K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitään näytöstä ei ole, pelkästään pöhköjä shippaajia, joilla on liian vilkas mielikuvitus. He ovat ystäviä ja heittävät instakommenteissä läppää fanservicenä, koska sitä on heiltä suorastaan vaadittu. Turha kumpaakaan on käydä syyttelemään, jos on itse sekoittanut shippileikit tosiasioiksi.
Minä en nyt puhu mistään shippileikeistä enkä shippaa ketään, vaan ystävyydestä ja siitä ovat molemmat puhuneet ja kertoneet kuinka tärkeitä ystäväsiä, suorastaan perheenjäseniä ovat, niin siihen nähden yllättävän vähän aikaa järjestyy toisilleen. Sitäpaitsi kukaan ei heiltä ainakaan enää mitään vaadi ja viimeaikaiset instakommentit eivät ole suurta kiinnostusta edes herättäneet

Eiköhän B&Dz tuo suhteensa julkisuuteen heti karnevaalien jälkeen. Sinne asti vedetään shippiä brotherin kanssa. En ainakaan näe mitään syytä miksi eivät voisi tuoda julkiseksi asiaa. Pilaa elämänsä tuollaisella piilottelulla. Vai onko boitsu niin tylsä et dz haluaa edes jotain jännitystä suhteeseen🤔
Höpö höpö. Eroavat nekin kuten K & NM. Sitten alkaa Jerpan järkky lirkuttelu Bojanille 🤩😍

Itse huomasin, että Nordean mobiilipankissa ei voi tehdä enää yli 20 000€:n pankkisiirtoja, mielestäni aiemmin pystyi. Pitää olla yhteydessä pankkiin, että voi. Harvemmin on tarve, mutta silloin tällöin voi olla.
Säästöpankissa toi sama raja, ja joudun nyt sit tosiaan raijaamaan itseni vielä huomenna tonne S pankkiin paikan päälle kolmen muun menoni lisäksi, en usko et minun lähettämät kuvakaappaukset veikkauksen ja säästöpankin sivuilta riittää.

Minä en nyt puhu mistään shippileikeistä enkä shippaa ketään, vaan ystävyydestä ja siitä ovat molemmat puhuneet ja kertoneet kuinka tärkeitä ystäväsiä, suorastaan perheenjäseniä ovat, niin siihen nähden yllättävän vähän aikaa järjestyy toisilleen. Sitäpaitsi kukaan ei heiltä ainakaan enää mitään vaadi ja viimeaikaiset instakommentit eivät ole suurta kiinnostusta edes herättäneet
Vastahan he oli yhdessä lomalla. Ystävyttä on monenlaista, eikä sitä varten tarvitse viettää x määrää aikaa yhdessä. Koko ajan täällä on yritetty shippimammoille kertoa, että varmasti ne kaikkein läheisimmät ystävät Kärtsälläkin on niitä, joiden kanssa on kasvanut ja tehnyt töitä vuosia. Ei se silti tarkoita, etteikö monet muutkin ystävyydet olis tärkeitä, mutta ne on erilaisia. Mistään näytellystä ei varmasti ole silti kyse.

K puhuu lähes kaikista ystävistään perheenjäseninä ja veljinä.

Vastahan he oli yhdessä lomalla. Ystävyttä on monenlaista, eikä sitä varten tarvitse viettää x määrää aikaa yhdessä. Koko ajan täällä on yritetty shippimammoille kertoa, että varmasti ne kaikkein läheisimmät ystävät Kärtsälläkin on niitä, joiden kanssa on kasvanut ja tehnyt töitä vuosia. Ei se silti tarkoita, etteikö monet muutkin ystävyydet olis tärkeitä, mutta ne on erilaisia. Mistään näytellystä ei varmasti ole silti kyse.
Tai sinulle, että kaikki mitä someen syötetään ei ole aitoa. Näiden ystävyys perustuu pitkälti viisupakotukseen ja someen. Jos sä oikeasti ajattelet, että olis jotenkin parhaimpia kavereita niin kyllä täytyy nostaa hattua kuinka hyvin olet sumutettavissa.

No en kai mä nyt tarkottanut että B ois esim tänne nyt tullu.. vaan ylipäätään, mahdollisimman pikaiset keikat ollut Sloveniassa ja B:hän on täällä ollut vaan keikkojensa yhteydessä sitä ekaa kertaa lukuunottamatta, ja äkkiå pois. Jännä vaa että ei mitenkään oo järjestynyt enempää aikaa brotherille. Tuskin on ollut haluakaan. Jotenkin tajuaa entistä selvemmin mikä faneja varten tehty näytös toi koko ”suhde” on
Tulivat hyvissä ajoin ennen Kultsan keikkoja kyllä Suomeen ja K:lle. Myös kesäkuussa -23 Bojan oli Suomessa neljä yötä.

Yhteistyössä