V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On ok spekuloida. Mietimme, miksi sinulla ei ole lapsia.Minä en puhu tälläisistä, enkä mistään lähipiireistäni tosiaan mistä en halua täällä.
Sinusta puhuin, heillä tälläistä rajatonta käytöstä että.Niin olet.
En ole K-fani että.Sinusta puhuin, heillä tälläistä rajatonta käytöstä että.
Niin, K:n ja B:n ”suhteen etenemisen” kommentointihan ei ole loukkaavaaSinusta puhuin, heillä tälläistä rajatonta käytöstä että.
Sinä olet kyllä harvinaisen paha ihminen.Sinusta puhuin, heillä tälläistä rajatonta käytöstä että.
Vttu kaikki teidän kommentoinnit on loukkaavia, yks hemmetin törkykasa tämä palsta.Niin, K:n ja B:n ”suhteen etenemisen” kommentointihan ei ole loukkaavaa![]()
Mutta et voi lopettaa ketjun lukemistaVttu kaikki teidän kommentoinnit on loukkaavia, yks hemmetin törkykasa tämä palsta.
Muuten vaan vähempi älyinen sitten.En ole K-fani että.
Niin sinä olet.Muuten vaan vähempi älyinen sitten.
En ole, en hyväksy Bojanin loukkaamista.Sinä olet kyllä harvinaisen paha ihminen.
Hän on kyllä uskomaton tyyppi noiden väitteidensä kanssa aina.Sinä olet kyllä harvinaisen paha ihminen.
Nämä lapsilässyttäjätpäs.Niin sinä olet.
Nooh, meitä on tässä kaksi järkevää laittamassa kapuloita rattaisiin näköjänsä.Sinäpäs.
Nooh, meitä on tässä kymmenen keskustelemassa lapsista näköjänsä.Nooh, meitä on tässä kaksi järkevää laittamassa kapuloita rattaisiin näköjänsä.
Ihan ovat itse K ja B kertoneet toivovansa lapsia, kyllä me saadaan siitä keskustella kuten sinä saat runkata something morelle.Nooh, meitä on tässä kaksi järkevää laittamassa kapuloita rattaisiin näköjänsä.
Niinpä varmaan, kummasti se keskustelu tyrehtyi jo.Nooh, meitä on tässä kymmenen keskustelemassa lapsista näköjänsä.
Kummasti sinä jankkaat edelleen.Niinpä varmaan, kummasti se keskustelu tyrehtyi jo.
Siinähän mietit, pieleen menee kuitenkin. Eikä ainakaan minun tulevaisuuden murheita, oon käyny poikkaisemassa putket jo.On ok spekuloida. Mietimme, miksi sinulla ei ole lapsia.
Ihan ovat itse K ja B kertoneet toivovansa lapsia, kyllä me saadaan siitä keskustella kuten sinä saat runkata something morelle.
Huoh. Ei ole fresh puhua olemattomista lapsista.
Ihan ovat itse K ja B kertoneet toivovansa lapsia, kyllä me saadaan siitä keskustella kuten sinä saat runkata something morelle.