää.
Eihän ole höpön löpön lässyti lää.
Läskiperse vammainen pippapää.
Saisko siihen jotenkin 🥱-emojin?

Käärijä on myös sanonut haastattelussa että ei harrastaa yhden illan juttuja, että pitää olla tunne mukana kun harrastaa s***iä. Harmi että Käärijän suhteet ei kestä. Varmaan työ rasittaa suhdetta liikaa.

Ei se työ niitä aiempia pitkiä suhteita ole rasittanut. On ollut aika tuntematon, eikä niitä keikkojakaan riesaksi saakka. Vasta tämä viimeinen on ollut menoa ja meininkiä lähes alusta alkaen. Eiköhän siellä ole ollut muut syyt takana - jos aikaa kuluu enemmän kavereiden kanssa, kun kotona, kyllä siihen toinen kyllästyy.

Viimeisen reilun vuoden aikana omaan tiimiin on syntynyt kolme vauvaa, ja ehkä sekin on pistänyt ajattelemaan elämää ylipäänsä. Tekee uraa joo, mutta en yhtään ihmettelisi, vaikka haluaisi myös perheen. Jos toinen ei halunnut, kun tajusi, että paljon saa yksin lasta hoitaa.

Ei se työ niitä aiempia pitkiä suhteita ole rasittanut. On ollut aika tuntematon, eikä niitä keikkojakaan riesaksi saakka. Vasta tämä viimeinen on ollut menoa ja meininkiä lähes alusta alkaen. Eiköhän siellä ole ollut muut syyt takana - jos aikaa kuluu enemmän kavereiden kanssa, kun kotona, kyllä siihen toinen kyllästyy.

Viimeisen reilun vuoden aikana omaan tiimiin on syntynyt kolme vauvaa, ja ehkä sekin on pistänyt ajattelemaan elämää ylipäänsä. Tekee uraa joo, mutta en yhtään ihmettelisi, vaikka haluaisi myös perheen. Jos toinen ei halunnut, kun tajusi, että paljon saa yksin lasta hoitaa.

Taitaa olla kaverijätkät olla Käärijälle ne ykkönen. Yleensä vähän vanhemmalla iällä mies joutuu valintatilanteeseen - ne kaverit ei voi olla loputtomasti tissinkorvike.

Noita pitkiä, katkenneita parisuhteita on itse asiassa liikaa tuon ikäiseksi. Kuulostaa pakkoseurustelijalta, joka hakee kumppanista jotain ideaalia, jota kukaan ei pysty koskaan täyttämään. K:n ideaalikumppani olisi todennäköisesti täydellinen, pienikokoinen AI -barbi, joka olisi aina äidillisenä ymmärtäjänä ja antajana, mutta jolla ei itsellään ole mitään epätäydellisen naisen emotionaalisia tarpeita.
Ei hitto miten pimeitä te dissosiaatio-jengin jäsenet ootte.

Ja sun koulutus on?
Mä olen valmistunut yliopistosta maisteriksi. Teen työtä jossa olen tosi paljon tekemissä erilaisten ja eri koulutustaustan omaavien ihmisten kanssa, en vaan voi sille mitään että suurin osa amiksen käyneistä on vähän juntteja, toki poikkeuksiakin on mutta vähän kärjistäen näin. Toki voi silti olla ihana ihminen ja sydämellinen, mutta puheenaiheet ei vaan yleensä kohtaa

Mä olen valmistunut yliopistosta maisteriksi. Teen työtä jossa olen tosi paljon tekemissä erilaisten ja eri koulutustaustan omaavien ihmisten kanssa, en vaan voi sille mitään että suurin osa amiksen käyneistä on vähän juntteja, toki poikkeuksiakin on mutta vähän kärjistäen näin. Toki voi silti olla ihana ihminen ja sydämellinen, mutta puheenaiheet ei vaan yleensä kohtaa
Todennäköisesti johtuu siitä että olet itse juntti ja sivistymätön.

Kiitos, lisäsin versen!

Eihän ole höpö höpö lässyn lää.
Eihän ole höpön löpön pippapää.

Eihän ole seli seli lässyti lää.
Eihän ole heko heko läskipää.
Va jakki va jakki va jakki va jakki va jakki.

Eihän ole vajaaälyinen pippapää.
Eihän ole höpön löpön lässyti lää.
Läskiperse vammainen pippapää.

Eihän ole, ystävät kollegat ystävät kollegat höpön löpön pippapää.
Eihän ole, aidot tunteet aidot tunteet läskipää.
Haukotus haukotus haukotus haukotus typerä lehmä pippapää.
Peukutus peukutus peukutus peukutus lässyn lää.

Tästä tulee hitti!
❤️

Yhteistyössä