V
vierailija
Vieras
Toivotaan, että saadaan jatkoa.Mnäääh, mä oisin katsellut K&Kn seikkailuita Amerikassa vielä lisää. K:ta pukee suuren maailman touhut![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivotaan, että saadaan jatkoa.Mnäääh, mä oisin katsellut K&Kn seikkailuita Amerikassa vielä lisää. K:ta pukee suuren maailman touhut![]()
Heidät kyllä kutsuttiin sinne esiintymään eivät itse yrittäneet mitään.Miten tää nyt liittyy siihenYrittivät Usaan ja Australiaan ja ei vaan onnistunut
![]()
Heidät kyllä kutsuttiin sinne esiintymään eivät itse yrittäneet mitään.
No en sikäli seuraakaan, kuin suhteessa Bojaniin ja jossei joksuilla tapahdu mitään, saa täällä mielipiteensä suuntaan tai toiseen kertoa.Noi kuvat tuolta Jenkeistä ovat olleet aika hotteja. Eipä ole kynsien huoltamattomuus siihen vaikuttanut. Rouvan kannattaa nyt lopettaa Kärtsän seuraaminen, kun ärsyttää kaikki noin kovasti.
Kyllä he kovasti yritti, mutta totesivat viime vuonna, ettei kannattanut. Suomessa vielä yrittävät mammaenergialla, mutta muuten ilmeisesti luovutettu.Heidät kyllä kutsuttiin sinne esiintymään eivät itse yrittäneet mitään.
Ai sun kylkiluista ja hehtaariperseestä?No en sikäli seuraakaan, kuin suhteessa Bojaniin ja jossei joksuilla tapahdu mitään, saa täällä mielipiteensä suuntaan tai toiseen kertoa.
Pesee kyllä. Älä huolehdi.Niin ei osaa pestä hampaitaankaan
Se oli työviisumi, tollo. Ei oleskelulupahakemus.Jenkeissä on itseasiassa asiat paremmin kuin Serbiassa. Ihan varmaan syystä syynäävät serbien viisumihakemukset tarkkaan.
Arvasin, että tää kuvitelma pohjautuu sun omiin harhaluuloihisi, joilla koitat kovasti päteä.Jenkeissä on itseasiassa asiat paremmin kuin Serbiassa. Ihan varmaan syystä syynäävät serbien viisumihakemukset tarkkaan.
Ei ole isoa pehvaa minulla että.Ai sun kylkiluista ja hehtaariperseestä?
Katos mummeli tuli taas paikalleSe oli työviisumi, tollo. Ei oleskelulupahakemus.
Oishan he saaneet, nönnönnöö, mutta eivät riittävän ajoissa.Saanen muistuttaa tseikkupakottajaa, että ei Joksutkaan saaneet viisumia.
Kyllä täällä saa nielipiteitä kertoa niin kuin itsekin sanoit. Sinulla on hehtaariperse.Ei ole isoa pehvaa minulla että.
Missäs olivat mainostaneet sellaista, linkitätkö, kiitos.Eikö niillä pitänyt olla Australiankin kiertue, mikä jännästi kanssa peruuntui.
Helpompi saada, niin.Tiesitkö, että työviisumi on eri kuin turistiviisumi?
Eivät ehtineet saada.Eivätpä saaneet.
Missä ovat näin todenneet? Sanoivat viime vuonna vielä että jos kolmannen kerran kutsutaan Australiaan niin aikovat mennä. Ja Euroopan kiertuekin oli loppuvuodesta.Kyllä he kovasti yritti, mutta totesivat viime vuonna, ettei kannattanut. Suomessa vielä yrittävät mammaenergialla, mutta muuten ilmeisesti luovutettu.
^^^ Näin hallusinoidaan itsekeksittyihin valheisiin perustuen ^^^Voi kuule, kaikenlaista voi olla mitä ei vaan julkisuuteen kerrota. Se mitä fanit saa tietää, on vaan pintaraapaisu niiden elämästä ja asioista.
Nyt alkoi kiinnostaa, mitkä salaisuudet esim?Ei ollut työkeikka silloin, lomareissu. Ja toisaalta, voihan ne salaisuudet olla jollain muullakin Joksulla.
Etkä sinä varsinkaan!Sanoin vaan, että kaikenlaista voi olla, mitä ei kerrota julkisuuteen. Ne pojat ei muutenkaan ole tunnettuja totuuden puhumisesta.
Noh, JO ja K molemmat teki niin. Ehkä oot kokonaan väärässä paikassa, jos he eivät sinusta ole oikeita artisteja. Et ehkä uskoisi, jos saisit tietää, kuinka yleistä tuo työviisumin liian myöhäinen hakeminen on. Monille kun se puoli vuotta on riittävä aika vaikka mihin ja sitten on nää eri maiden viranomaiset, joille mikään ei riitä.Ei kukaan oikea artisti buukkaa keikkaa ja mainosta sitä, jos on epävarmuutta viisumeista. Ja tosiaan se Australiakin peruttiin. Joko eivät vaan saaneet viisumeita tai keikat ei myyneet ja piti keksiä tekosyy.
Sulle harvinaisen tuttua kauraaJos on yhdelläkään bändistä jotain rikosrekisterissä, niin ei sinne sitten oikein esiintymään lähdetä kun ei viisumia irtoa. Esim jotain huumeisiin liittyviä
Isokin tähti se K!No on se ainakin isompi tähti kun nää sun pikku-puuhastelijat. Sillä on oikeesti tekemisen meininkiä tossa urassa, mites ne sun "tähtöset"?