K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uloste koostuu vedestä, bakteereista, soluista ja sulamattomasta ruoasta. Kakan ruskea väri syntyy sapen bilirubiniista. Jos lopputuotteesi on punaista, se voi kieliä siitä, että peräsuolessa on haavoja. Musta uloste voi olla viesti verenvuodosta ruuansulatuskanavassa. Myös vaaleaan, vihertävään tai harmahtavaan tavaraan kannattaa kiinnittää huomiota. Jos poikkeuksellisen väristä ulostetta tulee pidemmän aikaa, on syytä käydä lääkärillä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että väriin vaikuttavat myös jotkut lääkkeet ja ruoka-aineet. Punajuuri värjää pökäleet punaisiksi ja mustikka sekä salmiakki mustiksi.

En näe postausta, joten olin ja olen täällä olevan tiedon varassa. Täällä sanottiin, että ovat käyneet Venetsiassa tämän näyttelyssä. Näyttely on kuitenkin Lontoossa. Studio on hänen työtilansa, ei näyttelly, ja stoorissa B ei maininnut mitään studiosta.

Yhtään en kyl jaksa kattoo jos B ja K vielä jatkaa jotain feikkikiehnäämisiä esim TML promossa tai muutenkaan kun on nyt varmistunut että B tosiaan seurustelee näköjään vakavastikin.
Ehkä se TML hautautuu ihan pikkuhiljaa itsekseen. Kärtsältä on tulossa paljon muutakin musaa ja taatusti parempaa. Eikös Joksutkin ole jotain uudesta musiikista vihjaileet. Saattavat tietysti biisin esittää Karnevaaleilla ja todeta, ettei sitä julkaista kuitenkaan.

En näe postausta, joten olin ja olen täällä olevan tiedon varassa. Täällä sanottiin, että ovat käyneet Venetsiassa tämän näyttelyssä. Näyttely on kuitenkin Lontoossa. Studio on hänen työtilansa, ei näyttelly, ja stoorissa B ei maininnut mitään studiosta.
Ei mutta tämä Jure itse jakoi Bojanin kuvan, johon lisännyt "studio visit by the one and only 🇸🇮❤️‍🔥".

Entä kuinka usein käyt isolla hädällä?Jotkut käyvät kerran tai useammankin kerran päivässä, toiset kolmen päivän välein. Jos kärsit ummetuksesta, pidä huoli, että saat tarpeeksi kuitua ja vettä. Neste saa ulostemassa liikkeelle suolistossa. Myös liikunta auttaa, varsinkin sellainen, joka saa kropan hytkymään ja tärähtelemään, kuten juoksu tai jumppa. Mutta ihan mikä tahansa liikunta tekee hyvää, ja myös vatsalihaksia kannattaa voimistaa. Ummetukseen auttaa myös se, että menee vessaan silloin, kun on hätä eikä panttaa. Toisaalta, jos joudut juoksemaan vessassa koko ajan, sinulla on ehkä stressivatsa eli herkästi ärtyvä suoli. Siihen auttaa mm. fodmap-ruokavalio.

Yhteistyössä