V
vierailija
Vieras
Ei D ole lesbo.Ei tietenkään ole 3. pyöränä, koska mukana on D:n lesbo gf.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei D ole lesbo.Ei tietenkään ole 3. pyöränä, koska mukana on D:n lesbo gf.
Homojengi vaan lisääntyy.Ei tietenkään ole 3. pyöränä, koska mukana on D:n lesbo gf.
Lontoossa oli housupuku, koita pysyä kärryillä pölö.
Vtun pöljä en kysynyt milloin on jotain housupukua käyttänyt. Sellaista ei viisuesitykseen tule piste.Lontoossa oli housupuku, koita pysyä kärryillä pölö.
Sinähän et sitä tiedä.Ei D ole lesbo.
Ja minä sanoin, tulispa, pöntelö että.Vtun pöljä en kysynyt milloin on jotain housupukua käyttänyt. Sellaista ei viisuesitykseen tule piste.
Onneks mummot ei saa tätä(kään) päättää.Ja minä sanoin, tulispa, pöntelö että.
Ehei, lopun viime vuoden voittajan ja Erikan biisin matkiminen loppuosassa pilaa kappaleen.Mun mielestä tämä on juurikin euroviisu ja voi pärjätä hyvin ja jopa voittaa. Ei ihan minun makuuni muutoin mutta ihan ok.
En ole mummo, ole keskenäsi ihan.Onneks mummot ei saa tätä(kään) päättää.
Ja sinäkö tiedät?Sinähän et sitä tiedä.
No sutinaa on ollut naisten kanssa eli vähintäänkin bi tai pan varmaan.Ja sinäkö tiedät?
Ei oo kyllä mitään todisteita sutinasta.No sutinaa on ollut naisten kanssa eli vähintäänkin bi tai pan varmaan.
Onpas tää nyt iso uhka sinulle.Ei oo kyllä mitään todisteita sutinasta.![]()
No ei oo, mut mihin perustat väitteesi? Siihen että hänellä on lbtq+ystäviä?Onpas tää nyt iso uhka sinulle.
Onhan näitä, paikalliset keskustelupalstat, kävi sen yhen kanssa lomillakin usein (kunnes hävisi kuvioista yhtäkkiä kokonaan?) ja sit vibat mitä tulee.No ei oo, mut mihin perustat väitteesi? Siihen että hänellä on lbtq+ystäviä?
Ihan yhtä paljon paikalliset puhuu että hänellä on poikaystävä. Eikä noita yhteisiä lomia ollut kuin yksi kai?Onhan näitä, paikalliset keskustelupalstat, kävi sen yhen kanssa lomillakin usein (kunnes hävisi kuvioista yhtäkkiä kokonaan?) ja sit vibat mitä tulee.
Paikalliset keskustelepalstat varmaan yhtä tasokkaita ja asiantuntevia kuin Komposti... en todellakaan usko että on lesbo, ei tule YHTÄÄN sellaisia viboja. Lbtq ystäviä on monella suvaitsevaisella ihmisisellä, ja ihan bestiksinä, tulee mieleen esim. Anna Abreu ja Benkku. Ja lisäksi nyt tää että mitä todennäköisimmin seukkaa B:n kanssa, joka kai tiettävästi on miesOnhan näitä, paikalliset keskustelupalstat, kävi sen yhen kanssa lomillakin usein (kunnes hävisi kuvioista yhtäkkiä kokonaan?) ja sit vibat mitä tulee.
Mä uskon, ihan B:n tyylistä. tekee pikku vihjailuita. Ja siis ei sen ees tarvii. Eihän tosta nyt ole epäilystäkään ettei olisi siellä, noita yhteisiä reissuja on jo useita ja monesti myös somehiljaisuus alkaa kun Tseikulla vapaata ja nytkin ollut hiljaa viikonlopusta saakka sitä ennen oli kaikenlaista hommaa ja oli milloin missäkin telkkariohjelmassa tms. nyt yhtäkkiä ei mitään... Venetsiassa se on/oliEn todellakaan usko tohon.