V
vierailija
Vieras
Ai stana mulla on näistä ketjuista trauma tosta ja hyvä niin -tyypistä. ArghIrsaelilaiset itse uhkailee niin. Ja hyvä niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai stana mulla on näistä ketjuista trauma tosta ja hyvä niin -tyypistä. ArghIrsaelilaiset itse uhkailee niin. Ja hyvä niin.
Ei täällä mitään sellaista tunnistettavaa tyyppiä edes ole ollut että?Ai stana mulla on näistä ketjuista trauma tosta ja hyvä niin -tyypistä. Argh
No se nyt oli vaan Suomen delegaatiolle ja tavallaan aiheesta, tuskin ne vähällä viisuista luopuu.Irsaelilaiset itse uhkailee niin. Ja hyvä niin.
Sä että-tyyppi rasauttelet nykyään mun hermoja että.Ei täällä mitään sellaista tunnistettavaa tyyppiä edes ole ollut että?
En minä aina sitä edes käytä, täällä on matkijoita sitten myöskin harva se päivä.Sä että-tyyppi rasauttelet nykyään mun hermoja että.
Kyllä Bojan on rupsahtanut, sen näkee kaikki. Miten niin söpö poika pappautui noin nopeaa tahtia.Ei se ikää katso, sulla sen näkee olevan ihan oireiden perusteella.
Hyvä että myönnät sen että sulla on kaihi. Nyt voidaan mennä eteenpäin ja jatkaa ihmettelyä siitä et miten Bojan on voinut rupsahtaa noin nopeasti.Ei se ikää katso, sulla sen näkee olevan ihan oireiden perusteella.
Ei ollut söpö missään vaiheessa. Kuivahtanut hiiriKyllä Bojan on rupsahtanut, sen näkee kaikki. Miten niin söpö poika pappautui noin nopeaa tahtia.
No minusta oli söpö mutta ei enää. Näyttää Frederikin isoisältä.Ei ollut söpö missään vaiheessa. Kuivahtanut hiiri
Pappa on ollut aina niin että.Kyllä Bojan on rupsahtanut, sen näkee kaikki. Miten niin söpö poika pappautui noin nopeaa tahtia.
Loukkaat Frederikin isoisää.No minusta oli söpö mutta ei enää. Näyttää Frederikin isoisältä.
Siis millälailla aiheesta?No se nyt oli vaan Suomen delegaatiolle ja tavallaan aiheesta, tuskin ne vähällä viisuista luopuu.
Käynti silmälääkärillä vois vielä pelastaa (sun näön siis).Pappa on ollut aina niin että.
Eikä oo. Dzejlakin on siihen ihan in löövMiten joku jaksaa vääntää täällä Bojanista. Niin olematon ja tylsä tyyppi.
Niinpä ja K. Kukaan ei voi väittää, etteikö Dzejla ois maailmanluokan kaunotar. Kuten Bojankin maailmanluokan sydäntenmurskaaja-söpöläinen ja komea ja haluttava kuin mikäEikä oo. Dzejlakin on siihen ihan in lööv
Se kapakkamamma?Eikä oo. Dzejlakin on siihen ihan in lööv
Haluttava...Niinpä ja K. Kukaan ei voi väittää, etteikö Dzejla ois maailmanluokan kaunotar. Kuten Bojankin maailmanluokan sydäntenmurskaaja-söpöläinen ja komea ja haluttava kuin mikä![]()
Käy jo sillä lääkärillä.Se kapakkamamma?
Mikä tämä pappajuttu on. Minusta Bojan on aina ollu vain tuiki tavallisen näkönen juippi. Ihan tavis oukkidoukkiPappa on ollut aina niin että.
Tarkoitin vaan että älkää ylentäkö häntä papan näköiseksi. Papoissa on pappacharmiaMikä tämä pappajuttu on. Minusta Bojan on aina ollu vain tuiki tavallisen näkönen juippi. Ihan tavis oukkidoukki