V
vierailija
Vieras
Kiusaajan puhetta.No joo noi Erikan kuvat on vähän noloja. Mamma suoraan seitkytluvulta, no vanhoja miehiä deittaileekin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiusaajan puhetta.No joo noi Erikan kuvat on vähän noloja. Mamma suoraan seitkytluvulta, no vanhoja miehiä deittaileekin.
Haisulipariskunta livahtanut Dubaihin.Eihän B ja D nyt välttämättä ole Venetsiassa edes, voivat olla kahdestaan jossain muualla.
En minä Erikaa haukkunut ole.Niin sinä.
Joostia haukuit taasen että.En minä Erikaa haukkunut ole.
Ehän haukkunut.Joostia haukuit taasen että.
Missäs ne kiusaaja-kommentit niihin viesteihin on?Ehän haukkunut.
Haisulipariskunta livahtanut Dubaihin.
Ai neljän kimpan homoilua, voi olla.No tota en sentään usko. Eiköhän ne siellä Venetsiassa lymyile, joku kai sen Markon ja miehensä kuvankin otti.
Erika on 70v. kuin tämän ketjun mummotNo joo noi Erikan kuvat on vähän noloja. Mamma suoraan seitkytluvulta, no vanhoja miehiä deittaileekin.
Tämän ketjun röökimummot näyttivät jo 15 vuotiaina ryppyisiltä rusinoiltaErika on 70v. kuin tämän ketjun mummot
Kannattaa pyytää et sun kaikki hampaat otetaan poisYstäväkollega juttua juu, mutta mitään pidempää sepostusta en viitsisi laatia jostakin vanhasta asiasta enää, tänäänkin ollut neljän ohjelman päivä itelläni, just tulin kotiin oikomishoidon ilmaisesta konsultaatiosta tuolla yksityisellä. Ei ollut ihan turha käynti tosiaan ku sanoivat hiljattain kunnallisella paikatussa hampaassa olevan kolo eli huonosti paikattu ja joudun hakeutuun uudestaan hoitaneelle lääkärille sen korjaukseen. Lisäksi ilmeni pientä sivussa olevaa avopurentaa, jonka voin halutessani alkaa korjauttaa. Mutta vaatii kiinteät raudat, näillä uudemmilla kalvoilla tätä ei saa.
Kekätossari ainakin.Tämän ketjun röökimummot näyttivät jo 15 vuotiaina ryppyisiltä rusinoilta
No minulla on kylläkin ulospäin niin suorat rivistöt ettei ees oikominen ois pakollista, kun mitään vaivaa ei sikäli ole, mutta tietenkin oikaisutan ku jotain puolieroavaisuutta kerta löytyi. Ja on varaa. Lapsena ne hampaat on oiottu kyllä. Söin tuttia ja sormea niin pitkään. Ala-asteella vielä, ennenkuin joku luokkakaveri huomas. Niin sit nolouttani lopetin sen tavan.Kannattaa pyytää et sun kaikki hampaat otetaan pois
No, kaksi on homoja juu, mutta toisst kksi ei. Ja kun Dz sanoi haastattelussa seurustelevansa,niin hän tuskin minkään ystäväkollegan kanssa juhlimaan synttäreitä ulkomaille, että kyllä se B ihan seurustelukumppani onAi neljän kimpan homoilua, voi olla.
Tuli vain mieleen siitä kun kävivät Ljubljanassa juuri ennen sitä että ehkä ovat kaikki yhdessä matkalla. Mutta ovat tietysti voineet käydä vain moikkaamassa Btä tai muuten vain kaupungissa kun se on matkan varrella.
Dzn synttärit ajankohtana vaan voisi viitata hänen mukanaoloon. Luulen että viime vuoden Köpiksen synttärimatkallakin oli alun perin tarkoitus olla Marko, hänen poikkis ja Dz. Keikkaliput oli ostettu heti kun ne tuli myyntiin mutta B ei ollut kuvioissa vielä silloin. Kun suhde vakiintui luovutti Markon poikkis lippunsa Blle jotta hän pääsisi mukaan.
Heteropakottajan paluu. Et voi tietää, mitä ne nelistään tekee. Lomailevat kovasti yhdessä.No, kaksi on homoja juu, mutta toisst kksi ei. Ja kun Dz sanoi haastattelussa seurustelevansa,niin hän tuskin minkään ystäväkollegan kanssa juhlimaan synttäreitä ulkomaille, että kyllä se B ihan seurustelukumppani on
Hampaat tippuu, kun kiusaa muita ja lutkuttaa sormea.No minulla on kylläkin ulospäin niin suorat rivistöt ettei ees oikominen ois pakollista, kun mitään vaivaa ei sikäli ole, mutta tietenkin oikaisutan ku jotain puolieroavaisuutta kerta löytyi. Ja on varaa. Lapsena ne hampaat on oiottu kyllä. Söin tuttia ja sormea niin pitkään. Ala-asteella vielä, ennenkuin joku luokkakaveri huomas. Niin sit nolouttani lopetin sen tavan.
Joostia haukuit taasen että.
Janin tyttöystävä asuu Tanskassa ja Jan oli hänen luonaan, ei ollut keikalla.Siellähän oli myös Jan todennäköisesti tyttöystävänsä kanssa. Siis ainakin Köpiksessä, siitä en muista todisteita, että olisi ollut itse keikalla.
Ei se Erika sen parempi ole, rööki huulessa pylly ja tissit tiskissä.Etkö kestä faktoja. Joostilla on aina poseerauskuvissa tuo sätkä suussa. Esittää jotain rappioromantiikkaa vaikka on neurolumihiutale.
Ihan normaaleja pariskuntareissuja heillä. Marko ja poikkis lomailee myös paljon kahdestaan, B ja D varmasti myös.Heteropakottajan paluu. Et voi tietää, mitä ne nelistään tekee. Lomailevat kovasti yhdessä.
Venetsiassa hänkin siis, postauksen perusteella.Ompas Dz nuori! Vasta 24v. Luulin että olisi vanhempi!