V
vierailija
Vieras
Sinä taidat elää jossain haavemaailmassa.Miksi puhut itsesi kanssa. Kuuletko kenties ääniä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä taidat elää jossain haavemaailmassa.Miksi puhut itsesi kanssa. Kuuletko kenties ääniä.
Se on joihin, jos käytät monikkoa.Viisautta on pysyä poissa paikoista, johon sinua ei haluta.
Joo, on todella säälittävä tapaus. Tälläkin hetkellä vuoropuhelee yksinään.Kyllä hän kuulee ääniä. Ne kutsuu häntä kompostin keisariksi. Ainoa titteli minkä hän on elämässään saavuttanut.
Olin täällä ensin. Mikä on sun syy olla täällä? Se, ettet löydä mistään vertaistukea Balkanin pariskunnan fanittamiseen?No miksi sitten oot täällä.![]()
kompostin keisariSinä taidat elää jossain haavemaailmassa.
Miksi mua kiinnostaisi kyseinen pariskunta.Olin täällä ensin. Mikä on sun syy olla täällä? Se, ettet löydä mistään vertaistukea Balkanin pariskunnan fanittamiseen?
No niin, se on merkki väittelyn häviämisestä ja argumenttien puutteesta, kun aletaan puuttua kielioppiinSe on joihin, jos käytät monikkoa.
Öö, siitähän me tässä kinattiin? Jos et ole sama, niin miksi sekaannut tähän?Miksi mua kiinnostaisi kyseinen pariskunta.![]()
Eikö me kaikki eletä.Sinä taidat elää jossain haavemaailmassa.
Koska olet niin läpinäkyvän huono.Öö, siitähän me tässä kinattiin? Jos et ole sama, niin miksi sekaannut tähän?
Mitä argumentteja sä kaipaat tämän tasoisessa pee ketjussa? V ajakki, pölkky, pösilö?No niin, se on merkki väittelyn häviämisestä ja argumenttien puutteesta, kun aletaan puuttua kielioppiin![]()
Jep, sellasta asiallista argumentointia sieltä sitten...Mitä argumentteja sä kaipaat tämän tasoisessa pee ketjussa? V ajakki, pölkky, pösilö?
Koska BÖö, siitähän me tässä kinattiin? Jos et ole sama, niin miksi sekaannut tähän?
Huono missä? Sun ärsyttämisessä? Näkyy osuvan maaliin, tänne asti näkee kuinka höyry nousee sun päästä.Koska olet niin läpinäkyvän huono.
Koska BDz on ihana pari
![]()
Niin, toinen on harmaantuva hasbeen, jonka on pakko nykyisin haalia rahansa hajuvesi- ja ruokakauppa-mainoksista.Koska BDz on ihana pari
![]()
Ei minun tartte vastata mitään tälläisiin uteluihin että.Kyllä mä jaksan. Ootko käynyt treffeillä tämän vuoden puolella?
Eiköhän mamma kohta kyllästy, kun ei papparainen saa mitään aikaiseksi. Uutta ja parempaa influa kehiin vaan.Niin, toinen on harmaantuva hasbeen, jonka on pakko nykyisin haalia rahansa hajuvesi- ja ruokakauppa-mainoksista.
Toinen taas karismaton ja tylsä nukke, joka haluaisi olla suuri tähtiartisti, mutta kun pelkkä lauluääni ja ulkonäkö ei riitä. Joten mainoksiin täytyy hänenkin suuntautua. Onneksi kaltaisesi fanit tykkää aamusta iltaan katsella kun Dz keikistelee taas uudessa asussa ja meikissä ja kampauksessa. Siinä sulle sisältöä elämään.
Minä en ainakaan elä, koska B ja Dz suhde on totta ja niin ihanan lovelyy.Sinä taidat elää jossain haavemaailmassa.
Niin että ei siis ole sinun makkarissa miehiä näkynytEi minun tartte vastata mitään tälläisiin uteluihin että.
Mamma on manin perään. Ehkä sieltä Dubaista löytyy joku sheikki.Eiköhän mamma kohta kyllästy, kun ei papparainen saa mitään aikaiseksi. Uutta ja parempaa influa kehiin vaan.
Kai mun päästä nousee höyry, kun ajattelin äsken saunassa sitä, et kuinka seksikäs pari B ja Dz on.Huono missä? Sun ärsyttämisessä? Näkyy osuvan maaliin, tänne asti näkee kuinka höyry nousee sun päästä.
Ku rajaan nää asiat kertomisesta poies, koita jo tajuta.Niin että ei siis ole sinun makkarissa miehiä näkynyt
Hyvin tunnet aviomiehesi. Sitä teen päivättäin, ihastelen nuoren ja kauniin Dz:n kuvia, kun sinussa ei paljoa enää mitään ihasteltavaa vaimokseni.Niin, toinen on harmaantuva hasbeen, jonka on pakko nykyisin haalia rahansa hajuvesi- ja ruokakauppa-mainoksista.
Toinen taas karismaton ja tylsä nukke, joka haluaisi olla suuri tähtiartisti, mutta kun pelkkä lauluääni ja ulkonäkö ei riitä. Joten mainoksiin täytyy hänenkin suuntautua. Onneksi kaltaisesi fanit tykkää aamusta iltaan katsella kun Dz keikistelee taas uudessa asussa ja meikissä ja kampauksessa. Siinä sulle sisältöä elämään.